SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
een officieel eten voor een nieuw huis?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was bij eerste officiële eten voor het nieuwe huis van mijn neefje in mariahoeve.
Macaroni met een magnum
Volgens mij heeft iedereen op de toko inmiddels schurft gehadquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde ook nog schurft toevoegenmaar die is tegenwoordig ook weer vrij hip en happening
Ik ken er ook best een aantalquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen op de toko inmiddels schurft gehad![]()
Sexyquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bandshirt, hotpants en half ongeschoren benen
Als je gewoon even serieus goed je best doet ben je er binnen 3/4 dagen vanaf.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn zusje en haar vriend ook![]()
Die mocht weken niet thuis komen
Hotpants, niet meer van gehoord sinds 1999.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bandshirt, hotpants en half ongeschoren benen
Heb’n ze in de achterhoek (quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hotpants, niet meer van gehoord sinds 1999.
Dikke rij auto’s voor de deurquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sexy![]()
Ik stond vandaag in hotpants en rubber laarzen in de tuin.. nu heb ik half witte benen
![]()
Ieuwlquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je gewoon even serieus goed je best doet ben je er binnen 3/4 dagen vanaf.
Ik ken iemand die het maanden heeft gehad en van het kastje naar de muur werd gestuurd want *uitslag* dus 300 zalfjes weet ik het. Ja. Schurft dus.
Ooit is schaamhaar weer hip en krijgt iedereen platjes
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hotpants, niet meer van gehoord sinds 1999.
Yes kreeg een maand geleden dacht ik de sleutelquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
een officieel eten voor een nieuw huis?
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes kreeg een maand geleden dacht ik de sleutel
Veranderen we ZC ook in zo’n zeemleren lap.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:34 schreef datismijnmening het volgende:
Iedereen verplicht laserontharen
Nee, alleen ik hoor dat woord nooit meer.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]Daar lopen vrouwen alleen in lange rokken ofzo?
Bevalt het hem?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veranderen we ZC ook in zo’n zeemleren lap.
ah oke..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had geen sexy laarzen want hing als een aardappel in de hangmat vandaagquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die stonden al bij Ygritte voor de deur
Oh… uit Beverwijk zekerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, alleen ik hoor dat woord nooit meer.
Net op het terras zag het er allemaal prima zomers en modern uit. mijn dorp is meer van de Gucci zonnebrillen als accessoires
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |