Keertje drugs uithalen in Rotterdam en je kunt weer even vooruit.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Plausibel. 9 van de 10 keer komen er ook minimaal 3 personen uit zetten.![]()
2 ton lease wil je ook niet betalen in de maand
Er zit er een in mijn kennissenkring die inmiddels een paar miljoen heeft geharkt met dropshipping en cursusjes verkopen over hoe je rijk kunt worden. Het gaat echt nergens over, maar je wil niet weten hoeveel mensen bereid zijn daar geld voor neer te leggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is geen influencer (in nl) die zoveel verdiend.
Misschien onlyfans hoeren
👀quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Er zit er een in mijn kennissenkring die inmiddels een paar miljoen heeft geharkt met dropshipping en cursusjes verkopen over hoe je rijk kunt worden. Het gaat echt nergens over, maar je wil niet weten hoeveel mensen bereid zijn daar geld voor neer te leggen.
‘Hoe geld verdienen met youtube’quote:
*schrijft opquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Hoe geld verdienen met youtube’
Succes met zoeken. Als je het goed doet, doe je vooral zelf helemaal miets
Zeker wel. Enzoknol, Gio, Joel Beukers, Dee, Nikki de Jager, Monica Geuzequote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is geen influencer (in nl) die zoveel verdiend.
Misschien onlyfans hoeren
Dat zijn youtubers geen influencersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zeker wel. Enzoknol, Gio, Joel Beukers, Dee, Nikki de Jager, Monica Geuze
Etc.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dure lease en alle neefjes mee laten betalen.
Dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn youtubers geen influencers
Vaak dan voor een tientje tanken want dan kun je vake patsenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zie je hier ook veel. En dan max 200km in de maand ermee rijden, alleen in Zurich over de boulevard heen en weer rijden met die 5 man in de auto, op vrijdag- en zaterdagavond
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vaak dan voor een tientje tanken want dan kun je vake patsen
In dat geval moet je gewoon STAP-cursussen gaan verkopen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:30 schreef Ygritte het volgende:
Het zijn overigens wel vaak van die types die gewoon lekker erin stappen. Zolang het nog gaat gaat het. Loopt er iets fout weten ze niet hoe ze het op moeten lossen en dan hebben ze vervolgens ‘debroervanroos’ voor de deur staan omdat er nog minstens 50 mensen op een dienst of product zitten te wachten.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn youtubers geen influencers
Hulkie van de voorste rijquote:
Heb niet meer gekeken na het vreselijke dramaquote:Op zaterdag 17 juni 2023 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Zie net dat ze vandaag vlakbij ons langsgefietst zijn @:Flori
quote:
quote:FINISH - De top tien:
Verstappen
Hülkenberg
Alonso
Hamilton
Russell
Ocon
Norris
Sainz
Piastri
Albon
Ja dat zeg ik tochquote:
quote:
Heb hier al vanaf 3.30 alles openstaan het is een halve graad afgekoeldquote:
C_/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ontbijten en dan snel mijn spullen pakken want ik mag van kamer wisselen naar een kamer direct aan het zwembad.![]()
quote:Op zondag 18 juni 2023 07:33 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen lieve FOKvriendjes op deze mooie dag.Nou klinkt alsof je het goed naar je zin hebt daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ontbijten en dan snel mijn spullen pakken want ik mag van kamer wisselen naar een kamer direct aan het zwembad.![]()
Goedemorgen lieve FOKvriendjes op deze mooie dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ontbijten en dan snel mijn spullen pakken want ik mag van kamer wisselen naar een kamer direct aan het zwembad.Liesje Dessing
Pics van je zwembad![]()
Goedemorgen lieve FOKvriendjes op deze mooie dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ontbijten en dan snel mijn spullen pakken want ik mag van kamer wisselen naar een kamer direct aan het zwembad.![]()
![]()
hier ookquote:
quote:
Ellende is ik was al om 3.30 uur beneden alles opengegooid tegen elkaarquote:Op zondag 18 juni 2023 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
hier ook
[..]![]()
ik ben van armoe naar de bank verplaatst omdat het in de woonkamer wat koeler aanvoelde.. maar dat heeft misschien een uurtje slaap extra opgeleverd
ik ben in staat een paar nachten in een hotel hier in de buurt te boekenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is ik was al om 3.30 uur beneden alles opengegooid tegen elkaar
Het heeft niet echt heel veel verkoeling gebracht
Maar jij hebt in ieder geval nog een uurtje meegepikt
En het gaat in de nachten nog warmer worden van wat ik zo zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |