Ah dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de plantsoenmedewerkers buiten.
Ik had ooit buren die zo luid waren dat de hele buurt op het balkon mee stond te kreunenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:17 schreef Flori het volgende:
Mr. flori is eens mee gaan roepen toen de buren weer eens bezig waren.
Onze oude buuf aan de andere kant de volgende dag vertellen dat ze nu al met z'n drieën waren
Ow vreselijkquote:Op zondag 18 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit buren die zo luid waren dat de hele buurt op het balkon mee stond te kreunen
En die gingen gewoon tegen 110 door?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit buren die zo luid waren dat de hele buurt op het balkon mee stond te kreunen
Jaquote:Op zondag 18 juni 2023 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En die gingen gewoon tegen 110 door?
Lekker in de winter doenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:22 schreef Flori het volgende:
Pff ik heb meer dan een week terug horren voor onze dakramen gekocht, nog steeds geen energie gevonden om ze op die bloedhete zolder op te hangen
Heb heb bij een van de scharrels van de bovenbuurvrouw de voordeur wel eens op slot gedraaid. Kon die niet het huis uit sneaken en moest weer naar boven toe lopenquote:Op zondag 18 juni 2023 13:17 schreef Flori het volgende:
Mr. flori is eens mee gaan roepen toen de buren weer eens bezig waren.
Onze oude buuf aan de andere kant de volgende dag vertellen dat ze nu al met z'n drieën waren
Zo'n vrouw met een nimmer droge driezitsbank.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb heb bij een van de scharrels van de bovenbuurvrouw de voordeur wel eens op slot gedraaid. Kon die niet het huis uit sneaken en moest weer naar boven toe lopen
Die was wel enorm luidruchtig
Kon mijn wekker wel zetten. 4 uur gingen de kroegen dicht; half 5 klopgeluiden boven.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n vrouw met een nimmer droge driezitsbank.
Klinkt als een ex.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kon mijn wekker wel zetten. 4 uur gingen de kroegen dicht; half 5 klopgeluiden boven.
Misschien is dat toch een teken of een symptoom van oversekst zijn, kijk maar naar bitterbal.quote:Op zondag 18 juni 2023 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze had iets aan haar been; en op zondagmorgen nog net iets meer last
Denk dat je iets op het spoor bentquote:Op zondag 18 juni 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is dat toch een teken of een symptoom van oversekst zijn, kijk maar naar bitterbal.
Je kunt toch gewoon Nederlands lezen?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Gesjeesde psychopatlogonoom US die even bepaalt wie er oversekst is en wie niet. Het moet niet gekker worden.
"Stille waters hebben natte gronden"quote:Op zondag 18 juni 2023 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat je iets op het spoor bent
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Vreselijk! Ook gewoon om twee uur 's nachts.
Ik ben dus niet de enige die het zo'n vreselijk kutgeluid vindquote:Op zondag 18 juni 2023 11:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat hebben mijn buren schuin aan de overkant ook ja. Die hoor ik bijna nog als ik bij mijn ouders ben
Hun bel klinkt luider in mijn huis dan mijn eigen deurbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |