Wat valt er te delen dan? Iemand die voor je deur staat?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier is het, de hele straat hep un ringdeurbel en deelt zijn beelden in de groepsapp. Wij kunnen egt niej agter blijfuh
Elke buitenlander die doot de straat loopt wsquote:Op zondag 18 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat valt er te delen dan? Iemand die voor je deur staat?
Beelden van verdachten, als er weer eens ergens ingebroken wordt.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat valt er te delen dan? Iemand die voor je deur staat?
oh fijnquote:Op zondag 18 juni 2023 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier is het, de hele straat hep un ringdeurbel en deelt zijn beelden in de groepsapp. Wij kunnen egt niej agter blijfuh
Handdoekje aan de Maasquote:Op zondag 18 juni 2023 08:39 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik hier buiten dan nog wat bijkleuren
Is dat zo erg bij jullie dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Beelden van verdachten, als er weer eens ergens ingebroken wordt.
Ze moet niet in de Maas gaanquote:Op zondag 18 juni 2023 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker gezond, na een dagje zonnen zitten je benen zonder vlees.
Ach, er zijn soms wat golfjes. Lange tijd stil en dan weer een paar.quote:
En dan vermomd als Vaderdagscadeau.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Is dat vandaag, vaderdag?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan vermomd als Vaderdagscadeau.
Of gewoon niet. Je bent geen slaaf van de stapjes.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:02 schreef LTVDK het volgende:
Gaat strakst wandelen met een paraplu worden
zie je wat op buienradar?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:02 schreef LTVDK het volgende:
Gaat strakst wandelen met een paraplu worden
Zeg dat maar tegen de hapjesquote:Op zondag 18 juni 2023 09:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon niet. Je bent geen slaaf van de stapjes.
Ja kijk zelf maarquote:
Moet ik het de hele dag doen op droge crackers ofzoquote:Op zondag 18 juni 2023 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een tijdslot op je hapjesla
Ik ben blij dat ik niet echt van die gekke verslavingen heb.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen hapjes eten, hoef je ook niet als Forrest Gump door het leven te sjokkeslokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |