SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Mooi, heeft de rest van Nederland tenminste iets gemeen met julliequote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:49 schreef drakin het volgende:
Friezen hebben Nederlands nooit erkend als 2e taal![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik had "In bytsje bryk is in minske lyk" als TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Geregeld.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:51 schreef drakin het volgende:
Ik had "In bytsje bryk is in minske lyk" als TT100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nederland heeft Nederlands nooit als taal erkend?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi, heeft de rest van Nederland tenminste iets gemeen met jullie![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Op de bezemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Neem nog een
![]()
![]()
In bytsje bryk is in minske lyk.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Krijg jij geheime informatie binnenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik moet nog even blijven hoor ik net.
droktemakers weer hier, hilarisch dit
Het zorgt er alleen maar voor dat ik harder m'n best ga doenquote:
Het spel boeit me geen zak, maar op deze manier wel.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oe word jij dan ook getriggerd om juist te gaan bolken dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd gequote. En daarna werd ik sukkel genoemd.
Daar hou je toch juist van?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja. Maar ik wil slapenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Oe word jij dan ook getriggerd om juist te gaan bolken dan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ach kan best even zonder slaapquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ken het gevoel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach kan best even zonder slaapNee, ik vertrouw erop dat je dit vol kan houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw erop dat je dit vol kan houden.
Vind het ook wel triest als het waar is @Nattekat expres Mario dwars zitten en dan Drakin wel punten laten pakken om zo de score negatief voor Mario te beïnvloeden.
Zogenaamd boeit het je niet maar mensen die wel serieus spelen gun je het op deze manier ook niet.
Flikker heel dts dan maar dicht als het zo moet dan wordt het meer een populariteitswedstrijd dan wat anders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
One, two, Drakin's coming for youDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vind het ook wel triest als het waar is @:Nattekat expres Mario dwars zitten en dan Drakin wel punten laten pakken om zo de score negatief voor Mario te beïnvloeden.
Zogenaamd boeit het je niet maar mensen die wel serieus spelen gun je het op deze manier ook niet.
Flikker heel dts dan maar dicht als het zo moet dan wordt het meer een populariteitswedstrijd dan wat anders.![]()
![]()
Er is een reden dat ik dit doe, en een bepaald iemand heeft het helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vind het ook wel triest als het waar is @:Nattekat expres Mario dwars zitten en dan Drakin wel punten laten pakken om zo de score negatief voor Mario te beïnvloeden.
Flikker heel dts dan maar dicht als het zo moet dan wordt het meer een populariteitswedstrijd dan wat anders.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou fantastisch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Three, four, better lock your doorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Five, six, grab your mental healthDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Seven, eight, gonna stay up lateDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik gun schijnbaar punten ofzo. Zal wel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:08 schreef Shii het volgende:
Is dit het mimimi, jullie gunnen elkaar puntjes en mij niet, ik wil puntjes topic?![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die jongen probeert gewoon punten te pakken hij vind dat leuk ik ook laat hem lekker expres andere users over hem heen helpen is toch niet leuk we zijn al de zwakkere broeders hier hij en ik gaat er ook nog zo gespeeld worden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik dit doe, en een bepaald iemand heeft het helemaal aan zichzelf te danken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nine, ten, never sleep againDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hij zit alleen maar te janken, en daar ga ik heel slecht op. Ik gun niemand punten hier, maar ik gun hem helemaal niets nu.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die jongen probeert gewoon punten te pakken hij vind dat leuk ik ook laat hem lekker expres andere users over hem heen helpen is toch niet leuk we zijn al de zwakkere broeders hier hij en ik gaat er ook nog zo gespeeld worden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is niet eerlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun schijnbaar punten ofzo. Zal wel.![]()
![]()
![]()
Punten zijn het enige wat ik nog heb in mijn kleven gejankquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zit alleen maar te janken, en daar ga ik heel slecht op. Ik gun niemand punten hier, maar ik gun hem helemaal niets nu.
Dat is belangrijker dan punten idd, slaap lekkerquote:
Hou anders gewoon je bek ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:08 schreef Shii het volgende:
Is dit het mimimi, jullie gunnen elkaar puntjes en mij niet, ik wil puntjes topic?
Vroeger was dit een leuk spel waar iedereen voor zichzelf ging om punten te pakken.
Niet een populariteitswedstrijd van ik gun die user wel en die user niet dat is feitelijk gewoon mensen pesten en buitensluiten omdat ze minder makkelijk aansluiten dat kan en mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
spel fair dann gevt het niks te zeggenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Punten zijn het enige wat ik nog heb in mijn kleven gejank![]()
Praat NL of praat nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Doe jij maar gewoon ff normaal met hou je bek.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou anders gewoon je bek ofzo.
Vroeger was dit een leuk spel waar iedereen voor zichzelf ging om punten te pakken.
Niet een populariteitswedstrijd van ik gun die user wel en die user niet dat is feitelijk gewoon mensen pesten en buitensluiten omdat ze minder makkelijk aansluiten dat kan en mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn.![]()
![]()
En doe helemaal normaal tegen Shii, wat is dit weer voor achterlijk gescheld?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
![]()
thee hoort te trekken, niet na 3 keer aan het touwtje trekken eruit te donderen.quote:
* drakin is een heuse theeleut aan het wordenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee jouw reactie is niet zuur verder.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Doe jij maar gewoon ff normaal met hou je bek.
allemaal overdag levenloze zielige bril bertha’s hier die elkaar in de kont kruipen met een paar white knights er tussen die ook ergens vrouwelijke aandacht vandaan moeten halen dus dan maar hier en dan maar lachen als anderen wel om punten willen spelen want oh wat zijn we leuk en gezellig samen hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh god. Is het weer zover?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik kan niet lezen wat hier staat, maar je zou ook wel eens kunnen stoppen met anderen uitscheldenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee jouw reactie is niet zuur verder.
allemaal overdag levenloze zielige bril bertha’s hier die elkaar in de kont kruipen met een paar white knights er tussen die ook ergens vrouwelijke aandacht vandaan moeten halen dus dan maar hier en dan maar lachen als anderen wel om punten willen spelen want oh wat zijn we leuk en gezellig samen hier.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jup, en nu heeft hij versterking gehaaldquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
heb het wel wat langer laten trekken omdat ik ijsthee maak, maar dit is wel heel lang, het is gewoon heel donker geworden en het zakje ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
thee hoort te trekken, niet na 3 keer aan het touwtje trekken eruit te donderen.
* drakin is een heuse theeleut aan het wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als je niet tegen bolken kan ben je gewoon op de verkeerde plek hier.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Moet je maar je bril opzetten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen wat hier staat, maar je zou ook wel eens kunnen stoppen met anderen uitscheldenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
had je zwarte thee? Oei dan kun je beter koffie zetten de volgende keerquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het wel wat langer laten trekken omdat ik ijsthee maak, maar dit is wel heel lang, het is gewoon heel donker geworden en het zakje ookDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik was sarcastisch ja. Jij bent gewoon grof.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee jouw reactie is niet zuur verder.
allemaal overdag levenloze zielige bril bertha’s hier die elkaar in de kont kruipen met een paar white knights er tussen die ook ergens vrouwelijke aandacht vandaan moeten halen dus dan maar hier en dan maar lachen als anderen wel om punten willen spelen want oh wat zijn we leuk en gezellig samen hier.![]()
Misschien kun je beter weer een spuit erin zetten, dat siert je beterquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja zwarte thee idd, dus helemaal bitter gewordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
had je zwarte thee? Oei dan kun je beter koffie zetten de volgende keerMaar koud en met honing proef je dat minder gelukkig
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is ook elke keer weer dezelfde persoon die het spel probeert te sturenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup, en nu heeft hij versterking gehaald
Ik heb er één en ik ben er trots op
je bent vervelend elke keer zet jequote:Op woensdag 21 juni 2023 00:17 schreef drakin het volgende:
Als je niet tegen bolken kan ben je gewoon op de verkeerde plek hier.
en post en dann wacht nattekat dat is
en kutspel![]()
Ik denk ook zo man allemaal figuren die niks voorstellen, Die maar lachen van oh je speelt toch niet om punten want dan ben je een sukkeltje en ondertussen staan ze zelf allemaal in de top 10.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:14 schreef mario390 het volgende:
als het gedoe nu niet stopt hebben
we de laatste keer gespelt
En allemaal maar niet boeiende levensverhalen delen.
Eentje heeft hier wel drie exen mee posten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb niemand gehaaldquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is ook elke keer weer dezelfde persoon die het spel probeert te sturen![]()
Koud laten worden een optie dusquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zwarte thee idd, dus helemaal bitter gewordenMaar koud en met honing proef je dat minder gelukkig
Ik heb het niet over jou.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zei net nog, als je niet tegen bolken kan is dit je plek niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is ook elke keer weer dezelfde persoon die het spel probeert te sturen
Simpeler kan je het niet uitleggen denk ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jullie erkennen de Nederlandse taal niet, wij erkennen jullie niet als landquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nederland heeft Nederlands nooit als taal erkend?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Drink je ook wel eens koffie of enkel thee?quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik word er morgen goed wakker mee iig
In deze thee zit meer caffeine dan een gemiddeld bakje koffie
Vroeger was het nog kunnen om met zo min mogelijk posts zoveel mogelijk punten te halen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: