Ik vind het kinderachtig gezeik om niks. Zoals ik het zie gaat het om een paar users die Dot niet leuk vinden. Pech voor hun. Mag Dot dan geen mod worden in GC omdat een paar users daar ineens in een SC zit met hun kliekje.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:24 schreef devzero het volgende:
[..]
@:shii had een heel goed punt. Het lijkt soms of de FAs gewoon niet weten wat er werkelijk speelt op FOK!
Je kunt nooit iedereen tevreden houden. Je kunt je afvragen, mag @Paul dan geen mod worden ONZ? Tuurlijk wel, maar er kwam wel een hoop gezeik van. Hele hoop mensen die hier raar gingen doen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig gezeik om niks. Zoals ik het zie gaat het om een paar users die Dot niet leuk vinden. Pech voor hun. Mag Dot dan geen mod worden in GC omdat een paar users daar ineens in een SC zit met hun kliekje.
Maar verder onthoud ik mij van commentaar
Paul mag alles maar ik wil er gewoon niks mee te maken hebben. Dat was voor mij wel een reden om gewoon niet meer in ONZ te komen. Zuigen en dan mogen anderen niet happen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt nooit iedereen tevreden houden. Je kunt je afvragen, mag @:paul dan geen mod worden ONZ? Tuurlijk wel, maar er kwam wel een hoop gezeik van. Hele hoop mensen die hier raar gingen doen.
Maar goed, er is genoeg over gepost, dus ik hou het erbij
Dat weet ik niet. Maar bij deze: goedemorgen.quote:
zij is nu wel daar mod maar tte laatquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig gezeik om niks. Zoals ik het zie gaat het om een paar users die Dot niet leuk vinden. Pech voor hun. Mag Dot dan geen mod worden in GC omdat een paar users daar ineens in een SC zit met hun kliekje.
Maar verder onthoud ik mij van commentaar
Goedemorgenquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar bij deze: goedemorgen.
Zo is half FOK! geworden. En daarmee bastaquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:34 schreef engine het volgende:
[..]
Paul mag alles maar ik wil er gewoon niks mee te maken hebben. Dat was voor mij wel een reden om gewoon niet meer in ONZ te komen. Zuigen en dan mogen anderen niet happen.
Goedemorgenquote:
Het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Zeker als mod moet je gewoon dingen doen en elke note is natuurlijk een teleurstelling voor die user.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig gezeik om niks. Zoals ik het zie gaat het om een paar users die Dot niet leuk vinden. Pech voor hun.
Daarom stel ik voor dat @engine en ik mod worden op ONZ. Dan kan @SwJ het wat rustiger aan doen. Mee eens @murp?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken.
En mensen die kritiek op anderen hebben moeten ook maar eens naar zichzelf kijken.
Dat is het wel een beetje. Het is makkelijk zeiken op anderen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken.
En mensen die kritiek op anderen hebben moeten ook maar eens naar zichzelf kijken.
Klagen is 2de natuur bij Nederlanders. Geen idee waarom mensen ineens zich zelf kritisch gaan bekijken als ze kunnen klagen over anderenquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die kritiek op anderen hebben moeten ook maar eens naar zichzelf kijken.
Nou.... Dan krijg je weer teveel kapiteinen op een schip...quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom stel ik voor dat @:engine en ik mod worden op ONZ. Dan kan @:swj het wat rustiger aan doen. Mee eens @:murp?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom stel ik voor dat @:engine en ik mod worden op ONZ. Dan kan @:swj het wat rustiger aan doen. Mee eens @:murp?
Als ik dat niet doe ben ik zo weg van fokquote:
Wat? Heb jij kritiek?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe ben ik zo weg van fok![]()
Want zo’n geweldig forum is t nou ook weer niet verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |