Dat gaat lukken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Moet alleen wel even 3 dagen werk overleven
quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:00 schreef Mazikeen het volgende:
Rebel belande op mijn hoofd. Want daar hoorde ik de mug.
Geen idee. Ik ben naar het toilet gegaan. Ben opeens aan de dunne.
Heel fijn dit allemaal. 4 Dagen voor de vakantie ziekjes worden. Nou ja beter nu dan over 4 dagen
quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:00 schreef Mazikeen het volgende:
Rebel belande op mijn hoofd. Want daar hoorde ik de mug.
Geen idee. Ik ben naar het toilet gegaan. Ben opeens aan de dunne.
Heel fijn dit allemaal. 4 Dagen voor de vakantie ziekjes worden. Nou ja beter nu dan over 4 dagen
Het zat ook wel dwars als 2 dagen dus ben blij dat het er nu uitstroomtquote:
Succes!!quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Het zat ook wel dwars als 2 dagen dus ben blij dat het er nu uitstroomt
Met of zonder vervelende collega, je had haar nog 1x van de week of niet?quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Moet alleen wel even 3 dagen werk overleven
Het is een zij, met zeer korte rokjes.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:13 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
je bedoelt hij werd nooit je huhu zien??
okequote:Op woensdag 21 juni 2023 07:15 schreef maily het volgende:
[..]
Het is een zij, met zeer korte rokjes.
Alleen vandaag nog vervelende dag collegaquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met of zonder vervelende collega, je had haar nog 1x van de week of niet?
Zij draagt zie poes net niet jurkjes terwijl ze 52 jaar is. Maar ze denkt dat ze nog 20 is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:13 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
je bedoelt hij werd nooit je huhu zien??
NOg een dag op je tanden bijten dus.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog vervelende dag collega
[..]
Zij draagt zie poes net niet jurkjes terwijl ze 52 jaar is. Maar ze denkt dat ze nog 20 is.
Een soort van hotter than my daughter idee
oh neeeeeeee ik heb beeldquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog vervelende dag collega
[..]
Zij draagt zie poes net niet jurkjes terwijl ze 52 jaar is. Maar ze denkt dat ze nog 20 is.
Een soort van hotter than my daughter idee
Hey Paulquote:
O o je bent er ook één hequote:Op woensdag 21 juni 2023 07:25 schreef DJMO het volgende:
Ja. Tijd om te douchen en m'n koffer verder in te pakken. Probleem is dat ik niet precies meer weet wat ik al in m'n grote koffer heb gepropt
Arme jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hey Marioquote:
Ach, als het goed is zit er ook een decathlon of action in Luxemburgquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O o je bent er ook één he
Als je maar genoeg ondergoed en sokken hij hebt, medicatie tandenborstel, etc
Komt vast goed
Gelukkig heb je al je bolk collega's hier die je het een beetje aangenamer makenquote:
Ja winkels zijn overal als je je medicijnen maar meeneemt en je paspoortquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, als het goed is zit er ook een decathlon of action in Luxemburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |