Wat staat hier ?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon Nederlands lezen?
Gvd.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:44 schreef LTVDK het volgende:
Zag bij de AH net Frans Bauer, die stond samen met zijn vrouw bij de servicebalie. Die liet een paar pakjes sigaretten in een cellofaantje inpakken met een strikje er omheen.
Blijft toch nog een kamper ook al heeft die een huisquote:
Ik las gouden koreanenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Uit gouden korenaren schiep God de Bosschenaren, uit het restant de overigen van het land"
Denk dat je wel 10 jaar krijgt daar.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou serieus wel eens naar Noord Korea willen gaan, kijken hoe ver ik kom met mijn charme en uitstraling.
24 jaar dwangarbeid en daarna de gaskamer inquote:Op zondag 18 juni 2023 13:51 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou serieus wel eens naar Noord Korea willen gaan, kijken hoe ver ik kom met mijn charme en uitstraling.
Ik had frikandelbroodjesquote:
Maar champignonsaus is lekker?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel van champignonsoep is dat ik champignonsaus er teveel op vind lijken.
Champignonsaus is de lekkerste roomsausquote:
Met of zonder energydrink?quote:
Ik zie het probleem ook niet zoquote:
Heb je het wel eens zelf gemaakt?quote:
Ik ben niet zo van de sauzen maar ik zet in plaats daarvan een romige kreeftenbisque op nummertje een.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog zo'n omeleteieren, ham en champignons tegelijk op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |