SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
een officieel eten voor een nieuw huis?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was bij eerste officiële eten voor het nieuwe huis van mijn neefje in mariahoeve.
Macaroni met een magnum
Volgens mij heeft iedereen op de toko inmiddels schurft gehadquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog schurft toevoegenmaar die is tegenwoordig ook weer vrij hip en happening
Ik ken er ook best een aantalquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen op de toko inmiddels schurft gehad![]()
Sexyquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bandshirt, hotpants en half ongeschoren benen
Als je gewoon even serieus goed je best doet ben je er binnen 3/4 dagen vanaf.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn zusje en haar vriend ook![]()
Die mocht weken niet thuis komen
Hotpants, niet meer van gehoord sinds 1999.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bandshirt, hotpants en half ongeschoren benen
Heb’n ze in de achterhoek (quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hotpants, niet meer van gehoord sinds 1999.
Dikke rij auto’s voor de deurquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sexy![]()
Ik stond vandaag in hotpants en rubber laarzen in de tuin.. nu heb ik half witte benen
![]()
Ieuwlquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je gewoon even serieus goed je best doet ben je er binnen 3/4 dagen vanaf.
Ik ken iemand die het maanden heeft gehad en van het kastje naar de muur werd gestuurd want *uitslag* dus 300 zalfjes weet ik het. Ja. Schurft dus.
Ooit is schaamhaar weer hip en krijgt iedereen platjes
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hotpants, niet meer van gehoord sinds 1999.
Yes kreeg een maand geleden dacht ik de sleutelquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
een officieel eten voor een nieuw huis?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes kreeg een maand geleden dacht ik de sleutel
Veranderen we ZC ook in zo’n zeemleren lap.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
Iedereen verplicht laserontharen
Nee, alleen ik hoor dat woord nooit meer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Daar lopen vrouwen alleen in lange rokken ofzo?
Bevalt het hem?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veranderen we ZC ook in zo’n zeemleren lap.
ah oke..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had geen sexy laarzen want hing als een aardappel in de hangmat vandaagquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die stonden al bij Ygritte voor de deur
Oh… uit Beverwijk zekerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, alleen ik hoor dat woord nooit meer.
Net op het terras zag het er allemaal prima zomers en modern uit. mijn dorp is meer van de Gucci zonnebrillen als accessoires
Nee in ons dorp zit echt wel geld, en steeds meer ook. Het wordt echt een elite dorp de laatste jaren.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh… uit Beverwijk zekerEkten dragen alleen zonder logo’s
Gucci is echt een verpauperd merk geworden door hiphop en Marokkanenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, alleen ik hoor dat woord nooit meer.
Net op het terras zag het er allemaal prima zomers en modern uit. mijn dorp is meer van de Gucci zonnebrillen als accessoires
Ja ik zeg maar wat, bedoel gewoon er is een grote mate van hoe duurder hoe beter.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gucci is echt een verpauperd merk geworden door hiphop en Marokkanen
Qotsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even Queens of the stone age aan het kijken op Pinkpop. Stukken beter dan het kattengejank van The Script.
Komt terug van kanker toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Qots
Hij ziet er dik uit trouwens.
Hmmm. Boomers die de randstad willen ontsnappen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik zeg maar wat, bedoel gewoon er is een grote mate van hoe duurder hoe beter.
Kiezen die merken toch voorquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gucci is echt een verpauperd merk geworden door hiphop en Marokkanen
Goldkimono was gister leuk! Lekker dansjes gedaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even Queens of the stone age aan het kijken op Pinkpop. Stukken beter dan het kattengejank van The Script.
Mwa. Deels. Gucci wordt gewoon heel vaak genoemd in liedjes met als gevolg dat het populair wordt als statussymbool.quote:
Die hebben dat inmiddels al gedaan. Lekker gecasht op koophuis in de randstad en vervolgens groot gaan wonen erbuiten. Mijn nieuwe wijk barst van de mensen uit overal en nergens/vooral randstad.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm. Boomers die de randstad willen ontsnappen?
Ligt er beetje aan wat voor medicijnen ze in je stoppen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Van kanker wordt je slank toch?
Bij mijn ouders was dat ook een tijdje populair; alleen was dat dorp stervende en dit soort mensen zorgt niet voor extra levendigheid.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben dat inmiddels al gedaan. Lekker gecasht op koophuis in de randstad en vervolgens groot gaan wonen erbuiten. Mijn nieuwe wijk barst van de mensen uit overal en nergens/vooral randstad.
Hoera voor steroīden *plof*quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan wat voor medicijnen ze in je stoppen.
Mag je niet kiezen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan wat voor medicijnen ze in je stoppen.
Ik was laatst in een Gucci-winkel; daar doen ze er echt alles aan om dat soort mensen aan te trekken was mijn gevoel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa. Deels. Gucci wordt gewoon heel vaak genoemd in liedjes met als gevolg dat het populair wordt als statussymbool.
Dat dan ook nog iddquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag je niet kiezen?
Hoe lullig is het dat je kanker krijgt en dik wordt
Mja mss dat daar de groei zit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was laatst in een Gucci-winkel; daar doen ze er echt alles aan om dat soort mensen aan te trekken was mijn gevoel.
Wij hebben zo’n buurt whatsapp waar je in theorie geld aan zou kunnen verdienen. Je giert je soms echt een ongeluk waar iedereen zich wel niet druk om maakt. Mijn directe buren zijn tot nu toe supertof overigens. Wij hebben ook nog een buren app waarin we vooral ook de buurtapp besprekenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn ouders was dat ook een tijdje populair; alleen was dat dorp stervende en dit soort mensen zorgt niet voor extra levendigheid.
Zit ook de groei in. Geld uitgeven om gezien te worden; liefst met zo groot mogelijk logo.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja mss dat daar de groei zit.
Ik heb een riem van Gucci maar verder vind ik het niet zo’n mooi merk.
Dramatischquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bijenkorf is niet veel anders qua merken tegenwoordig. Daar loopt ook wat rond zeg
Maar logo’squote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ook de groei in. Geld uitgeven om gezien te worden; liefst met zo groot mogelijk logo.
bij mijn flat hebben ze een facebook groep, kom er alleen als ik echt niet anders kan..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben zo’n buurt whatsapp waar je in theorie geld aan zou kunnen verdienen. Je giert je soms echt een ongeluk waar iedereen zich wel niet druk om maakt. Mijn directe buren zijn tot nu toe supertof overigens. Wij hebben ook nog een buren app waarin we vooral ook de buurtapp bespreken
Joe welke vindt jij leuk?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja mss dat daar de groei zit.
Ik heb een riem van Gucci maar verder vind ik het niet zo’n mooi merk.
“Henk heb jij die Ygritte van nr 3 nog met haar lekkere kontje in die hotpants zien rondlopen? Man wat fijn die wiegende heupjes.”quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben zo’n buurt whatsapp waar je in theorie geld aan zou kunnen verdienen. Je giert je soms echt een ongeluk waar iedereen zich wel niet druk om maakt. Mijn directe buren zijn tot nu toe supertof overigens. Wij hebben ook nog een buren app waarin we vooral ook de buurtapp bespreken
Ik zag laatst voor het eerst 'sportschoenen' van dat merk. Nou ze hadden zo bij de zeeman vandaan kunnen komenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DramatischAllemaal straattuig dat Balenciaga sokschoenen komt kopen
Die mensen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DramatischAllemaal straattuig dat Balenciaga sokschoenen komt kopen
We wonen er nog niet. Gr gr de heupen van Ygrittequote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
“Henk heb jij die Ygritte van nr 3 nog met haar lekkere kontje in die hotpants zien rondlopen? Man wat fijn die wiegende heupjes.”
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind je dit geen 600 ekken waard?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag laatst voor het eerst 'sportschoenen' van dat merk. Nou ze hadden zo bij de zeeman vandaan kunnen komen
Helft van die meuk is ook namaak.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je dit geen 600 ekken waard?
[ afbeelding ]
Vroeger zou je keihard gepest worden om dit soort waterschoentjes.
Maar ja mijn jongste zusje heeft ze ook
Sowiesoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helft van die meuk is ook namaak.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
600 euro voor dit?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja niet om aan te trekken he, gewoon om te hebben.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet om aan te trekken he, gewoon om te hebben.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb deze (barefoot) waterschoenen. Gaan jullie me nu ook pesten of kunnen die ermee door?
[ afbeelding ]
@bitterbalquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoezo.. je koopt toch geen schoenen om alleen in de kast te zetten?
Leuk in een vitrinekastje?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet om aan te trekken he, gewoon om te hebben.
Kleur afgestemd op je UI. Goedgekeurdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb deze (barefoot) waterschoenen. Gaan jullie me nu ook pesten of kunnen die ermee door?
[ afbeelding ]
Weet ik veel. Verzamelaars zijn rare mensen, dat weet ik welquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Die mensen hoeven nog geen energiekosten te betalen als ze bij hun ouders wonen. Dan kun je die makkelijk betalen.quote:
Nou ja als ze ze "makkelijk" konden betalen waarom kosten ze dan geen 800 of 1000quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen hoeven nog geen energiekosten te betalen als ze bij hun ouders wonen. Dan kun je die makkelijk betalen.
Over het algemeen geven de showpony’s er ook niet zo veel om als het nep is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen hoeven nog geen energiekosten te betalen als ze bij hun ouders wonen. Dan kun je die makkelijk betalen.
Dure lease en alle neefjes mee laten betalen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over het algemeen geven de showpony’s er ook niet zo veel om als het nep is.
Ik vraag mij ook altijd af hoe het zit met die auto’s van + 2 ton. Dat je daar dan vervolgens mensen uit ziet stappen waarvan je denkt ‘hoe dan’.
Drugsgeld of influencerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over het algemeen geven de showpony’s er ook niet zo veel om als het nep is.
Ik vraag mij ook altijd af hoe het zit met die auto’s van + 2 ton. Dat je daar dan vervolgens mensen uit ziet stappen waarvan je denkt ‘hoe dan’.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er genoeg die zoveel geld maken anders. Je dochters kennen ze vast allemaal.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is geen influencer (in nl) die zoveel verdiend.
Misschien onlyfans hoeren
Plausibel. 9 van de 10 keer komen er ook minimaal 3 personen uit zetten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dure lease en alle neefjes mee laten betalen.
Keertje drugs uithalen in Rotterdam en je kunt weer even vooruit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Plausibel. 9 van de 10 keer komen er ook minimaal 3 personen uit zetten.![]()
2 ton lease wil je ook niet betalen in de maand
Er zit er een in mijn kennissenkring die inmiddels een paar miljoen heeft geharkt met dropshipping en cursusjes verkopen over hoe je rijk kunt worden. Het gaat echt nergens over, maar je wil niet weten hoeveel mensen bereid zijn daar geld voor neer te leggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
👀quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zit er een in mijn kennissenkring die inmiddels een paar miljoen heeft geharkt met dropshipping en cursusjes verkopen over hoe je rijk kunt worden. Het gaat echt nergens over, maar je wil niet weten hoeveel mensen bereid zijn daar geld voor neer te leggen.
‘Hoe geld verdienen met youtube’quote:
*schrijft opquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Hoe geld verdienen met youtube’
Succes met zoeken. Als je het goed doet, doe je vooral zelf helemaal miets
Zeker wel. Enzoknol, Gio, Joel Beukers, Dee, Nikki de Jager, Monica Geuzequote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn youtubers geen influencersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker wel. Enzoknol, Gio, Joel Beukers, Dee, Nikki de Jager, Monica Geuze
Etc.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dure lease en alle neefjes mee laten betalen.
Dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn youtubers geen influencers
Vaak dan voor een tientje tanken want dan kun je vake patsenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zie je hier ook veel. En dan max 200km in de maand ermee rijden, alleen in Zurich over de boulevard heen en weer rijden met die 5 man in de auto, op vrijdag- en zaterdagavond
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vaak dan voor een tientje tanken want dan kun je vake patsen
In dat geval moet je gewoon STAP-cursussen gaan verkopen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:30 schreef Ygritte het volgende:
Het zijn overigens wel vaak van die types die gewoon lekker erin stappen. Zolang het nog gaat gaat het. Loopt er iets fout weten ze niet hoe ze het op moeten lossen en dan hebben ze vervolgens ‘debroervanroos’ voor de deur staan omdat er nog minstens 50 mensen op een dienst of product zitten te wachten.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn youtubers geen influencers
Hulkie van de voorste rijquote:
Heb niet meer gekeken na het vreselijke dramaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Zie net dat ze vandaag vlakbij ons langsgefietst zijn @:Flori
quote:
quote:FINISH - De top tien:
Verstappen
Hülkenberg
Alonso
Hamilton
Russell
Ocon
Norris
Sainz
Piastri
Albon
Ja dat zeg ik tochquote:
quote:
Heb hier al vanaf 3.30 alles openstaan het is een halve graad afgekoeldquote:
C_/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ontbijten en dan snel mijn spullen pakken want ik mag van kamer wisselen naar een kamer direct aan het zwembad.![]()
quote:Op zondag 18 juni 2023 07:33 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen lieve FOKvriendjes op deze mooie dag.Nou klinkt alsof je het goed naar je zin hebt daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ontbijten en dan snel mijn spullen pakken want ik mag van kamer wisselen naar een kamer direct aan het zwembad.![]()
Goedemorgen lieve FOKvriendjes op deze mooie dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ontbijten en dan snel mijn spullen pakken want ik mag van kamer wisselen naar een kamer direct aan het zwembad.Liesje Dessing
Pics van je zwembad![]()
Goedemorgen lieve FOKvriendjes op deze mooie dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ontbijten en dan snel mijn spullen pakken want ik mag van kamer wisselen naar een kamer direct aan het zwembad.![]()
![]()
hier ookquote:
quote:
Ellende is ik was al om 3.30 uur beneden alles opengegooid tegen elkaarquote:Op zondag 18 juni 2023 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook
[..]![]()
ik ben van armoe naar de bank verplaatst omdat het in de woonkamer wat koeler aanvoelde.. maar dat heeft misschien een uurtje slaap extra opgeleverd
ik ben in staat een paar nachten in een hotel hier in de buurt te boekenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is ik was al om 3.30 uur beneden alles opengegooid tegen elkaar
Het heeft niet echt heel veel verkoeling gebracht
Maar jij hebt in ieder geval nog een uurtje meegepikt
En het gaat in de nachten nog warmer worden van wat ik zo zie
Toen ik nog geen airco had heb ik wel eens in de tuin geslapenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben in staat een paar nachten in een hotel hier in de buurt te boeken
Of je schaft een mobiele airco aan heb je langer plezier van en is op den duur goedkoper en een hotel te boekenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik mn vloer al mee verpest toen die in de nacht is gaan lekkenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je schaft een mobiele airco aan heb je langer plezier van en is op den duur goedkoper en een hotel te boeken
O dat is ellende, niet vergoed gekregen van de verzekering?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik mn vloer al mee verpest toen die in de nacht is gaan lekken
tis helemaal bewolktquote:Op zondag 18 juni 2023 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel een goed plekje zoeken aan het strand 🏖
niet eens aan gedachtquote:Op zondag 18 juni 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ellende, niet vergoed gekregen van de verzekering?
Mss naar het strand ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je nog de hele dag voor je![]()
Ga je iets leuks doen?
Begin je nu alweer mee die excuses?quote:
Jammer, je kan het altijd nog proberenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
niet eens aan gedachten vloer zelf ligt er nog wel, alleen staat ie nu 2-3 plekken bol
wellicht had ik er aan gedacht als de vloer eruit moest..
Dan kun je net zo goed een airco laten plaatsen. Heb je de komende 20 jaar plezier vanquote:Op zondag 18 juni 2023 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
das geen excuus. er s hier geen zonquote:Op zondag 18 juni 2023 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je nu alweer mee die excuses?![]()
3 weken aan een stuk geweldig weer en dan weer niet naar het strand toe![]()
Denk dat ik weer regen en kou ga bestellen om de rest een plezier te doen.
Maandje matige vorst als straf lijkt me gepast.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je nu alweer mee die excuses?![]()
3 weken aan een stuk geweldig weer en dan weer niet naar het strand toe![]()
Denk dat ik weer regen en kou ga bestellen om de rest een plezier te doen.
dat is een stukje veel, duurder en dan nog niet meegerekend het gezeik wat ik e.v.t. krijg met de VVEquote:Op zondag 18 juni 2023 08:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een airco laten plaatsen. Heb je de komende 20 jaar plezier van
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker wijnen bij de beach club.
Ze zenden daar oude beelden van de herfst uit zodat er niet zoveel mensen komen.quote:
Nee joh. Voor 1500 heb je er één hangenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is een stukje veel, duurder en dan nog niet meegerekend het gezeik wat ik e.v.t. krijg met de VVE
Gaat ‘m niet worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor ZC![]()
https://fb.watch/leniIwb87K/
Purrsesje hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat ‘m niet worden.![]()
ZC wenst niet opgetild te worden![]()
![]()
Haagsquote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Haags het volgende:
Welkom Haags!Hoe is het Haags?
Lekker geslapen Haags?
Bedankt voor deze massale begroeting.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zenden daar oude beelden van de herfst uit zodat er niet zoveel mensen komen.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik begin er zowaar wat krokant uit te zien
Dan moet de buurvrouw voortaan achterom.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:35 schreef Haags het volgende:
Ik heb een ring deurbel gekregen voor papadag. Lol
vind je het te krokant?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Probeer toch zoveel mogelijk in de schaduw te lopen.
Zal wel meteen promotie maken zodra hij thuis is omdat hij naam wat nieuwe diversiteitseisen op het werk voldoet.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet de buurvrouw voortaan achterom.
ZIJn al wel vroege vogels op het strandquote:
Ja ook hoiquote:
Hier is het, de hele straat hep un ringdeurbel en deelt zijn beelden in de groepsapp. Wij kunnen egt niej agter blijfuhquote:Op zondag 18 juni 2023 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet de vraag krijg “wie was er aan de deur” tegenwoordig.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik begin er zowaar wat krokant uit te zien
Wat valt er te delen dan? Iemand die voor je deur staat?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier is het, de hele straat hep un ringdeurbel en deelt zijn beelden in de groepsapp. Wij kunnen egt niej agter blijfuh
Elke buitenlander die doot de straat loopt wsquote:Op zondag 18 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat valt er te delen dan? Iemand die voor je deur staat?
Beelden van verdachten, als er weer eens ergens ingebroken wordt.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat valt er te delen dan? Iemand die voor je deur staat?
oh fijnquote:Op zondag 18 juni 2023 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier is het, de hele straat hep un ringdeurbel en deelt zijn beelden in de groepsapp. Wij kunnen egt niej agter blijfuh
Handdoekje aan de Maasquote:Op zondag 18 juni 2023 08:39 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik hier buiten dan nog wat bijkleuren
Is dat zo erg bij jullie dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Beelden van verdachten, als er weer eens ergens ingebroken wordt.
Ze moet niet in de Maas gaanquote:Op zondag 18 juni 2023 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker gezond, na een dagje zonnen zitten je benen zonder vlees.
Ach, er zijn soms wat golfjes. Lange tijd stil en dan weer een paar.quote:
En dan vermomd als Vaderdagscadeau.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat vandaag, vaderdag?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan vermomd als Vaderdagscadeau.
Of gewoon niet. Je bent geen slaaf van de stapjes.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:02 schreef LTVDK het volgende:
Gaat strakst wandelen met een paraplu worden
zie je wat op buienradar?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:02 schreef LTVDK het volgende:
Gaat strakst wandelen met een paraplu worden
Zeg dat maar tegen de hapjesquote:Op zondag 18 juni 2023 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon niet. Je bent geen slaaf van de stapjes.
Ja kijk zelf maarquote:
Moet ik het de hele dag doen op droge crackers ofzoquote:Op zondag 18 juni 2023 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een tijdslot op je hapjesla
Ik ben blij dat ik niet echt van die gekke verslavingen heb.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen hapjes eten, hoef je ook niet als Forrest Gump door het leven te sjokkeslokken.
Die verdiende er anders een aardige duit aanquote:Op zondag 18 juni 2023 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen hapjes eten, hoef je ook niet als Forrest Gump door het leven te sjokkeslokken.
Hoelaat hang je zo aan de klimmuur?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet echt van die gekke verslavingen heb.
Zag laatst dat er een app was waarmee je ook kon verdienen aan je stapjes.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verdiende er anders een aardige duit aan
OCD.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet echt van die gekke verslavingen heb.
Precies wanneer ik daar zin in heb. En ik ben echt de grootste amateur.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een tijdslot op je hapjesla jezelf op sluiten met hapje in een la
Ben je nog rond de 90?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies wanneer ik daar zin in heb. En ik ben echt de grootste amateur.
Zou eerst 10 kilo kwijt moeten wil ik hier echt iets kunnen.
Zullen wel weer allemaal rare privacyvoorwaarden aan zittenquote:Op zondag 18 juni 2023 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK stepler is het volgens mij.
Weinig flatteus dit.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Is een standbeeld echt een eerbetoon als ze je afbeelden als een oud, verfomfaaid mannetje en een nikszeggend plein aan de rand van de stad naar je vernoemen?
Dat vroeg ik me dus af toen ik langs dit monument ‘ter ere’ van oud-president Árpád Göncz liep.
[ afbeelding ]
Hmm je succes was van korte duurquote:Op zondag 18 juni 2023 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weegschaal bij de klimhal is in ieder geval nog steeds stuk. Die geeft alleen maar 95kg aan.
quote:Op zondag 18 juni 2023 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weegschaal bij de klimhal is in ieder geval nog steeds stuk. Die geeft alleen maar 95kg aan.
Volgens mij ooit wel eens gezien, maar waarschijnlijk zo slecht dat ik hem niet nog een keer hoef te zienquote:Op zondag 18 juni 2023 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze film?
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Die wegen meer dan vet.quote:
Als die altijd 95 aangeeft moet je er met zijn tweeën op gaan staan, dan kun je het door de helft doen en weeg je nog maar 47,5quote:Op zondag 18 juni 2023 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
oh vond dit wel erg grappigquote:Op zondag 18 juni 2023 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij ooit wel eens gezien, maar waarschijnlijk zo slecht dat ik hem niet nog een keer hoef te zien
Jup. En in Hongarije is dit nooit toevallig. Het is ook geen echt beeld, maar een bronzen plaat met reliëf. Alsof ze willen zeggen dat hij een eendimensionaal iemand was.quote:
Ik was ook al op weg met ontleden, die stenen willen zeggen dat hij zelfs de simpelste puzzels niet op kon lossenquote:Op zondag 18 juni 2023 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. En in Hongarije is dit nooit toevallig. Het is ook geen echt beeld, maar een bronzen plaat met reliëf. Alsof ze willen zeggen dat hij een eendimensionaal iemand was.
Ik vond het echt heel fascinerend. Temeer omdat de dochter van Göncz een politieke tegenstander is van Orbán.
quote:Op zondag 18 juni 2023 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk het wel. Ze zitten verstopt onder laagje spek.
quote:Op zondag 18 juni 2023 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was ook al op weg met ontleden, die stenen willen zeggen dat hij zelfs de simpelste puzzels niet op kon lossen![]()
En de plaatsing van zijn handen verraden ouderdom en onzekerheid.
Nou ja het druppelt een beetje, maar je ruikt het wel gelijkquote:
Mijn buren hebben er zo één. Leuk beest om te zien.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:43 schreef bitterbal het volgende:
ben verliefd![]()
oh echtquote:Op zondag 18 juni 2023 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn buren hebben er zo één. Leuk beest om te zien.
Aawwquote:Op zondag 18 juni 2023 09:43 schreef bitterbal het volgende:
ben verliefd![]()
Tot hij twee keer blaft en dan schop je hem dwarsdoormidden de Maas in.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:43 schreef bitterbal het volgende:
ben verliefd![]()
nietquote:Op zondag 18 juni 2023 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot hij twee keer blaft en dan schop je hem dwarsdoormidden de Maas in.
van honden kan ik dat meestal wel hebben. maar dat nutteloos hier blaffen als er iemand beneden langsloopt kan je ze aflerenquote:
Mja, ook datquote:Op zondag 18 juni 2023 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ze likken aan de lippenstift en daarna je gezicht.
Hangt alquote:Op zondag 18 juni 2023 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Moet jij niet spelen met je dingdong?
Staat die wel op een volume dat heel de straat kan horen als er wordt aangebeld?quote:
Ga je nou net als mijn vader de hele dag zitten gluren wat de buurvrouw aan het doen is in de voortuin?quote:
Nog niet. Volume kan nog wel wat hoger zie ik. Leuk!!quote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat die wel op een volume dat heel de straat kan horen als er wordt aangebeld?
Bende gek.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nou net als mijn vader de hele dag zitten gluren wat de buurvrouw aan het doen is in de voortuin?
Dat gaan de buren echt zo prettig vindenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:12 schreef Haags het volgende:
Nog niet. Volume kan nog wel wat hoger zie ik. Leuk!!
O ja dit hebben onze buren aan de overkant ookquote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat die wel op een volume dat heel de straat kan horen als er wordt aangebeld?
Duu du duu duuuhquote:Op zondag 18 juni 2023 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dit hebben onze buren aan de overkant ook
quote:
En taart?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Even douchen en dan ergens een kopje koffie drinken.
Vreselijk! Ook gewoon om twee uur 's nachts.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik liep net wel over de dijk. Kon het water amper zien door alle vliegjesquote:
Oh das ook niet fijnquote:Op zondag 18 juni 2023 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik liep net wel over de dijk. Kon het water amper zien door alle vliegjes
Goedemorgen lieve FOKvriendjes op deze mooie dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ontbijten en dan snel mijn spullen pakken want ik mag van kamer wisselen naar een kamer direct aan het zwembad.Uit je posts straalt echt blijheid. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
![]()
Oh dat hebben mijn buren schuin aan de overkant ook ja. Die hoor ik bijna nog als ik bij mijn ouders benquote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was eigenlijk verbaasd dat het nu pas een keer gebeurdequote:
Is dat niet gewoon iemand met een laserpen?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef Recce het volgende:
Onweer op Jupiter (dat groene vlekje)!
[ afbeelding ]
Hmm.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon iemand met een laserpen?
Ja op de ringen van Saturnus zit nu een kat en die springt er zo naartoe!quote:Op zondag 18 juni 2023 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon iemand met een laserpen?
Zit je s avonds lekker op je dooie gemakje door je telescoop te turen, zie je ineens een kat zo groot als Pluto van Saturnus af springenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op de ringen van Saturnus zit nu een kat en die springt er zo naartoe!
Die is er dan vast van overtuigd dat-ie dat ellendige puntje eindelijk gaat pakken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op de ringen van Saturnus zit nu een kat en die springt er zo naartoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |