Er komt over 2 maanden (proeftijd) wel een evaluatie, word je beoordeeld op je functioneren.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kan niet, ik weiger mij te legitimeren
Ja, dat is voor mij ook een dingetje en reden om geen mod te (willen) worden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kan niet, ik weiger mij te legitimeren
Heeft ie hem ook gevangen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:57 schreef Mazikeen het volgende:
10 minuten voor de wekker. Mijn kat besloot achter een mug aan te gaan
Hoef je 'm niet te slaan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:57 schreef Mazikeen het volgende:
10 minuten voor de wekker. Mijn kat besloot achter een mug aan te gaan
Pepsi gecombineerd met mocromaffia ...quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:00 schreef Mazikeen het volgende:
Rebel belande op mijn hoofd. Want daar hoorde ik de mug.
Geen idee. Ik ben naar het toilet gegaan. Ben opeens aan de dunne.
Heel fijn dit allemaal. 4 Dagen voor de vakantie ziekjes worden. Nou ja beter nu dan over 4 dagen
quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:02 schreef maily het volgende:
[..]
Pepsi gecombineerd met mocromaffia ...
Je zet ziepoesnetniet maar aan het werk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Moet alleen wel even 3 dagen werk overleven
Ik ben bang dat ik nachtmerries ga krijgen van Pepsiequote:Op woensdag 21 juni 2023 07:02 schreef maily het volgende:
[..]
Pepsi gecombineerd met mocromaffia ...
O jee, dat is minder. Snel norrit of zo innemen. Beterschap, misschien komt het alleen door de warmte en ben je er zo van afquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:00 schreef Mazikeen het volgende:
Rebel belande op mijn hoofd. Want daar hoorde ik de mug.
Geen idee. Ik ben naar het toilet gegaan. Ben opeens aan de dunne.
Heel fijn dit allemaal. 4 Dagen voor de vakantie ziekjes worden. Nou ja beter nu dan over 4 dagen
Ja die zie ik ook alleen nog maar vandaagquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:03 schreef maily het volgende:
[..]
Je zet ziepoesnetniet maar aan het werk.
Lekker bolken op de wc.
Pepsiquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nachtmerries ga krijgen van Pepsie
Pepsie
Cola
Muggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |