A: wat boeit dat nou weer. Borsten zijn borstenquote:
Kan niet bevestigenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een Atheneum/Gymnasium zou je dit soort opmerkingen nooit krijgen.
Wacht, bestaat er speciaal broccoli-gehakt??quote:Op zondag 18 juni 2023 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker broccoli met broccoli-gehakt?
ga er even serieus op in ookquote:Op zondag 18 juni 2023 13:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
A: wat boeit dat nou weer. Borsten zijn borsten
B: dat heeft geen flikker te maken met melkproductie
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel buren gehad waar je het proces intensief kon meebelevenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In zo'n grot waar Henkie en Broempf gewoon mee konden luisteren en kijken.
nee, daar maken ze geen opmerkingen,gaan ze gelijk over op actiequote:Op zondag 18 juni 2023 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pittige kiep?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik vanavond eens lekker zelf ga kokerellen, zin in
Bij mij meestal andersom vrees ik.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook wel buren gehad waar je het proces intensief kon meebeleven
Nou dat gaat ff wat worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat ik vanavond eens lekker zelf ga kokerellen, zin in
Roep je dan "oewoehoewa" ?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij meestal andersom vrees ik.
Dat luidruchtige is toch een vreemd soort overcompensatie hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij meestal andersom vrees ik.
Heb wel eens applaus gehad achterafquote:Op zondag 18 juni 2023 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat luidruchtige is toch een vreemd soort overcompensatie hoor
quote:Op zondag 18 juni 2023 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel eens applaus gehad achteraf
Van de buren gok ikquote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze was blij dat ze na een wilde vlucht weer veilig op de grond stond?
Van de plantsoenmedewerkers buiten.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ze was blij dat ze na een wilde vlucht weer veilig op de grond stond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |