Die verdiende er anders een aardige duit aanquote:Op zondag 18 juni 2023 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen hapjes eten, hoef je ook niet als Forrest Gump door het leven te sjokkeslokken.
Hoelaat hang je zo aan de klimmuur?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet echt van die gekke verslavingen heb.
Zag laatst dat er een app was waarmee je ook kon verdienen aan je stapjes.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die verdiende er anders een aardige duit aan
OCD.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet echt van die gekke verslavingen heb.
Precies wanneer ik daar zin in heb. En ik ben echt de grootste amateur.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2023 09:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd voor een tijdslot op je hapjesla jezelf op sluiten met hapje in een la
Ben je nog rond de 90?quote:Op zondag 18 juni 2023 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies wanneer ik daar zin in heb. En ik ben echt de grootste amateur.
Zou eerst 10 kilo kwijt moeten wil ik hier echt iets kunnen.
Zullen wel weer allemaal rare privacyvoorwaarden aan zittenquote:Op zondag 18 juni 2023 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:LTVDK stepler is het volgens mij.
Weinig flatteus dit.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Is een standbeeld echt een eerbetoon als ze je afbeelden als een oud, verfomfaaid mannetje en een nikszeggend plein aan de rand van de stad naar je vernoemen?
Dat vroeg ik me dus af toen ik langs dit monument ‘ter ere’ van oud-president Árpád Göncz liep.
[ afbeelding ]
Hmm je succes was van korte duurquote:Op zondag 18 juni 2023 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weegschaal bij de klimhal is in ieder geval nog steeds stuk. Die geeft alleen maar 95kg aan.
quote:Op zondag 18 juni 2023 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weegschaal bij de klimhal is in ieder geval nog steeds stuk. Die geeft alleen maar 95kg aan.
Volgens mij ooit wel eens gezien, maar waarschijnlijk zo slecht dat ik hem niet nog een keer hoef te zienquote:Op zondag 18 juni 2023 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken je deze film?
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Die wegen meer dan vet.quote:
Als die altijd 95 aangeeft moet je er met zijn tweeën op gaan staan, dan kun je het door de helft doen en weeg je nog maar 47,5quote:Op zondag 18 juni 2023 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
oh vond dit wel erg grappigquote:Op zondag 18 juni 2023 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij ooit wel eens gezien, maar waarschijnlijk zo slecht dat ik hem niet nog een keer hoef te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |