600 euro voor dit?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vind je dit geen 600 ekken waard?
[ afbeelding ]
Vroeger zou je keihard gepest worden om dit soort waterschoentjes.
Maar ja mijn jongste zusje heeft ze ook
Ja niet om aan te trekken he, gewoon om te hebben.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet om aan te trekken he, gewoon om te hebben.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb deze (barefoot) waterschoenen. Gaan jullie me nu ook pesten of kunnen die ermee door?
[ afbeelding ]
@bitterbalquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoezo.. je koopt toch geen schoenen om alleen in de kast te zetten?
Leuk in een vitrinekastje?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja niet om aan te trekken he, gewoon om te hebben.
Kleur afgestemd op je UI. Goedgekeurdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Ik heb deze (barefoot) waterschoenen. Gaan jullie me nu ook pesten of kunnen die ermee door?
[ afbeelding ]
Weet ik veel. Verzamelaars zijn rare mensen, dat weet ik welquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Die mensen hoeven nog geen energiekosten te betalen als ze bij hun ouders wonen. Dan kun je die makkelijk betalen.quote:
Nou ja als ze ze "makkelijk" konden betalen waarom kosten ze dan geen 800 of 1000quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen hoeven nog geen energiekosten te betalen als ze bij hun ouders wonen. Dan kun je die makkelijk betalen.
Over het algemeen geven de showpony’s er ook niet zo veel om als het nep is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die mensen hoeven nog geen energiekosten te betalen als ze bij hun ouders wonen. Dan kun je die makkelijk betalen.
Dure lease en alle neefjes mee laten betalen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over het algemeen geven de showpony’s er ook niet zo veel om als het nep is.
Ik vraag mij ook altijd af hoe het zit met die auto’s van + 2 ton. Dat je daar dan vervolgens mensen uit ziet stappen waarvan je denkt ‘hoe dan’.
Drugsgeld of influencerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Over het algemeen geven de showpony’s er ook niet zo veel om als het nep is.
Ik vraag mij ook altijd af hoe het zit met die auto’s van + 2 ton. Dat je daar dan vervolgens mensen uit ziet stappen waarvan je denkt ‘hoe dan’.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:10 schreef kwiwi het volgende:
Zijn er genoeg die zoveel geld maken anders. Je dochters kennen ze vast allemaal.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is geen influencer (in nl) die zoveel verdiend.
Misschien onlyfans hoeren
Plausibel. 9 van de 10 keer komen er ook minimaal 3 personen uit zetten.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dure lease en alle neefjes mee laten betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |