Heb je geen koffieapparaat?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga zo even koffie halen aan de overkant
En geen zin om een hele pot op te moeten drinken.quote:
nee maar dan zou je een nespresso zo kunnen nemen natuurlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En geen zin om een hele pot op te moeten drinken.
gewoon een 16turbokleppenbonenmalerquote:Op zondag 18 juni 2023 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan zou je een nespresso zo kunnen nemen natuurlijk
Dan is dat dus je ontbijt aangezien je bruncht tussen ontbijt en lunchquote:Op zondag 18 juni 2023 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Ontbijt gemist, nog even wachten op het brunsje
ja dan moet ik die weer gaan kopen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dan zou je een nespresso zo kunnen nemen natuurlijk
Zullen ze ook wel verliezen. Ik zie het op Teletekst wel.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:59 schreef Recce het volgende:
Oh ja, het Nederlands elftal moet hier vanmiddag voetballuh tegen Italië. Die kant maar niet oplopen dus.
Lekker bezigquote:
Ballie doet dan wel de hapjes voor jequote:Op zondag 18 juni 2023 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk wel weer even flink wat stapjes maken.
Ik kan mijn eigen jurkje prima zittend inspecteren. Hoef ik niet voor te stappenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan veel beter 200 stappen maken en jurkjes gaan inspecteren aan de overkant.
En hoe levert dat ook nog koffie op precies?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen jurkje prima zittend inspecteren. Hoef ik niet voor te stappen
Niet, maar dat geeft niet want ik drink geen koffiequote:Op zondag 18 juni 2023 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe levert dat ook nog koffie op precies?
Het boeit mij echt helemaal niets. Ik kwam er pas achter dat er iets met voetballuh was toen ik overal bordjes zag in de buurt van het stadion.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen ze ook wel verliezen. Ik zie het op Teletekst wel.
Goede taakverdeling.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ballie doet dan wel de hapjes voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja toch? Denk dat bal dat ook wel een goede verdeling vindtquote:
Perfect!!quote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja toch? Denk dat bal dat ook wel een goede verdeling vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |