Bij mijn ouders was dat ook een tijdje populair; alleen was dat dorp stervende en dit soort mensen zorgt niet voor extra levendigheid.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben dat inmiddels al gedaan. Lekker gecasht op koophuis in de randstad en vervolgens groot gaan wonen erbuiten. Mijn nieuwe wijk barst van de mensen uit overal en nergens/vooral randstad.
Hoera voor steroïden *plof*quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan wat voor medicijnen ze in je stoppen.
Mag je niet kiezen?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan wat voor medicijnen ze in je stoppen.
Ik was laatst in een Gucci-winkel; daar doen ze er echt alles aan om dat soort mensen aan te trekken was mijn gevoel.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mwa. Deels. Gucci wordt gewoon heel vaak genoemd in liedjes met als gevolg dat het populair wordt als statussymbool.
Dat dan ook nog iddquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag je niet kiezen?
Hoe lullig is het dat je kanker krijgt en dik wordt
Mja mss dat daar de groei zit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was laatst in een Gucci-winkel; daar doen ze er echt alles aan om dat soort mensen aan te trekken was mijn gevoel.
Wij hebben zo’n buurt whatsapp waar je in theorie geld aan zou kunnen verdienen. Je giert je soms echt een ongeluk waar iedereen zich wel niet druk om maakt. Mijn directe buren zijn tot nu toe supertof overigens. Wij hebben ook nog een buren app waarin we vooral ook de buurtapp besprekenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn ouders was dat ook een tijdje populair; alleen was dat dorp stervende en dit soort mensen zorgt niet voor extra levendigheid.
Zit ook de groei in. Geld uitgeven om gezien te worden; liefst met zo groot mogelijk logo.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja mss dat daar de groei zit.
Ik heb een riem van Gucci maar verder vind ik het niet zo’n mooi merk.
Dramatischquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bijenkorf is niet veel anders qua merken tegenwoordig. Daar loopt ook wat rond zeg
Maar logo’squote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ook de groei in. Geld uitgeven om gezien te worden; liefst met zo groot mogelijk logo.
bij mijn flat hebben ze een facebook groep, kom er alleen als ik echt niet anders kan..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben zo’n buurt whatsapp waar je in theorie geld aan zou kunnen verdienen. Je giert je soms echt een ongeluk waar iedereen zich wel niet druk om maakt. Mijn directe buren zijn tot nu toe supertof overigens. Wij hebben ook nog een buren app waarin we vooral ook de buurtapp bespreken
Joe welke vindt jij leuk?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja mss dat daar de groei zit.
Ik heb een riem van Gucci maar verder vind ik het niet zo’n mooi merk.
“Henk heb jij die Ygritte van nr 3 nog met haar lekkere kontje in die hotpants zien rondlopen? Man wat fijn die wiegende heupjes.”quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hebben zo’n buurt whatsapp waar je in theorie geld aan zou kunnen verdienen. Je giert je soms echt een ongeluk waar iedereen zich wel niet druk om maakt. Mijn directe buren zijn tot nu toe supertof overigens. Wij hebben ook nog een buren app waarin we vooral ook de buurtapp bespreken
Ik zag laatst voor het eerst 'sportschoenen' van dat merk. Nou ze hadden zo bij de zeeman vandaan kunnen komenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DramatischAllemaal straattuig dat Balenciaga sokschoenen komt kopen
Die mensen inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DramatischAllemaal straattuig dat Balenciaga sokschoenen komt kopen
We wonen er nog niet. Gr gr de heupen van Ygrittequote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
“Henk heb jij die Ygritte van nr 3 nog met haar lekkere kontje in die hotpants zien rondlopen? Man wat fijn die wiegende heupjes.”
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vind je dit geen 600 ekken waard?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zag laatst voor het eerst 'sportschoenen' van dat merk. Nou ze hadden zo bij de zeeman vandaan kunnen komen
Helft van die meuk is ook namaak.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je dit geen 600 ekken waard?
[ afbeelding ]
Vroeger zou je keihard gepest worden om dit soort waterschoentjes.
Maar ja mijn jongste zusje heeft ze ook
Sowiesoquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Helft van die meuk is ook namaak.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je dit geen 600 ekken waard?
[ afbeelding ]
Vroeger zou je keihard gepest worden om dit soort waterschoentjes.
Maar ja mijn jongste zusje heeft ze ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |