Melkquote:
Ik ben ook niet van de sauzen, eet dat eigenlijk alleen in restaurants want zelf maak ik dat nooit. Maar dan is zo'n champignonsaus vaak nog veel lekker lekkerderquote:Op zondag 18 juni 2023 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de sauzen maar ik zet in plaats daarvan een romige kreeftenbisque op nummertje een.
Wat doe jij allemaal in de peperroomsaus?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Al is peperroomsaus ook lekker, maar champignonsaus
Melkquote:Op zondag 18 juni 2023 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
MelkEn nog een tros druiven zodat er nog een beetje iets gezonds bij zat
Ik hou ook niet zo van sausjesquote:Op zondag 18 juni 2023 14:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de sauzen, eet dat eigenlijk alleen in restaurants want zelf maak ik dat nooit. Maar dan is zo'n champignonsaus vaak nog veel lekker lekkerder
Hmm scheelt weleens. Meestal gewoon ff een simpele roux en dan room, peperkorrels en peterselie. Misschien nog wat sjalotjes erdoor.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal in de peperroomsaus?
Nou ja ik heb niks tegen saus, maar het moet bij het gerecht passen. Bij bijvoorbeeld een kip kerrie is de saus onderdeel van het gerechtquote:Op zondag 18 juni 2023 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van sausjes
Maar idd in een restaurant een lekker stukje vlees met champignonsaus of pepersausje
Geen vleesfond of sterke bouillon?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm scheelt weleens. Meestal gewoon ff een simpele roux en dan room, peperkorrels en peterselie. Misschien nog wat sjalotjes erdoor.
Cognac oid laat ik meestal weg omdat zwanger/kind of om andere redenen geen alcohol.
Ja ik heb er ook niets op tegen, maar wil het liever gewoon apart zodat ik een beetje kan gebruiken als smaakmaker ipv dan het gerecht erin zwemt en je alleen nog maar de saus proeft.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb niks tegen saus, maar het moet bij het gerecht passen. Bij bijvoorbeeld een kip kerrie is de saus onderdeel van het gerecht
Ziet er wel wat ingewikkeld uit voor kindjesquote:
Nee joh gewoon zo'n prefab pannenkoekendeegshaker gebruiken. Melk, schudden, klaar.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel wat ingewikkeld uit voor kindjes
Ohja bouillon wel vaak idd. Maar hoe sterk verschilt weleens, net ook voor bij wat het is. Soms past een simpelere lichte saus veel beter.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen vleesfond of sterke bouillon?
Peterselie is wel een ideetje een keer ja, maakt het een tikje lichter.
Ja en als ik voor mezelf een keertje AGV kook dan heb ik geen zin om er ook nog een sausje bij te gaan makenquote:Op zondag 18 juni 2023 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook niets op tegen, maar wil het liever gewoon apart zodat ik een beetje kan gebruiken als smaakmaker ipv dan het gerecht erin zwemt en je alleen nog maar de saus proeft.
Behalve in curry o.i.d natuurlijk
Maar wat voor deeg moet je dan gebruiken? Je krijg zo niet dat luchtige van bladerdeeg natuurlijkquote:Op zondag 18 juni 2023 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh gewoon zo'n prefab pannenkoekendeegshaker gebruiken. Melk, schudden, klaar.
Is ook voor amerikanen. Maakt niet uit als die er 300 kilo van worden.quote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat voor deeg moet je dan gebruiken? Je krijg zo niet dat luchtige van bladerdeeg natuurlijk
Nee ik meestal ook nietquote:Op zondag 18 juni 2023 14:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als ik voor mezelf een keertje AGV kook dan heb ik geen zin om er ook nog een sausje bij te gaan maken
Bladerdeeg is ook niet bepaald calorie arm zeg maarquote:Op zondag 18 juni 2023 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook voor amerikanen. Maakt niet uit als die er 300 kilo van worden.
Appelmoes heb ik standaard in de koelkast staanquote:Op zondag 18 juni 2023 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik meestal ook niet
Wel appelmoes bij de patatjes natuurlijk
Zit k daarom zo achter hapje aan?quote:Op zondag 18 juni 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien is dat toch een teken of een symptoom van oversekst zijn, kijk maar naar bitterbal.
Met van die etensresten erin?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appelmoes heb ik standaard in de koelkast staan
Nee heb gewoon van die kleine plastic kuipjes die je gewoon in 1 keer kunt leegvretenquote:
Alles welquote:Op zondag 18 juni 2023 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of wil je zo graag met hem dobbelen of badmintonnen?
Ik vraag altijd de saus er naast dan kan ik zelf bepalen of ik het er op doequote:Op zondag 18 juni 2023 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van sausjes
Maar idd in een restaurant een lekker stukje vlees met champignonsaus of pepersausje
Ja zal vast niet zon monster zijnquote:Op zondag 18 juni 2023 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om ze te vangen en te knuffelen neem ik aan?
Ja preciesquote:Op zondag 18 juni 2023 14:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vraag altijd de saus er naast dan kan ik zelf bepalen of ik het er op doe
Oeh lekker met dragonquote:Op zondag 18 juni 2023 14:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer sterke kalfsjus maken met een kwak botten en schenkels, pepers, uien en dragon
Ik was aan het kijken voor een luchtvochtigheidsmetertje en voor katoen geschikt om een mochilatas mee te hakenquote:
Ik heb nog wel wat complimentjes te koop, speciale zondagsaanbieding voor maar 450 euro per stukquote:
Jaaa lekkerquote:Op zondag 18 juni 2023 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een van mijn lievelingskruidjes, vooral met de Franse keuken.
Fantastisch!quote:Op zondag 18 juni 2023 14:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat complimentjes te koop, speciale zondagsaanbieding voor maar 450 euro per stuk
Wat zijn mochilatas?quote:Op zondag 18 juni 2023 14:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken voor een luchtvochtigheidsmetertje en voor katoen geschikt om een mochilatas mee te haken
Wat je zegt ben je zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |