Oh danquote:
Het zijn ook gewoon kutvragen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, snap ik wel.
Is gewoon ook onbeleefd om te vragen
Je weet nooit in welke fase iemand zit.
"JoeJoe, wij zijn samen zwanger! Groetjes de grootste familie van Neeeeederland."quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iemand zei een keer op de middelbare school tegen mij dat ik met mijn formaat borsten geen kind kon voeden
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]Geloof niet heel veel vrouwen het diep waarderen als er ijskoude handen opgelegd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die softe weke kotsmannen.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"JoeJoe, wij zijn samen zwanger! Groetjes de grootste familie van Neeeeederland."
Vriendin wil wel kinderen met haar man, maar toen was haar schoonzus ineens zwanger. Zei die schoonzus tegen haar, ja misschien kunnen we wel lekker samen zwanger worden!quote:Op zondag 18 juni 2023 12:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn ook gewoon kutvragen.
Maar je bent gewoon lekker bezig dus fuk die mensen
Met papadagen incl. bakfiets.quote:
Nee ze zijn ook voor de vrouwen zelfquote:Op zondag 18 juni 2023 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet heel veel vrouwen het diep waarderen als er ijskoude handen opgelegd worden.
Ja, mij ook wel nuquote:Op zondag 18 juni 2023 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me best lekker eigenlijk. Broccoli, gehakt, beetje gekruid. Wat aardappels in plakjes, geraspte kaas eroverheen, in de oven, zoo.
Daar moet je inderdaad wel hard voor werken, die dikke flubberbuik komt er niet zomaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriendin wil wel kinderen met haar man, maar toen was haar schoonzus ineens zwanger. Zei die schoonzus tegen haar, ja misschien kunnen we wel lekker samen zwanger worden!
Ehm, ja leuk.. maar misschien zitten die mensen wel in een traject om zwanger te worden en dan hoor je dit![]()
Ja, was meer gewoon dat mensen eens moeten nadenken voordat ze wat eruit flappenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar moet je inderdaad wel hard voor werken, die dikke flubberbuik komt er niet zomaar.
Lekker broccoli met broccoli-gehakt?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt me best lekker eigenlijk. Broccoli, gehakt, beetje gekruid. Wat aardappels in plakjes, geraspte kaas eroverheen, in de oven, zoo.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker broccoli met broccoli-gehakt?
Ja echt he pffquote:Op zondag 18 juni 2023 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vriendin wil wel kinderen met haar man, maar toen was haar schoonzus ineens zwanger. Zei die schoonzus tegen haar, ja misschien kunnen we wel lekker samen zwanger worden!
Ehm, ja leuk.. maar misschien zitten die mensen wel in een traject om zwanger te worden en dan hoor je dit![]()
In zo'n grot waar Henkie en Broempf gewoon mee konden luisteren en kijken.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jagen. Mannen deden alleen mee aan de inleidende beschietingen van een zwangerschap
Ga jij maar in je jurkje rondhuppelen danquote:Op zondag 18 juni 2023 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
is het nu klaar met dat gezwanger hier of wat?
Broempfquote:Op zondag 18 juni 2023 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n grot waar Henkie en Broempf gewoon mee konden luisteren en kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |