ga er even serieus op in ookquote:Op zondag 18 juni 2023 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
A: wat boeit dat nou weer. Borsten zijn borsten
B: dat heeft geen flikker te maken met melkproductie
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een Atheneum/Gymnasium zou je dit soort opmerkingen nooit krijgen.
Ach, ik heb ook wel buren gehad waar je het proces intensief kon meebelevenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n grot waar Henkie en Broempf gewoon mee konden luisteren en kijken.
nee, daar maken ze geen opmerkingen,gaan ze gelijk over op actiequote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een Atheneum/Gymnasium zou je dit soort opmerkingen nooit krijgen.
Pittige kiep?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik vanavond eens lekker zelf ga kokerellen, zin in
Bij mij meestal andersom vrees ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel buren gehad waar je het proces intensief kon meebeleven
Nou dat gaat ff wat worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik vanavond eens lekker zelf ga kokerellen, zin in
Roep je dan "oewoehoewa" ?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij meestal andersom vrees ik.
Dat luidruchtige is toch een vreemd soort overcompensatie hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij meestal andersom vrees ik.
Heb wel eens applaus gehad achterafquote:Op zondag 18 juni 2023 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat luidruchtige is toch een vreemd soort overcompensatie hoor
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens applaus gehad achteraf
Van de buren gok ikquote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze was blij dat ze na een wilde vlucht weer veilig op de grond stond?
Van de plantsoenmedewerkers buiten.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze was blij dat ze na een wilde vlucht weer veilig op de grond stond?
Ah dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de plantsoenmedewerkers buiten.
Ik had ooit buren die zo luid waren dat de hele buurt op het balkon mee stond te kreunenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:17 schreef Flori het volgende:
Mr. flori is eens mee gaan roepen toen de buren weer eens bezig waren.
Onze oude buuf aan de andere kant de volgende dag vertellen dat ze nu al met z'n drieën waren
Ow vreselijkquote:Op zondag 18 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit buren die zo luid waren dat de hele buurt op het balkon mee stond te kreunen
En die gingen gewoon tegen 110 door?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit buren die zo luid waren dat de hele buurt op het balkon mee stond te kreunen
Jaquote:Op zondag 18 juni 2023 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die gingen gewoon tegen 110 door?
Lekker in de winter doenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:22 schreef Flori het volgende:
Pff ik heb meer dan een week terug horren voor onze dakramen gekocht, nog steeds geen energie gevonden om ze op die bloedhete zolder op te hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |