Toen ik nog geen airco had heb ik wel eens in de tuin geslapenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben in staat een paar nachten in een hotel hier in de buurt te boeken
Of je schaft een mobiele airco aan heb je langer plezier van en is op den duur goedkoper en een hotel te boekenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik mn vloer al mee verpest toen die in de nacht is gaan lekkenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je schaft een mobiele airco aan heb je langer plezier van en is op den duur goedkoper en een hotel te boeken
O dat is ellende, niet vergoed gekregen van de verzekering?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:18 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik mn vloer al mee verpest toen die in de nacht is gaan lekken
tis helemaal bewolktquote:Op zondag 18 juni 2023 08:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel een goed plekje zoeken aan het strand 🏖
niet eens aan gedachtquote:Op zondag 18 juni 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is ellende, niet vergoed gekregen van de verzekering?
Mss naar het strand ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je nog de hele dag voor je![]()
Ga je iets leuks doen?
Begin je nu alweer mee die excuses?quote:
Jammer, je kan het altijd nog proberenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
niet eens aan gedachten vloer zelf ligt er nog wel, alleen staat ie nu 2-3 plekken bol
wellicht had ik er aan gedacht als de vloer eruit moest..
Dan kun je net zo goed een airco laten plaatsen. Heb je de komende 20 jaar plezier vanquote:Op zondag 18 juni 2023 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
das geen excuus. er s hier geen zonquote:Op zondag 18 juni 2023 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je nu alweer mee die excuses?![]()
3 weken aan een stuk geweldig weer en dan weer niet naar het strand toe![]()
Denk dat ik weer regen en kou ga bestellen om de rest een plezier te doen.
Maandje matige vorst als straf lijkt me gepast.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begin je nu alweer mee die excuses?![]()
3 weken aan een stuk geweldig weer en dan weer niet naar het strand toe![]()
Denk dat ik weer regen en kou ga bestellen om de rest een plezier te doen.
dat is een stukje veel, duurder en dan nog niet meegerekend het gezeik wat ik e.v.t. krijg met de VVEquote:Op zondag 18 juni 2023 08:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed een airco laten plaatsen. Heb je de komende 20 jaar plezier van
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker wijnen bij de beach club.
Ze zenden daar oude beelden van de herfst uit zodat er niet zoveel mensen komen.quote:
Nee joh. Voor 1500 heb je er één hangenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is een stukje veel, duurder en dan nog niet meegerekend het gezeik wat ik e.v.t. krijg met de VVE
Gaat ‘m niet worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor ZC![]()
https://fb.watch/leniIwb87K/
Purrsesje hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat ‘m niet worden.![]()
ZC wenst niet opgetild te worden![]()
![]()
Haagsquote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Haags het volgende:
Welkom Haags!Hoe is het Haags?
Lekker geslapen Haags?
Bedankt voor deze massale begroeting.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zenden daar oude beelden van de herfst uit zodat er niet zoveel mensen komen.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik begin er zowaar wat krokant uit te zien
Dan moet de buurvrouw voortaan achterom.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:35 schreef Haags het volgende:
Ik heb een ring deurbel gekregen voor papadag. Lol
vind je het te krokant?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Probeer toch zoveel mogelijk in de schaduw te lopen.
Zal wel meteen promotie maken zodra hij thuis is omdat hij naam wat nieuwe diversiteitseisen op het werk voldoet.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet de buurvrouw voortaan achterom.
ZIJn al wel vroege vogels op het strandquote:
Ja ook hoiquote:
Hier is het, de hele straat hep un ringdeurbel en deelt zijn beelden in de groepsapp. Wij kunnen egt niej agter blijfuhquote:Op zondag 18 juni 2023 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet de vraag krijg “wie was er aan de deur” tegenwoordig.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik begin er zowaar wat krokant uit te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |