SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
ik zei ook ter grootte vanquote:
Ach ja, het is wel een zaak (een ding) van/met melk. Kan best.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik dacht vroegah altijd dat dat "Melkzaak" betekende. Vond het maar een raar woord. Waarom zou je dat zo noemen?
Het moet hier vandaag nog even 30 graden worden, anders hebben we hier geen hittegolf. Nog 3,3 °C te gaan.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeeej het gaat REGENEN hier![]()
om 18:00 is er 75 % kans op 0,1 mm
Woehoeee. Alles een beetje nat en benauwd en doet geen zak aan de droogtequote:Op zondag 18 juni 2023 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeeeej het gaat REGENEN hier![]()
om 18:00 is er 75 % kans op 0,1 mm
Wat was je de vorige keer?quote:
Het klinkt als zo'n sauna waar je water ergens op moet gooien.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woehoeee. Alles een beetje nat en benauwd en doet geen zak aan de droogte
Het tegenovergestelde van inflatulentiequote:
Toen was ze volgens mij nog een vrouw. Maar dat kan nu weer anders zijn natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |