Benauwd ?quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga naar kantoor vandaag, veel te benauwd en ik heb genoeg energie verspeeld gisteren
Echt!quote:
Ja dit dus. Nachten ervoor beter geslapenquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi. Dus je bent nu ook wat milder in je moderatie.![]()
Ik vond het juist een klotenacht, wat was het benauwd. Alles open en nul afkoeling.
Nee, hier viel erg weinig regen. Dus het is nog net zo als gisteren. Maar goed, morgen koelt het wel af.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt!
Fris windje
De zon schijnt
We hebben gisteravond dan ook een bak met regen gehad
quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, hier viel erg weinig regen. Dus het is nog net zo als gisteren. Maar goed, morgen koelt het wel af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de overheid nu helemaal van het padje af ???
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:12 schreef DJMO het volgende:
Ik krijg net een mail van mijn psychiater waarvan mijn nekharen regelrecht overeind gaan staanZo dan wat heftig. ALs die doorgaat dan zal niemand zijn psychiater meer in vertrouwen nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de overheid nu helemaal van het padje af ???Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik heb het bezwaarformulier al ingevuld en teruggemaild. De overheid kan in de stront zakken.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het bezwaarformulier al ingevuld en teruggemaild. De overheid kan in de stront zakken.
https://www.medischcontac(...)-gegevens-niet-nodigquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het bezwaarformulier al ingevuld en teruggemaild. De overheid kan in de stront zakken.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:12 schreef DJMO het volgende:
Ik krijg net een mail van mijn psychiater waarvan mijn nekharen regelrecht overeind gaan staanWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de overheid nu helemaal van het padje af ???100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja, zat ik al over te denken, misschien morgenochtend. Ik ga zo onderweg naar Rotterdam om mijn verjaardag met mijn zoons te vieren.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
@:DJMO
Waarom maak je hier geen FP artikel over ??
Denkt dat heel veel mensen hier niet van op de hoogte zijn
A hopelijk verdwijnt het snel Beterschapquote:
Wees naar blij van niet nu je buikpijn hebt en aan de dunne bentquote:
Hey Lovelyquote:
Jij ook #teamairco?quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:27 schreef Zucht. het volgende:
Plaknacht? het was gewoon normaal zoals afgelopen weken
Het vochtpercentage is dan veel hoger dat maakt het zo benauwdquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:25 schreef Lovely het volgende:
Plaknacht gehad, was de eerste nacht.. best raar want je zou verwachten door dat het even heeft geregend en gewaaid dat iets zou afkoelen enz
Have fun!quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, zat ik al over te denken, misschien morgenochtend. Ik ga zo onderweg naar Rotterdam om mijn verjaardag met mijn zoons te vieren.
ja ben blij dat ik het nu heb, maar op het werk is het ook niet erg fijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees naar blij van niet nu je buikpijn hebt en aan de dunne bent![]()
Kan je beter hebben als je nog thuis bent toch?
Ah dat verklaart het, buiten in de schaduw is t wel lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vochtpercentage is dan veel hoger dat maakt het zo benauwd
Snap ik, je kan je ook ziekmelden als het helemaal niet wilquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ben blij dat ik het nu heb, maar op het werk is het ook niet erg fijn
Oftewel :quote:DTS REGELS
Deze reeks loopt al zo lang , maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit .
o iedereen moet het allemaal niet zoo serieus nemen
o iedereen weet dat dit echt maar een spel is
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt . Neem dat niet van hun af
Veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |