SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ik denk dat kapitein @engine en ik het prima aan kunnen. Vroeger had je wel eens 4 mods op ONZquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou.... Dan krijg je weer teveel kapiteinen op een schip...![]()
Laat het beoordelen of jullie het aankunnen maar aan ons over.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat kapitein @:engine en ik het prima aan kunnen. Vroeger had je wel eens 4 mods op ONZHow can I make this topic about me?![]()
https://www.facebook.com/reel/271516368653238
Smakelijk gelachenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
We kunnen niet iedereen te vrede houden, dus helaas.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat het beoordelen of jullie het aankunnen maar aan ons over.![]()
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd naar emmer en roert in gedachten verzonken in zijn kopje koffie.How can I make this topic about me?![]()
Maar goed, het noodweer is voorbij. Het schijnt behoorlijk tekeer te zijn gegaan. Hier in het noorden een beetje regen maar totaal niet interessant.How can I make this topic about me?![]()
@Emmerdeur zou een goede 3de mod in ONZ zijn. Goed opgemerkt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd naar emmer en roert in gedachten verzonken in zijn kopje koffie.![]()
Dat denk ik ook, maar het lijkt mij niet iets wat emmer ambieert.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:46 schreef devzero het volgende:
[..]
@:emmerdeur zou een goede 3de mod in ONZ zijn. Goed opgemerkt.How can I make this topic about me?![]()
Wel apart, ken je mij nu nog nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd naar emmer en roert in gedachten verzonken in zijn kopje koffie.![]()
![]()
Wie is de 2de dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:46 schreef devzero het volgende:
[..]
@:emmerdeur zou een goede 3de mod in ONZ zijn. Goed opgemerkt.
F.K.A. SuperwormJim![]()
@engine, ik, en @Emmerdeur, Dan kun jij JAA gaan doen, Schijnt erg rustig en zonder drama te zijnquote:![]()
Of FOT. Daar gebeurt geen ene zak, en allemaal keurige serieuze users.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:49 schreef devzero het volgende:
[..]
@:engine, ik, en @:emmerdeur, Dan kun jij JAA gaan doen, Schijnt erg rustig en zonder drama te zijn
How can I make this topic about me?![]()
Het heeft hier goed doorgeregend gisterenavond, nu weer droog en zonnig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, het noodweer is voorbij. Het schijnt behoorlijk tekeer te zijn gegaan. Hier in het noorden een beetje regen maar totaal niet interessant.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik verwacht dat het tegen eind van de middag wel geregeld is. Ga ik nu even ontbijten
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Kan niet, ik weiger mij te legitimerenquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:46 schreef devzero het volgende:
[..]
@:emmerdeur zou een goede 3de mod in ONZ zijn. Goed opgemerkt.![]()
![]()
KAA is tegenwoordig ook al zo uitgestorvenquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of FOT. Daar gebeurt geen ene zak, en allemaal keurige serieuze users.![]()
![]()
"Beste engine, we zijn superblij met je aanmelding, bij deze heb je volledige rechten over genoemde fora. We wensen je veel succes met je nieuwe uitdaging!"quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:50 schreef engine het volgende:
Ik verwacht dat het tegen eind van de middag wel geregeld is. Ga ik nu even ontbijtenHow can I make this topic about me?![]()
Ow wow dat ging snel!quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Beste engine, we zijn superblij met je aanmelding, bij deze heb je volledige rechten over genoemde fora. We wensen je veel succes met je nieuwe uitdaging!"
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hmmmm ... om de een of andere reden betwijfel ik dit. Ik ga eens een kijkje nemen in JAAAAquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:49 schreef devzero het volgende:
[..]
@:engine, ik, en @:emmerdeur, Dan kun jij JAA gaan doen, Schijnt erg rustig en zonder drama te zijnF.K.A. SuperwormJim
Forum Opties Forumhop: Hop naar: