Ik heb geen paspoortquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja winkels zijn overal als je je medicijnen maar meeneemt en je paspoort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen paspoortOOk goed, dan neem je die maar mee en natuurlijk je bankpas ook niet onbelangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
id-kaart, bankpas, medicijnpaspoort (toch een paspoort bij mequote:Op woensdag 21 juni 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk goed, dan neem je die maar mee en natuurlijk je bankpas ook niet onbelangrijk
Leuk beestjequote:
Ik zei het jequote:Op woensdag 21 juni 2023 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
id-kaart, bankpas, medicijnpaspoort (toch een paspoort bij me) check
Morgen naar Valkenburg, vrijdag door naar Luxemburg.quote:
Ah jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Morgen naar Valkenburg, vrijdag door naar Luxemburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |