Ik kan mijn eigen jurkje prima zittend inspecteren. Hoef ik niet voor te stappenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan veel beter 200 stappen maken en jurkjes gaan inspecteren aan de overkant.
En hoe levert dat ook nog koffie op precies?quote:Op zondag 18 juni 2023 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen jurkje prima zittend inspecteren. Hoef ik niet voor te stappen
Niet, maar dat geeft niet want ik drink geen koffiequote:Op zondag 18 juni 2023 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe levert dat ook nog koffie op precies?
Het boeit mij echt helemaal niets. Ik kwam er pas achter dat er iets met voetballuh was toen ik overal bordjes zag in de buurt van het stadion.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen ze ook wel verliezen. Ik zie het op Teletekst wel.
Goede taakverdeling.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ballie doet dan wel de hapjes voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja toch? Denk dat bal dat ook wel een goede verdeling vindtquote:
Perfect!!quote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja toch? Denk dat bal dat ook wel een goede verdeling vindt
Nee valt hier ook wel mee. Wel plakkerig, luchtvochtigheid is omhoog geschotenquote:
Ja lijkt alsof mijn buik ook minder opgezet isquote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed bezigNu nog wat extra kleur en je bent weer in topconditie voor een snack.
Beweging kan een positieve invloed hebben op je darmenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lijkt alsof mijn buik ook minder opgezet is
Vorig jaar is er een paar meet gevraagd of k zwanger wasquote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beweging kan een positieve invloed hebben op je darmen
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:07 schreef essnhills het volgende:
Ik zit aan een lekker kopje groene thee
Lekker biomassa verbranden, ook groen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
steek nog wat paasbulten aan of zo. fuk die envajement joenoozquote:Op zondag 18 juni 2023 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier nu 27,5 °C. Er moet nog 2,5 °C graad bij, anders ben ik niet tevreden.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vorig jaar is er een paar meet gevraagd of k zwanger was
Ik kan ook Flight Simulator gaan spelen. Dat scheelt lokaal ook een paar graden door de hitte die uit m'n computer komt.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
steek nog wat paasbulten aan of zo. fuk die envajement joenooz
Ja vond het ook echt kutvragenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso is dat een kutvraag die je nooit moet stellen.
Je hebt kans dat iemand niet zwanger is, of het er nog niet over wil hebben. Of niet met een vreemde of met diegene. Oh, en niet zwanger maar het wel graag zou willen zijn! Ook leuk
Of diegene is zo overduidelijk zwanger dat die vraag verder ook nutteloos is.
Waarom zou je het überhaupt vragen?
Ik zat een keer op werk komkommer te snacken in de zomer. Begon zo'n oude mannelijke collega ook meteen te vragen of ik zwanger was. Je zag iedereen ook super ongemakkelijk kijken en ik was zo van 'Nee dude. Ik vind komkommer gewoon lekker? Waarom vraag je dat?'
Zout op
/klaagmodus uit
Ja zijn het ook.quote:Op zondag 18 juni 2023 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vond het ook echt kutvragenk vraag het echt nooit idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |