Nog niet. Volume kan nog wel wat hoger zie ik. Leuk!!quote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat die wel op een volume dat heel de straat kan horen als er wordt aangebeld?
Bende gek.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je nou net als mijn vader de hele dag zitten gluren wat de buurvrouw aan het doen is in de voortuin?
Dat gaan de buren echt zo prettig vindenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:12 schreef Haags het volgende:
Nog niet. Volume kan nog wel wat hoger zie ik. Leuk!!
O ja dit hebben onze buren aan de overkant ookquote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat die wel op een volume dat heel de straat kan horen als er wordt aangebeld?
Duu du duu duuuhquote:Op zondag 18 juni 2023 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dit hebben onze buren aan de overkant ook
quote:
En taart?quote:Op zondag 18 juni 2023 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Even douchen en dan ergens een kopje koffie drinken.
Vreselijk! Ook gewoon om twee uur 's nachts.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik liep net wel over de dijk. Kon het water amper zien door alle vliegjesquote:
Oh das ook niet fijnquote:Op zondag 18 juni 2023 11:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik liep net wel over de dijk. Kon het water amper zien door alle vliegjes
quote:Op zondag 18 juni 2023 07:33 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen lieve FOKvriendjes op deze mooie dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ontbijten en dan snel mijn spullen pakken want ik mag van kamer wisselen naar een kamer direct aan het zwembad.Uit je posts straalt echt blijheid. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
![]()
Oh dat hebben mijn buren schuin aan de overkant ook ja. Die hoor ik bijna nog als ik bij mijn ouders benquote:Op zondag 18 juni 2023 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was eigenlijk verbaasd dat het nu pas een keer gebeurdequote:
Is dat niet gewoon iemand met een laserpen?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef Recce het volgende:
Onweer op Jupiter (dat groene vlekje)!
[ afbeelding ]
Hmm.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon iemand met een laserpen?
Ja op de ringen van Saturnus zit nu een kat en die springt er zo naartoe!quote:Op zondag 18 juni 2023 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon iemand met een laserpen?
Zit je s avonds lekker op je dooie gemakje door je telescoop te turen, zie je ineens een kat zo groot als Pluto van Saturnus af springenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op de ringen van Saturnus zit nu een kat en die springt er zo naartoe!
Die is er dan vast van overtuigd dat-ie dat ellendige puntje eindelijk gaat pakken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja op de ringen van Saturnus zit nu een kat en die springt er zo naartoe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |