Gaat ‘m niet worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor ZC![]()
https://fb.watch/leniIwb87K/
Purrsesje hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 08:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat ‘m niet worden.![]()
ZC wenst niet opgetild te worden![]()
![]()
Haagsquote:Op zondag 18 juni 2023 08:32 schreef Haags het volgende:
Welkom Haags!Hoe is het Haags?
Lekker geslapen Haags?
Bedankt voor deze massale begroeting.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zenden daar oude beelden van de herfst uit zodat er niet zoveel mensen komen.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik begin er zowaar wat krokant uit te zien
Dan moet de buurvrouw voortaan achterom.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:35 schreef Haags het volgende:
Ik heb een ring deurbel gekregen voor papadag. Lol
vind je het te krokant?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Probeer toch zoveel mogelijk in de schaduw te lopen.
Zal wel meteen promotie maken zodra hij thuis is omdat hij naam wat nieuwe diversiteitseisen op het werk voldoet.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet de buurvrouw voortaan achterom.
ZIJn al wel vroege vogels op het strandquote:
Ja ook hoiquote:
Hier is het, de hele straat hep un ringdeurbel en deelt zijn beelden in de groepsapp. Wij kunnen egt niej agter blijfuhquote:Op zondag 18 juni 2023 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe vaak ik wel niet de vraag krijg “wie was er aan de deur” tegenwoordig.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik begin er zowaar wat krokant uit te zien
Wat valt er te delen dan? Iemand die voor je deur staat?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier is het, de hele straat hep un ringdeurbel en deelt zijn beelden in de groepsapp. Wij kunnen egt niej agter blijfuh
Elke buitenlander die doot de straat loopt wsquote:Op zondag 18 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat valt er te delen dan? Iemand die voor je deur staat?
Beelden van verdachten, als er weer eens ergens ingebroken wordt.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat valt er te delen dan? Iemand die voor je deur staat?
oh fijnquote:Op zondag 18 juni 2023 08:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Hier is het, de hele straat hep un ringdeurbel en deelt zijn beelden in de groepsapp. Wij kunnen egt niej agter blijfuh
Handdoekje aan de Maasquote:Op zondag 18 juni 2023 08:39 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik hier buiten dan nog wat bijkleuren
Is dat zo erg bij jullie dan?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Beelden van verdachten, als er weer eens ergens ingebroken wordt.
Ze moet niet in de Maas gaanquote:Op zondag 18 juni 2023 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker gezond, na een dagje zonnen zitten je benen zonder vlees.
Ach, er zijn soms wat golfjes. Lange tijd stil en dan weer een paar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |