SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik zei ook ter grootte vanquote:
Ach ja, het is wel een zaak (een ding) van/met melk. Kan best.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht vroegah altijd dat dat "Melkzaak" betekende. Vond het maar een raar woord. Waarom zou je dat zo noemen?
Het moet hier vandaag nog even 30 graden worden, anders hebben we hier geen hittegolf. Nog 3,3 °C te gaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeeej het gaat REGENEN hier![]()
om 18:00 is er 75 % kans op 0,1 mm
Woehoeee. Alles een beetje nat en benauwd en doet geen zak aan de droogtequote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeeej het gaat REGENEN hier![]()
om 18:00 is er 75 % kans op 0,1 mm
Wat was je de vorige keer?quote:
Het klinkt als zo'n sauna waar je water ergens op moet gooien.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woehoeee. Alles een beetje nat en benauwd en doet geen zak aan de droogte
Het tegenovergestelde van inflatulentiequote:
Toen was ze volgens mij nog een vrouw. Maar dat kan nu weer anders zijn natuurlijk.quote:
Komt het er tijdens het lopen als uitlaatgassen uit?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik weg gelopen denk ik![]()
en gerries
ja soms welquote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt het er tijdens het lopen als uitlaatgassen uit?
Goed bezig.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:42 schreef bitterbal het volgende:
maar heb vrijdag veel gelopen en gisteren ook weer bijna 10 duizend stappen
Heb je geen koffieapparaat?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo even koffie halen aan de overkant
En geen zin om een hele pot op te moeten drinken.quote:
nee maar dan zou je een nespresso zo kunnen nemen natuurlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En geen zin om een hele pot op te moeten drinken.
gewoon een 16turbokleppenbonenmalerquote:Op zondag 18 juni 2023 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan zou je een nespresso zo kunnen nemen natuurlijk
Dan is dat dus je ontbijt aangezien je bruncht tussen ontbijt en lunchquote:Op zondag 18 juni 2023 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Ontbijt gemist, nog even wachten op het brunsje
ja dan moet ik die weer gaan kopen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan zou je een nespresso zo kunnen nemen natuurlijk
Zullen ze ook wel verliezen. Ik zie het op Teletekst wel.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef Recce het volgende:
Oh ja, het Nederlands elftal moet hier vanmiddag voetballuh tegen Italië. Die kant maar niet oplopen dus.
Lekker bezigquote:
Ballie doet dan wel de hapjes voor jequote:Op zondag 18 juni 2023 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk wel weer even flink wat stapjes maken.
Ik kan mijn eigen jurkje prima zittend inspecteren. Hoef ik niet voor te stappenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan veel beter 200 stappen maken en jurkjes gaan inspecteren aan de overkant.
En hoe levert dat ook nog koffie op precies?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen jurkje prima zittend inspecteren. Hoef ik niet voor te stappen
Niet, maar dat geeft niet want ik drink geen koffiequote:Op zondag 18 juni 2023 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe levert dat ook nog koffie op precies?
Het boeit mij echt helemaal niets. Ik kwam er pas achter dat er iets met voetballuh was toen ik overal bordjes zag in de buurt van het stadion.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen ze ook wel verliezen. Ik zie het op Teletekst wel.
Goede taakverdeling.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ballie doet dan wel de hapjes voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja toch? Denk dat bal dat ook wel een goede verdeling vindtquote:
Perfect!!quote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja toch? Denk dat bal dat ook wel een goede verdeling vindt
Nee valt hier ook wel mee. Wel plakkerig, luchtvochtigheid is omhoog geschotenquote:
Ja lijkt alsof mijn buik ook minder opgezet isquote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed bezigNu nog wat extra kleur en je bent weer in topconditie voor een snack.
Beweging kan een positieve invloed hebben op je darmenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lijkt alsof mijn buik ook minder opgezet is
Vorig jaar is er een paar meet gevraagd of k zwanger wasquote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beweging kan een positieve invloed hebben op je darmen
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef essnhills het volgende:
Ik zit aan een lekker kopje groene thee
Lekker biomassa verbranden, ook groen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
steek nog wat paasbulten aan of zo. fuk die envajement joenoozquote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier nu 27,5 °C. Er moet nog 2,5 °C graad bij, anders ben ik niet tevreden.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vorig jaar is er een paar meet gevraagd of k zwanger was
Ik kan ook Flight Simulator gaan spelen. Dat scheelt lokaal ook een paar graden door de hitte die uit m'n computer komt.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
steek nog wat paasbulten aan of zo. fuk die envajement joenooz
Ja vond het ook echt kutvragenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso is dat een kutvraag die je nooit moet stellen.
Je hebt kans dat iemand niet zwanger is, of het er nog niet over wil hebben. Of niet met een vreemde of met diegene. Oh, en niet zwanger maar het wel graag zou willen zijn! Ook leuk
Of diegene is zo overduidelijk zwanger dat die vraag verder ook nutteloos is.
Waarom zou je het überhaupt vragen?
Ik zat een keer op werk komkommer te snacken in de zomer. Begon zo'n oude mannelijke collega ook meteen te vragen of ik zwanger was. Je zag iedereen ook super ongemakkelijk kijken en ik was zo van 'Nee dude. Ik vind komkommer gewoon lekker? Waarom vraag je dat?'
Zout op
/klaagmodus uit
Ja zijn het ook.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vond het ook echt kutvragenk vraag het echt nooit idd
Jeetje doe niet zo geprikkeld zegquote:Op zondag 18 juni 2023 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt kans dat iemand niet zwanger is, of het er nog niet over wil hebben. Of niet met een vreemde of met diegene. Oh, en niet zwanger maar het wel graag zou willen zijn! Ook leuk
Ik zat een keer op werk komkommer te snacken in de zomer. Begon zo'n oude mannelijke collega ook meteen te vragen of ik zwanger was. Je zag iedereen ook super ongemakkelijk kijken en ik was zo van 'Nee dude. Ik vind komkommer gewoon lekker? Waarom vraag je dat?'
Zout op
/klaagmodus uit
Hier vragen ze nog weleens of je een bowlingbal ingeslikt hebt.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:23 schreef Recce het volgende:
Een mannelijke collega op werk heeft zo'n ronde buik dat het ook wel eens in me is opgekomen om hem te vragen of-ie zwanger is. Maar niet doen dus?
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:23 schreef Recce het volgende:
Een mannelijke collega op werk heeft zo'n ronde buik dat het ook wel eens in me is opgekomen om hem te vragen of-ie zwanger is. Maar niet doen dus?
Ik zat meer aan een skippybal te denken.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier vragen ze nog weleens of je een bowlingbal ingeslikt hebt.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jeetje doe niet zo geprikkeld zegben je zwanger of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja, dan zou ik die vraag wel inzetten inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen als hij het aan een vrouw vraagt
Als hij dan boos wordt zeggen dat dat voor vrouwen net zo'n kutvraag is
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alweer op ook. Misschien zo nog maar eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat niet een typische bier/zuipbuik? Dat je lekker veel superongezond vet tussen je organen in je buik verzamelt?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik die vraag wel inzetten inderdaad.Maar hoe kom je aan zo'n ronde buik? Als ik teveel paaseitjes eet, komen er wat meer vetjes overal, maar niet zo'n bal.
Nog leuke jurkjes gezien?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alweer op ook. Misschien zo nog maar eens kijken
Ja, volgens mij wel inderdaad. Misschien is het ook een genetisch iets. Gezond kan het niet zijn in ieder geval.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet een typische bier/zuipbuik? Dat je lekker veel superongezond vet tussen je organen in je buik verzamelt?
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moest ff kijken wie dit aan wie vroeg
Ik kreeg direct een beeld van die Peter Gillis. Wie dat precies is, weet ik niet, maar die komt steeds voorbij in het nieuws.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:28 schreef essnhills het volgende:
Van die machomannetjes waarvan dan eerst de buik komt en dan de rest erachteraan waggelt met van die opgepompte armen wijd
quote:
Owwwww dacht dat ie zelf jurkjes ging kopen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij ging koffie halen jurkjes kijken aan de overkant
Ugh ja idd, ook in van die aangeraden artikelen.. ik heb die allemaal systematisch verwijderd en aangegeven dat ik die bende niet moet. Net zoals met de kardashians enzo. Zooiquote:Op zondag 18 juni 2023 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kreeg direct een beeld van die Peter Gillis. Wie dat precies is, weet ik niet, maar die komt steeds voorbij in het nieuws.
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 18 juni 2023 12:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel inderdaad. Misschien is het ook een genetisch iets. Gezond kan het niet zijn in ieder geval.
Zekerquote:Op zondag 18 juni 2023 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwwww dacht dat ie zelf jurkjes ging kopen.
Moet ook kunnen in deze tijd toch
en doorschijnend ^^quote:Op zondag 18 juni 2023 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Is ook lekker luchtig met de warmte
Goed zoquote:Op zondag 18 juni 2023 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Kwam niet in me op om de Z-vraag te stellen
Dat is me teveel werk. Gewoon omheen scrollen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ugh ja idd, ook in van die aangeraden artikelen.. ik heb die allemaal systematisch verwijderd en aangegeven dat ik die bende niet moet. Net zoals met de kardashians enzo. Zooi
Och jezus moeten we weer op je stemmen Paul?quote:
Hier is dat nu even andersquote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lijkt alsof mijn buik ook minder opgezet is
Nah toen een paar maanden geleden ging bijna de helft vsn die artikelen erover.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is me teveel werk. Gewoon omheen scrollen.
nee ik zag hont in de tt en vond dat wel laggequote:Op zondag 18 juni 2023 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och jezus moeten we weer op je stemmen Paul?
Daarvoor was het steeds Hazes.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah toen een paar maanden geleden ging bijna de helft vsn die artikelen erover.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zout op
/klaagmodus uit
Halloquote:
MI van Fles in een jurkje.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Is ook lekker luchtig met de warmte
Ja want komkommer was augurk en iedereen weet dat alleen zwangeren augurken eten ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik snap het verband ook niet zo.
Dus als je komkommers eet, dan ben je zwanger?
En idd nooit vragen, mensen vertellen zelf wel of ze drachtig zijn
Oh dat heb ik gemist, dat was toen ik uberhaupt niets las denk ikquote:
Moet kunnen tochquote:Op zondag 18 juni 2023 12:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MI van Fles in een jurkje.
Maar we zijn hier openminded
Wat op zich ook echt zo is trouwens. Augurken zijn gewoon jong geoogste komkommers op zuur.quote:
Sjongejonge... sommige zwangeren eten ook potgrondquote:Op zondag 18 juni 2023 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja want komkommer was augurk en iedereen weet dat alleen zwangeren augurken eten ofzo.
Het was niet het meest heldere licht
Ja dat klopt, betekent niet dat ik augurk aan het eten was, en ook niet dat ik zwanger wasquote:Op zondag 18 juni 2023 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is trouwens. Augurken zijn gewoon jong geoogste komkommers op zuur.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier is dat nu even anders
[ afbeelding ]
.... zwierend over een Alpenweide terwijl hij liedjes zingt uit de Sound of Music.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
MI van Fles in een jurkje.
Maar we zijn hier openminded
Baby spareribsquote:
Je kunt net zo goed een raketijsje eten en dezelfde vraag krijgenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat klopt, betekent niet dat ik augurk aan het eten was, en ook niet dat ik zwanger was
ja of een broccoli-gehaktschotel.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt net zo goed een raketijsje eten en dezelfde vraag krijgen
Ja, dan word je hier in deze sc uitgekotst.quote:
Do, a deer, a female deer, re, a drop of golden sunquote:Op zondag 18 juni 2023 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
.... zwierend over een Alpenweide terwijl hij liedjes zingt uit de Sound of Music.
Ohhh ben je misselijk? Ben je soms zwanger?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan word je hier in deze sc uitgekotst.
Jij kan zo mee zwieren met je jaren 50 jurkjes en tweede stem zingen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Do, a deer, a female deer, re, a drop of golden sun
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh ben je misselijk? Ben je soms zwanger?
*ademt en bestaatquote:Op zondag 18 juni 2023 12:49 schreef essnhills het volgende:
Eigenlijk gewoon als je een vrouw in de vruchtbare leeftijd bent, maakt niet uit wat je aan het doen bent
quote:
quote:
Dat is toch verplicht om te vragen?quote:
Meer een aanbevelingquote:
Ja, snap ik wel.quote:
Ja je bent nou eenmaal een vrouw in vruchtbare leeftijd en je bestaat. Wat verwacht je danquote:
Ja klopt, maar daar doen we lekker niets meequote:Op zondag 18 juni 2023 12:52 schreef UitStraling het volgende:
Een vrouwenlichaam is toch ook puur gemaakt om te baren?
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je bent nou eenmaal een vrouw in vruchtbare leeftijd en je bestaat. Wat verwacht je dan
Ja, je kunt ze er moeilijk af halen of waquote:Op zondag 18 juni 2023 12:52 schreef UitStraling het volgende:
Wat moet je anders met tietertjes ook?
Iemand zei een keer op de middelbare school tegen mij dat ik met mijn formaat borsten geen kind kon voedenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:52 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:52 schreef UitStraling het volgende:
Wtf zijn dat voor gesprekken, op een middelbare school???quote:Op zondag 18 juni 2023 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand zei een keer op de middelbare school tegen mij dat ik met mijn formaat borsten geen kind kon voeden
Toch was dat vroeger een groepsinspanning waar zowel mannen als vrouwen aan deelnamenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:52 schreef UitStraling het volgende:
Een vrouwenlichaam is toch ook puur gemaakt om te baren?
Niet om effectief hard maar toch bijna geluidloos achter een konijntje of mammoet aan te rennen te rennen of zo.
Welnee. Waarom?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan word je hier in deze sc uitgekotst.
Wat?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand zei een keer op de middelbare school tegen mij dat ik met mijn formaat borsten geen kind kon voeden
Zwanger zijn?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch was dat vroeger een groepsinspanning waar zowel mannen als vrouwen aan deelnamen
Oh danquote:
Het zijn ook gewoon kutvragen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel.
Is gewoon ook onbeleefd om te vragen
Je weet nooit in welke fase iemand zit.
"JoeJoe, wij zijn samen zwanger! Groetjes de grootste familie van Neeeeederland."quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]Geloof niet heel veel vrouwen het diep waarderen als er ijskoude handen opgelegd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die softe weke kotsmannen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"JoeJoe, wij zijn samen zwanger! Groetjes de grootste familie van Neeeeederland."
Vriendin wil wel kinderen met haar man, maar toen was haar schoonzus ineens zwanger. Zei die schoonzus tegen haar, ja misschien kunnen we wel lekker samen zwanger worden!quote:Op zondag 18 juni 2023 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon kutvragen.
Maar je bent gewoon lekker bezig dus fuk die mensen
Met papadagen incl. bakfiets.quote:
Nee ze zijn ook voor de vrouwen zelfquote:Op zondag 18 juni 2023 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet heel veel vrouwen het diep waarderen als er ijskoude handen opgelegd worden.
Ja, mij ook wel nuquote:Op zondag 18 juni 2023 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me best lekker eigenlijk. Broccoli, gehakt, beetje gekruid. Wat aardappels in plakjes, geraspte kaas eroverheen, in de oven, zoo.
Daar moet je inderdaad wel hard voor werken, die dikke flubberbuik komt er niet zomaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriendin wil wel kinderen met haar man, maar toen was haar schoonzus ineens zwanger. Zei die schoonzus tegen haar, ja misschien kunnen we wel lekker samen zwanger worden!
Ehm, ja leuk.. maar misschien zitten die mensen wel in een traject om zwanger te worden en dan hoor je dit![]()
Ja, was meer gewoon dat mensen eens moeten nadenken voordat ze wat eruit flappenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad wel hard voor werken, die dikke flubberbuik komt er niet zomaar.
Lekker broccoli met broccoli-gehakt?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me best lekker eigenlijk. Broccoli, gehakt, beetje gekruid. Wat aardappels in plakjes, geraspte kaas eroverheen, in de oven, zoo.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker broccoli met broccoli-gehakt?
Ja echt he pffquote:Op zondag 18 juni 2023 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriendin wil wel kinderen met haar man, maar toen was haar schoonzus ineens zwanger. Zei die schoonzus tegen haar, ja misschien kunnen we wel lekker samen zwanger worden!
Ehm, ja leuk.. maar misschien zitten die mensen wel in een traject om zwanger te worden en dan hoor je dit![]()
In zo'n grot waar Henkie en Broempf gewoon mee konden luisteren en kijken.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jagen. Mannen deden alleen mee aan de inleidende beschietingen van een zwangerschap
Ga jij maar in je jurkje rondhuppelen danquote:Op zondag 18 juni 2023 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
is het nu klaar met dat gezwanger hier of wat?
Broempfquote:Op zondag 18 juni 2023 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n grot waar Henkie en Broempf gewoon mee konden luisteren en kijken.
A: wat boeit dat nou weer. Borsten zijn borstenquote:
Kan niet bevestigenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een Atheneum/Gymnasium zou je dit soort opmerkingen nooit krijgen.
Wacht, bestaat er speciaal broccoli-gehakt??quote:Op zondag 18 juni 2023 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker broccoli met broccoli-gehakt?
ga er even serieus op in ookquote:Op zondag 18 juni 2023 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
A: wat boeit dat nou weer. Borsten zijn borsten
B: dat heeft geen flikker te maken met melkproductie
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel buren gehad waar je het proces intensief kon meebelevenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n grot waar Henkie en Broempf gewoon mee konden luisteren en kijken.
nee, daar maken ze geen opmerkingen,gaan ze gelijk over op actiequote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pittige kiep?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik vanavond eens lekker zelf ga kokerellen, zin in
Bij mij meestal andersom vrees ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel buren gehad waar je het proces intensief kon meebeleven
Nou dat gaat ff wat worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik vanavond eens lekker zelf ga kokerellen, zin in
Roep je dan "oewoehoewa" ?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij meestal andersom vrees ik.
Dat luidruchtige is toch een vreemd soort overcompensatie hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij meestal andersom vrees ik.
Heb wel eens applaus gehad achterafquote:Op zondag 18 juni 2023 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat luidruchtige is toch een vreemd soort overcompensatie hoor
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens applaus gehad achteraf
Van de buren gok ikquote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze was blij dat ze na een wilde vlucht weer veilig op de grond stond?
Van de plantsoenmedewerkers buiten.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze was blij dat ze na een wilde vlucht weer veilig op de grond stond?
Ah dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de plantsoenmedewerkers buiten.
Ik had ooit buren die zo luid waren dat de hele buurt op het balkon mee stond te kreunenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:17 schreef Flori het volgende:
Mr. flori is eens mee gaan roepen toen de buren weer eens bezig waren.
Onze oude buuf aan de andere kant de volgende dag vertellen dat ze nu al met z'n drieën waren
Ow vreselijkquote:Op zondag 18 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit buren die zo luid waren dat de hele buurt op het balkon mee stond te kreunen
En die gingen gewoon tegen 110 door?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit buren die zo luid waren dat de hele buurt op het balkon mee stond te kreunen
Jaquote:Op zondag 18 juni 2023 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die gingen gewoon tegen 110 door?
Lekker in de winter doenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:22 schreef Flori het volgende:
Pff ik heb meer dan een week terug horren voor onze dakramen gekocht, nog steeds geen energie gevonden om ze op die bloedhete zolder op te hangen
Heb heb bij een van de scharrels van de bovenbuurvrouw de voordeur wel eens op slot gedraaid. Kon die niet het huis uit sneaken en moest weer naar boven toe lopenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:17 schreef Flori het volgende:
Mr. flori is eens mee gaan roepen toen de buren weer eens bezig waren.
Onze oude buuf aan de andere kant de volgende dag vertellen dat ze nu al met z'n drieën waren
Zo'n vrouw met een nimmer droge driezitsbank.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb heb bij een van de scharrels van de bovenbuurvrouw de voordeur wel eens op slot gedraaid. Kon die niet het huis uit sneaken en moest weer naar boven toe lopen
Die was wel enorm luidruchtig
Kon mijn wekker wel zetten. 4 uur gingen de kroegen dicht; half 5 klopgeluiden boven.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vrouw met een nimmer droge driezitsbank.
Klinkt als een ex.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kon mijn wekker wel zetten. 4 uur gingen de kroegen dicht; half 5 klopgeluiden boven.
Misschien is dat toch een teken of een symptoom van oversekst zijn, kijk maar naar bitterbal.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze had iets aan haar been; en op zondagmorgen nog net iets meer last
Denk dat je iets op het spoor bentquote:Op zondag 18 juni 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is dat toch een teken of een symptoom van oversekst zijn, kijk maar naar bitterbal.
Je kunt toch gewoon Nederlands lezen?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Gesjeesde psychopatlogonoom US die even bepaalt wie er oversekst is en wie niet. Het moet niet gekker worden.
"Stille waters hebben natte gronden"quote:Op zondag 18 juni 2023 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je iets op het spoor bent
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Vreselijk! Ook gewoon om twee uur 's nachts.
Ik ben dus niet de enige die het zo'n vreselijk kutgeluid vindquote:Op zondag 18 juni 2023 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat hebben mijn buren schuin aan de overkant ook ja. Die hoor ik bijna nog als ik bij mijn ouders ben
Hun bel klinkt luider in mijn huis dan mijn eigen deurbel
Wat staat hier ?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon Nederlands lezen?
Gvd.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Zag bij de AH net Frans Bauer, die stond samen met zijn vrouw bij de servicebalie. Die liet een paar pakjes sigaretten in een cellofaantje inpakken met een strikje er omheen.
Blijft toch nog een kamper ook al heeft die een huisquote:
Ik las gouden koreanenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Uit gouden korenaren schiep God de Bosschenaren, uit het restant de overigen van het land"
Denk dat je wel 10 jaar krijgt daar.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou serieus wel eens naar Noord Korea willen gaan, kijken hoe ver ik kom met mijn charme en uitstraling.
24 jaar dwangarbeid en daarna de gaskamer inquote:Op zondag 18 juni 2023 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou serieus wel eens naar Noord Korea willen gaan, kijken hoe ver ik kom met mijn charme en uitstraling.
Ik had frikandelbroodjesquote:
Maar champignonsaus is lekker?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel van champignonsoep is dat ik champignonsaus er teveel op vind lijken.
Champignonsaus is de lekkerste roomsausquote:
Met of zonder energydrink?quote:
Ik zie het probleem ook niet zoquote:
Heb je het wel eens zelf gemaakt?quote:
Ik ben niet zo van de sauzen maar ik zet in plaats daarvan een romige kreeftenbisque op nummertje een.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog zo'n omeleteieren, ham en champignons tegelijk op
Al is peperroomsaus ook lekker, maar champignonsausquote:
Melkquote:
Ik ben ook niet van de sauzen, eet dat eigenlijk alleen in restaurants want zelf maak ik dat nooit. Maar dan is zo'n champignonsaus vaak nog veel lekker lekkerderquote:Op zondag 18 juni 2023 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de sauzen maar ik zet in plaats daarvan een romige kreeftenbisque op nummertje een.
Wat doe jij allemaal in de peperroomsaus?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al is peperroomsaus ook lekker, maar champignonsaus
Melkquote:Op zondag 18 juni 2023 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MelkEn nog een tros druiven zodat er nog een beetje iets gezonds bij zat
Ik hou ook niet zo van sausjesquote:Op zondag 18 juni 2023 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de sauzen, eet dat eigenlijk alleen in restaurants want zelf maak ik dat nooit. Maar dan is zo'n champignonsaus vaak nog veel lekker lekkerder
Hmm scheelt weleens. Meestal gewoon ff een simpele roux en dan room, peperkorrels en peterselie. Misschien nog wat sjalotjes erdoor.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal in de peperroomsaus?
Nou ja ik heb niks tegen saus, maar het moet bij het gerecht passen. Bij bijvoorbeeld een kip kerrie is de saus onderdeel van het gerechtquote:Op zondag 18 juni 2023 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van sausjes
Maar idd in een restaurant een lekker stukje vlees met champignonsaus of pepersausje
Geen vleesfond of sterke bouillon?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm scheelt weleens. Meestal gewoon ff een simpele roux en dan room, peperkorrels en peterselie. Misschien nog wat sjalotjes erdoor.
Cognac oid laat ik meestal weg omdat zwanger/kind of om andere redenen geen alcohol.
Ja ik heb er ook niets op tegen, maar wil het liever gewoon apart zodat ik een beetje kan gebruiken als smaakmaker ipv dan het gerecht erin zwemt en je alleen nog maar de saus proeft.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb niks tegen saus, maar het moet bij het gerecht passen. Bij bijvoorbeeld een kip kerrie is de saus onderdeel van het gerecht
Ziet er wel wat ingewikkeld uit voor kindjesquote:
Nee joh gewoon zo'n prefab pannenkoekendeegshaker gebruiken. Melk, schudden, klaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel wat ingewikkeld uit voor kindjes
Ohja bouillon wel vaak idd. Maar hoe sterk verschilt weleens, net ook voor bij wat het is. Soms past een simpelere lichte saus veel beter.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen vleesfond of sterke bouillon?
Peterselie is wel een ideetje een keer ja, maakt het een tikje lichter.
Ja en als ik voor mezelf een keertje AGV kook dan heb ik geen zin om er ook nog een sausje bij te gaan makenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook niets op tegen, maar wil het liever gewoon apart zodat ik een beetje kan gebruiken als smaakmaker ipv dan het gerecht erin zwemt en je alleen nog maar de saus proeft.
Behalve in curry o.i.d natuurlijk
Maar wat voor deeg moet je dan gebruiken? Je krijg zo niet dat luchtige van bladerdeeg natuurlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh gewoon zo'n prefab pannenkoekendeegshaker gebruiken. Melk, schudden, klaar.
Is ook voor amerikanen. Maakt niet uit als die er 300 kilo van worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat voor deeg moet je dan gebruiken? Je krijg zo niet dat luchtige van bladerdeeg natuurlijk
Nee ik meestal ook nietquote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als ik voor mezelf een keertje AGV kook dan heb ik geen zin om er ook nog een sausje bij te gaan maken
Bladerdeeg is ook niet bepaald calorie arm zeg maarquote:Op zondag 18 juni 2023 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook voor amerikanen. Maakt niet uit als die er 300 kilo van worden.
Appelmoes heb ik standaard in de koelkast staanquote:Op zondag 18 juni 2023 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik meestal ook niet
Wel appelmoes bij de patatjes natuurlijk
Zit k daarom zo achter hapje aan?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is dat toch een teken of een symptoom van oversekst zijn, kijk maar naar bitterbal.
Met van die etensresten erin?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appelmoes heb ik standaard in de koelkast staan
Nee heb gewoon van die kleine plastic kuipjes die je gewoon in 1 keer kunt leegvretenquote:
Alles welquote:Op zondag 18 juni 2023 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of wil je zo graag met hem dobbelen of badmintonnen?
Ik vraag altijd de saus er naast dan kan ik zelf bepalen of ik het er op doequote:Op zondag 18 juni 2023 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van sausjes
Maar idd in een restaurant een lekker stukje vlees met champignonsaus of pepersausje
Ja zal vast niet zon monster zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om ze te vangen en te knuffelen neem ik aan?
Ja preciesquote:Op zondag 18 juni 2023 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vraag altijd de saus er naast dan kan ik zelf bepalen of ik het er op doe
Oeh lekker met dragonquote:Op zondag 18 juni 2023 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer sterke kalfsjus maken met een kwak botten en schenkels, pepers, uien en dragon
Ik was aan het kijken voor een luchtvochtigheidsmetertje en voor katoen geschikt om een mochilatas mee te hakenquote:
Ik heb nog wel wat complimentjes te koop, speciale zondagsaanbieding voor maar 450 euro per stukquote:
Jaaa lekkerquote:Op zondag 18 juni 2023 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een van mijn lievelingskruidjes, vooral met de Franse keuken.
Fantastisch!quote:Op zondag 18 juni 2023 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat complimentjes te koop, speciale zondagsaanbieding voor maar 450 euro per stuk
Wat zijn mochilatas?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken voor een luchtvochtigheidsmetertje en voor katoen geschikt om een mochilatas mee te haken
Wat je zegt ben je zelfquote:
Denk toch aan iets meer tastbaars.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat complimentjes te koop, speciale zondagsaanbieding voor maar 450 euro per stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |