Het mc Donalds menu was voor Erik 0mdat hij destijds de spelletjes had gevonden die Isaac verstopt had. Ice had op de muur gezet wie de spelletjes vindt krijgt een Mac menu.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:32 schreef Verida het volgende:
Ice had MD voor 1 persoon besteld en als prijs aan Erik gegeven, omdat Erik de challenge had gehaald waardoor er ineens 1000 euro aan Zalando bonnen beschikbaar kwam. Erik heeft die bonnen aan de groep gegeven en als dank heeft Ice toen macdonalds voor hem besteld. Waarvan Erik overigens nog de frietjes met Bern (volgens mij ) gedeeld heeft
oh, dan had ik dat verkeerd onthoudenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het mc Donalds menu was voor Erik 0mdat hij destijds de spelletjes had gevonden die Isaac verstopt had. Ice had op de muur gezet wie de spelletjes vindt krijgt een Mac menu.
Ice heeft toen gevraagd of er ook een hamburger voor elke inwoner mocht komen en hij had gelijk kip nuggets besteld voor een challenge te oefenen maar dat was niet haalbaar.
Geen bier maar wel Amaretto ... Kennelijk is dat Tiano's favo cocktailquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
WIe had het er vanmorgen ook weer over of het vandaag weer over de poolparty zou gaan
@:Engine of @:Frummelie
Nou het is zo ver, het gaat over de drank
ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 15 juni 2023 16:46 schreef pingu66 het volgende:
4 cocktails uit 1 fles Ammarettozegt Tiano.
Bep zegt iets goed( ja ja ook dat kan)
Waar ijs zit zit geen drank.
Haha ja dat was ikke...quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
WIe had het er vanmorgen ook weer over of het vandaag weer over de poolparty zou gaan
@:Engine of @:Frummelie
Nou het is zo ver, het gaat over de drank
NOu op kantoor, allemaal over drankquote:
Ja maar Wendy mag het niet over drank hebben want dan gaat ze over de tong.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu op kantoor, allemaal over drank
Dat worden dan flinke cocktailsquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:46 schreef pingu66 het volgende:
4 cocktails uit 1 fles Ammarettozegt Tiano.
Bep zegt iets goed( ja ja ook dat kan)
Waar ijs zit zit geen drank.
Babbel zegt het net. Je weet wel, die van het goede spul, niet die goedkope meuk....quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:04 schreef chufi het volgende:
wat voor Amaretto kopen ze ? 6Ī de fles ?!
Disaronnoquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Babbel zegt het net. Je weet wel, die van het goede spul, niet die goedkope meuk....
Ik vermoed een stiekem drankje in kamer 5quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Verida het volgende:
[..]
En zou Babette niet 1 drankje doen volgens afspraak met Marciano ?
Jaja ik zit erbij...quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu op kantoor, allemaal over drank
5 cl kost 4Īquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Babbel zegt het net. Je weet wel, die van het goede spul, niet die goedkope meuk....
Erik heeft zn eigen colaquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik moest net wel lachen, ik zag 1 fles cola... lekker ruig...
Wordt wel een knalfeest......
Nou hoeft het natuurlijk niet overdadig te zijn... maar een beetje reuring is wel gezellie...
Heb het niet gehoord maar wat is dit voor een misselijke opmerking????quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat hij niet gaat drinken Babette zegt wel te weten waarom, hij wil niet alles opmaken dan is er meer voor Wendy
Misschien wel, zegt hij.
Ik vroeg mij af versta ik dit nu goed?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord maar wat is dit voor een misselijke opmerking????
Willen ze nu een poolparty of niet???? ik vind het geen party als het om 1/2 drankjes gaat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat hij niet gaat drinken Babette zegt wel te weten waarom, hij wil niet alles opmaken dan is er meer voor Wendy
Misschien wel, zegt hij.
Gaat over geld voor maandag, dan moet Wendy boodschappen bestellen..quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En als die cola lekker warm wordt in de sluis, en je draait 'm open is de fles met 1 knalquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik moest net wel lachen, ik zag 1 fles cola... lekker ruig...
Wordt wel een knalfeest......
Nou hoeft het natuurlijk niet overdadig te zijn... maar een beetje reuring is wel gezellie...
Ja bij een poolparty horen cocktails volgens Marcianoquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Willen ze nu een poolparty of niet???? ik vind het geen party als het om 1/2 drankjes gaat.
En veel koud bierquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij een poolparty horen cocktails volgens Marciano
Ooooo geld...pffff ja joh na al dat gezeik over het drinken van Wendy dacht ik dat het daar over ging.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat over geld voor maandag, dan moet Wendy boodschappen bestellen..
Goed dat je dat even aanvult, dacht dat het over drank ging vond het al zo rare opmerkingquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat over geld voor maandag, dan moet Wendy boodschappen bestellen..
Dacht ik ook hoor, daarom hoopte ik dat iemand het ook gehoord hadquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ooooo geld...pffff ja joh na al dat gezeik over het drinken van Wendy dacht ik dat het daar over ging.
Ik weet niet of ie uit de hand gaat lopen, der zitten ineens een stel fatsoensrakkers dat wil je niet weten..quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:13 schreef chufi het volgende:
ff tussendoor... heeft het wel nut om de PH-waarde van het zwembad te meten als er eerst een uit de hand lopende poolparty op komst is
glaasje ranja, blokje kaas...quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
Het wordt wel een beetje een labberdekak poolparty... beetje jammer..
Misschien Zoe die nog even goed dronken gaat worden...quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie uit de hand gaat lopen, der zitten ineens een stel fatsoensrakkers dat wil je niet weten..
Ja maar ze moeten hoedanook wel in het zwembad en denk niet dat iedereen ff gaat afdouchenquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie uit de hand gaat lopen, der zitten ineens een stel fatsoensrakkers dat wil je niet weten..
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:48 schreef Frummelie het volgende:
Ooh die speklapjes.. en dan lekker krokant bakken..
Typisch Babettequote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze regelmatig kleding kopen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:19 schreef chufi het volgende:
Dacht dat Mirthe maar 2 sportbroekjes had en dat die bij de was waren.. Zie dr nu al in broekje 8 of zo van de laatste dagen ..
Mirthe verkleed zich 6 x of meer per dag .. vaak wat anders en nieuwsquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze regelmatig kleding kopen.
Die wou toch minder Koolhydraten .. groen voer ..quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo beetje alles wat groen is, en geeft het aan Babette.
Waar is dat nu weer goed voor, hebben ze weer een film avond of zo?quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ach tuurlijk lekker zo hoog zitten...met je kakkies in een ander zijn/haar nek
Popcorm... zal dus hier ook wel Netfix wordenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is dat nu weer goed voor, hebben ze weer een film avond of zo?
De bakster heeft intussen ook al 3 bakken op tussendoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
Net gegeten, en hij snackt al
[ afbeelding ]
Wat hebben ze deze avond?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De bakster heeft intussen ook al 3 bakken op tussendoor![]()
[ afbeelding ]
Dan hebben ze dus filmavond voor hun wel leuk voor de streamers iets minderquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Popcorm... zal dus hier ook wel Netfix worden![]()
[ afbeelding ]
Echt dat die man die vieze gewoonte niet afleert.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
Volgende snack, gelukkig is het donker, dus niemand die het ziet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ach tuurlijk lekker zo hoog zitten...met je kakkies in een ander zijn/haar nek
Getverdegetver, viesneusquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelofelijk wat een manquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hebben we niets aan dus heb de streams uit geslingerdquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:18 schreef chufi het volgende:
Denk je dat we gek zijn om naar een film te luisteren zonder te kijken
Over twee weken weer eenquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Alweer een filmSnap het vanuit hun wel maar dat de regie daar niet een keer klaar mee is..
Had Berm het vandaag nog over.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar een keer een Nintendo ofzo mocht niet
Volgens mij hebben ze gestemd voor 3 films ...quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Alweer een filmSnap het vanuit hun wel maar dat de regie daar niet een keer klaar mee is..
Kijk liever Mario kart als ditquote:
Of Streeghtighter.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk liever Mario kart als ditdat lijkt me nog wel grappig voor een avondje. Zeker op dat grote scherm
Ook leukquote:
Ik deed altijd maar wat.quote:
Of ze nu een spelletje doen, film kijken of Nintendo spelen het maakt niet uitquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar een keer een Nintendo ofzo mocht niet
Ik denk dat Nintendo spelen nog het meeste leven in de brouwerij brengt eigenlijk, het lijkt me in ieder geval wel leuk als ze dat daar krijgen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze nu een spelletje doen, film kijken of Nintendo spelen het maakt niet uit
Dat denk ik ook en vooral als het niet lukken wilquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Nintendo spelen nog het meeste leven in de brouwerij brengt eigenlijk, het lijkt me in ieder geval wel leuk als ze dat daar krijgen.
Ach, dit is toch al een verloren jaar voor zequote:Op donderdag 15 juni 2023 21:57 schreef woxxel het volgende:
Film is afgelopen en sasja vond m niet goed
O jee.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:57 schreef woxxel het volgende:
Film is afgelopen en sasja vond m niet goed
Ze is wel samen met mirthe hard aan het trainenquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wendy dacht gisteren dat ze ziek werd, want haar buik voelde ze raar, maar het bleken buikspieren te zijn doordat ze zoveel traint
Ja dat vertelde ze, ze heeft nog nooit zo hard getraind, voorheen deed ze altijd maar een beetje wat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel samen met mirthe hard aan het trainen
1x in de week Zumba?quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze, ze heeft nog nooit zo hard getraind, voorheen deed ze altijd maar een beetje wat.
Hoop dat ze bereikt wat wilquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze, ze heeft nog nooit zo hard getraind, voorheen deed ze altijd maar een beetje wat.
Het bevestigt wat voor kind ze in feite is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:37 schreef Limbus het volgende:
Zoë vind dagelijkse boodschappen geen prio maar Mac Donalds wel
Wat is die Moraima toch een dom persoon. Hiel, Hielig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:05 schreef Hoempah het volgende:
Wendy en Moraima
https://streamable.com/x8dsqr
Tja Zoe.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:37 schreef Limbus het volgende:
Zoë vind dagelijkse boodschappen geen prio maar Mac Donalds wel
Als je negen maanden geen Mac hebt bezocht, kan ik mij daar idd alles bij voorstellenquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:56 schreef mootie het volgende:
Ik weet zeker dat iedereen het morgen fantastisch vindt als MacD wordt bezorg. Ook al is het niet superheet meer.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:56 schreef mootie het volgende:
Ik weet zeker dat iedereen het morgen fantastisch vindt als MacD wordt bezorg. Ook al is het niet superheet meer.
Alles van de Mac is te lauw, die bin is ook 3x niks, zo jammer want af en toe....echt af en toe want voor dat geld heb je ook iets beters en meer...quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:56 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alles van de Mac is te lauw, die bin is ook 3x niks, zo jammer want af en toe....echt af en toe want voor dat geld heb je ook iets beters en meer...
het gaat denk ik ook niet om de kwaliteit van het etenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alles van de Mac is te lauw, die bin is ook 3x niks, zo jammer want af en toe....echt af en toe want voor dat geld heb je ook iets beters en meer...
Ik vind ze nu wel leuk samen zoquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:14 schreef chufi het volgende:
Het blijft opvallend hoe vaak Erik en Mirthe toch met zn tweetjes bezig zijn
Hij blijft zn aparte charmes en afwijkingen hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef mijntjexx het volgende:
Ik ben toch voor Erik ( winnaar) denk ik, kan er niks aan doen.
Dat wordt het ook.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
Dat schilderij van Morri krijgt vormen ... lijkt wel zo'n dikke vrouwen schilderij
Ah ok .. gemist maar herkende de vormen ... heb er zelf zelfs 1 persoonlijk dat dan weer wel en wat kleinerquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wordt het ook.
ze heeft vanmorgen een voorbeeld laten zien in een van haar gesprekjes met de camera
Het weerbericht krijgen ze dus ook te horen, what's new.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
Die tuin staat trouwens echt vol met van alles ... de massagetafel open en bloot
Ja en anders gebied de Febo wel dat alles onder dak moet of naar binnenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het weerbericht krijgen ze dus ook te horen, what's new.
ook?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het weerbericht krijgen ze dus ook te horen, what's new.
de toto-uitslagen toen GJ er nog wasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ook?
Wat krijgen ze nog meer te horen dan?
Zelfs hoe ze op tv overkomen. Weet je nog dat Jeffrey die eliminatie proef had met in het water zitten 2 minuten lang? Kim D. helemaal hem fanatiek aanmoedigen. Jeffrey liet zich ontvallen "het staat er erg mooi op" toen hij later van kamer 5 kwam. Is toch ook allemaal begrijpelijk dat alles een beetje wordt aangestuurd door achter. Is bij elke rls al zo geweest. Maar of het nu nog echt interessant gaat worden? Tot de finale zeg maar? Goh, ik denk het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ook?
Wat krijgen ze nog meer te horen dan?
zit nog wel wat verschil tussen : "het staat er erg mooi op " en "ze krijgen te horen hoe ze op tv overkomen. "quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zelfs hoe ze op tv overkomen. Weet je nog dat Jeffrey die eliminatie proef had met in het water zitten 2 minuten lang? Kim D. helemaal hem fanatiek aanmoedigen. Jeffrey liet zich ontvallen "het staat er erg mooi op" toen hij later van kamer 5 kwam. Is toch ook allemaal begrijpelijk dat alles een beetje wordt aangestuurd door achter. Is bij elke rls al zo geweest. Maar of het nu nog echt interessant gaat worden? Tot de finale zeg maar? Goh, ik denk het niet eigenlijk.
Je reactie verbaast me niet. Zelfs verwacht inmiddels.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:37 schreef Verida het volgende:
[..]
zit nog wel wat verschil tussen : "het staat er erg mooi op " en "ze krijgen te horen hoe ze op tv overkomen. "
Dus ik ben heel goed opgevoed. Thank you.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:18 schreef Witborst het volgende:
Hoe ze over komen.
Je mag niet roken drinken... Ademen.
Je mag de rest zelf in vullen met de redactie.
Jef was de winnaar... Of Wendy en Janet of big momma.
De rest zit voor 🤬 curses overleven in de examen Kennis van de Nederlandse Maatschappij.
Erik is goed voor partij rutte.
Maar ja het is maar hoe je er naar kijkt.
Opvoeding.... 😂
Proest...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:46 schreef chufi het volgende:
Stel Erik wint .... Gaat ie naar de hoeren met zn geld ... Die zijn jong en gewillig ...
Zou ik alle drie ook prima vinden. Liefst Mirthe welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik hoop momenteel dat Mirthe of Wendy het gaat winnen. Maar Marciano vind ik ook wel erg vermakelijk en mag ook de winnaar zijn.
Goedemorgen Frummel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met de Mac bestelling..
Hejjj mogge Freshie...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.
Volgens mij is dat een nogo.
Zoals ik het zag was het een nee. van "achter".quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:41 schreef Frummelie het volgende:
We gaan het zien en beleven.. ze heeft volgens mij nog niet eens een akkoord gehad van de FEBO, of ik moet dat gemist hebben.
Ooh echt... niet meegekregen... we żullen er nog wel het 1 en ander over horen vandaag..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals ik het zag was het een nee. van "achter".
Moirama liet Zoe een mail lezen waarop Zoe boos wegliep.Isaac liep de boel ook flink op te naaien toen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... niet meegekregen... we żullen er nog wel het 1 en ander over horen vandaag..
ALs ze de menu's niet nemen wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:34 schreef Frummelie het volgende:
4/6x20 kipnuggets
15 grote patat
14 mayo
14 hamburgers
Geen idee van de losse prijzen.. maar ben benieuwd of ze uitkomen met dat bedrag...
Het zou voor Marciano wel leuker zijn... kan hij nog drankjes of brunch gebeuren bestellen...Zoe floept er zo tussendoor, vind ik eigenijk best lullig... en ik snap dat ze een afscheidsdingetje wil, dat kregen ze allemaal.. maar even verkeerd gepland...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moirama liet Zoe een mail lezen waarop Zoe boos wegliep.Isaac liep de boel ook flink op te naaien toen.
Oooh ja die komen er ook nog bij...het tikt aardig aan ben ik bang..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze de menu's niet nemen wel.
Met de menu's zou ook kunnen maar dan is het misschien kiele kiele als er nog bezorg kosten bij komen
Dat ligt dan aan haarzelf,ik had vriendelijk bedankt voor haar " afscheidsdiner."quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het zou voor Marciano wel leuker zijn... kan hij nog drankjes of brunch gebeuren bestellen...Zoe floept er zo tussendoor, vind ik eigenijk best lullig... en ik snap dat ze een afscheidsdingetje wil, dat kregen ze allemaal.. maar even verkeerd gepland...
Oooh ja die komen er ook nog bij...het tikt aardig aan ben ik bang..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ze de menu's niet nemen wel.
Met de menu's zou ook kunnen maar dan is het misschien kiele kiele als er nog bezorg kosten bij komen
Ik heb het nu al 3 jaar niet gegeten.. maar binnenkort moet ik toch even een menu scoren...quote:
Wordt vervolgd...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan haarzelf,ik had vriendelijk bedankt voor haar " afscheidsdiner."
Of ze moest echt gaan.Dan is het een ander verhaal.
Ja, of het moet boven een bepaald bedrag gratis zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja die komen er ook nog bij...het tikt aardig aan ben ik bang..
Ik weet niet of dat bij de Mac werkt...ooh ja ongetwijfeld hahaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of het moet boven een bepaald bedrag gratis zijn
We gaan er vast nog meer over horen
Hep jij je pot warm water al op?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:04 schreef Frummelie het volgende:
En het wachten is op Eunice vanmorgen...
Het is wel een bezig bijtje he, altijd wel met iets bezigquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:04 schreef Frummelie het volgende:
En het wachten is op Eunice vanmorgen...
quote:
Ja absoluut, ik heb best respect voor haar, het is wel een doorbijter en een bikkel..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel een bezig bijtje he, altijd wel met iets bezig
Kijken wat ze vanmorgen gaat doen, oefeningen of voorlezen.
Voor als nog slapende in beeldquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja absoluut, ik heb best respect voor haar, het is wel een doorbijter en een bikkel..
We laten ons verrassen..
Alleen ze maakt nooit wat af.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja absoluut, ik heb best respect voor haar, het is wel een doorbijter en een bikkel..
We laten ons verrassen..
De laatste paar dagen was ze lekker vroeg hé... ook geen idee of ze laat zijn gaan slapen..quote:
Ik heb sowieso respect voor iedereen die daar zit.. ik doe het ze niet na..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:17 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb daarom ook 0 respect voor haar.
Zie je haar nog biljarten?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen eigenijk... of ik krijg niet alles mee.. haha
Met gemak zou ik dat koenen,Zou alleen FOK! wel missen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso respect voor iedereen die daar zit.. ik doe het ze niet na..
Vind het ook nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen eigenijk... of ik krijg niet alles mee.. haha
Dat ligt niet alleen aan Eunice... diegene die Spaans wilden leren zijn weg...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie je haar nog biljarten?
Hoe gaat het met die Spaanse les?
Zingen gaat ook zo goed.
En die drummen kan zie ook al?
Ja precies... en ik gok dat achter ook invloed heeft op bepaalde dingen... ik vind Eunice nou niet echt een Sjaak afhaak..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het ook nog wel meevallen.
ZIe haar regelmatig van alles doen, dan weer ballet, dan weer yoga dan sporten dan weer drummen
Heb gisteren de stream nog op zacht gezet omdat ze aan het drummen was
Ja Erik zie je ook zo goed als niet meer biljarten. Dacht van de week nog dat biljart kan ook wel weer weg.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat ligt niet alleen aan Eunice... diegene die Spaans wilden leren zijn weg...
Biljarten was ook gezelliger met JW, Erik zie je ook amper nog met z'n keu... van de week was ze nog lekker aant drummen hoor..
En wie zegt dat kamertje 5 daar geen invloed op heeft.
Die viool zag ik Bern gister nog mee.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Erik zie je ook zo goed als niet meer biljarten. Dacht van de week nog dat biljart kan ook wel weer weg.
Is net als met dit gitaren en dat klingelding en die viool Het wordt bijna niet gebruikt.
Nee, ze stopt wel eens met dingen net als met ballet, maar ze pakt het ook wel weer op.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies... en ik gok dat achter ook invloed heeft op bepaalde dingen... ik vind Eunice nou niet echt een Sjaak afhaak..
Dat kan ik niet beamen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Absoluut niet... maar we denken er anders over... dat mag toch..
Ja die doet veel voor de groep.. en Eunice is een einzelgänger.. allebei prima...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ze stopt wel eens met dingen net als met ballet, maar ze pakt het ook wel weer op.
Het is een van de weinige die de hele dag bezig is. Janet is ook wel een drukbol die doet ook wel veel maar op een andere vlak
Ja geen moeite meequote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja die doet veel voor de groep.. en Eunice is een einzelgänger.. allebei prima...
Haha ja over dat ze negatief was ofzo..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geen moeite mee
Eunice heeft gisteren Janet aangesproken heb je dat ook meegekregen?
Ja en mooi te zien dat Janet het ook accepteerde en eigenlijk ook beaamde.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja over dat ze negatief was ofzo..
Eerst niet en 2 zinnen later dat eigenlijk haar hele familie zo is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en mooi te zien dat Janet het ook accepteerde en eigenlijk ook beaamde.
Ja want de hele familie was zo behalve haar broer..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en mooi te zien dat Janet het ook accepteerde en eigenlijk ook beaamde.
Thnx, dat laatste had ik dan weer niet meegekregenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja want de hele familie was zo behalve haar broer.....
Later had Janet het er nog over in de slaapkamer met Mirthe, Babette, Zoe... Janet vertelde dat Eunice haar negatief vind... die meiden gelijk van.. neej hoor helemaal niet, hoe komt ze daarbij, die hemelde Janet weer helemaal op..
Jij was er gisterochtend toch ook bij toen Janet ging zwemmen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja want de hele familie was zo behalve haar broer.....
Later had Janet het er nog over in de slaapkamer met Mirthe, Babette, Zoe... Janet vertelde dat Eunice haar negatief vond... die meiden gelijk van.. neej hoor helemaal niet, hoe komt ze daarbij, die hemelde Janet weer helemaal op..
Ja dat vind ik wel, ik vind het een haaibaai maar dat heeft Wendy net zo... beide kort door de bocht..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, dat laatste had ik dan weer niet meegekregen
Ik kan Janet ook niet echt negatief vinden, ze probeert altijd van niets iets te maken. Ze kan soms wel pinnig overkomen.
Dat botst dan.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel, ik vind het een haaibaai maar dat heeft Wendy net zo... beide kort door de bocht..
Haha jaja, heb ik gezien...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij was er gisterochtend toch ook bij toen Janet ging zwemmen?
Ja Wendy kan er ook wat van, maar ik vind haar ondanks dat een van de leukste vrouwen samen met Mirthe en kattige Sashaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel, ik vind het een haaibaai maar dat heeft Wendy net zo... beide kort door de bocht..
Wendy noemde haar de "Prinses."quote:
Ja was grappig om te zien... maar Janet kan behalve kort voor de kont ook vreselijk eigenwijs zijn...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
Wendy liep toen gewoon weg vanwege de negativiteit ,en Jasper maar lachen.
Dat kan je ook niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja was grappig om te zien... maar Janet kan behalve kort voor de kont ook vreselijk eigenwijs zijn...
Ja was grappig om te zien... maar Janet kan behalve kort voor de kont ook vreselijk eigenwijs zijn...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
Wendy liep toen gewoon weg vanwege de negativiteit ,en Jasper maar lachen.
Ik ook.... van mij mag ze winnen.. Mirthe vind ik een dwarrel haha en Sasha heb ik eigenijk het minst mee.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Wendy kan er ook wat van, maar ik vind haar ondanks dat een van de leukste vrouwen samen met Mirthe en kattige Sasha
Het leukste is wanneer hij Babette weer eens kwijt is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel lol om Marciano, ik kan er niks aan doen...
Haha neej gaat um niet worden.. maar dat geeft ook juist die leuke akkefietjes anders was het retesaai..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet meer veranderen.
Ja heerlijk en ik ben verliefd op dat lachje..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leukste is wanneer hij Babette weer eens kwijt is.
Dan is het wachten op Erik.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:00 schreef Frummelie het volgende:
Nou @:Dotteke en @:Engine ... Eunice laat ons in de steek vandaag...
Ja, of ze brengen haar niet in beeld, gebeurd ook wel eens dan ineens krijg je streams en zit ze al in de kasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:00 schreef Frummelie het volgende:
Nou @:Dotteke en @:Engine ... Eunice laat ons in de steek vandaag...
Het is net een getrouwd stel die al tig jaar bij elkaar zijn...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:59 schreef FreshFruit het volgende:
Dat was gister ook een mooi momentje: Babette was bezig met haar nuziekding toen Tiano haar bevool een mail te doen.Antwoord van Babette dat kan je ook zelf.Hij: Nee ik ben aan het sporten.Zij: Ja,en ik ga zo sporten.
Babette is geenKimW.
Die blik van haar ook was mooi.
Goedemorgen Dana.Wat een mooie update.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:01 schreef danaqui het volgende:
Zo ff teruggelezen maar het stukje over Mac niet gelezen, Bestelling is in de pauze van de film veranderd omdat het te duur was, mayo is veel minder geworden patat ook meer kip zit er nu bij zoals ik begreep.
Ooh ja dat kan natuurlijk ook... en wij maar naar die slapers gapen...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of ze brengen haar niet in beeld, gebeurd ook wel eens dan ineens krijg je streams en zit ze al in de kas
Dus het komt er toch wel. Wanneer gaan ze deze lekkernij dan krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:01 schreef danaqui het volgende:
Zo ff teruggelezen maar het stukje over Mac niet gelezen, Bestelling is in de pauze van de film veranderd omdat het te duur was, mayo is veel minder geworden patat ook meer kip zit er nu bij zoals ik begreep.
Mogge kanjerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dana.Wat een mooie update.
Ja tot nu toe komt het vanaafquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus het komt er toch wel. Wanneer gaan ze deze lekkernij dan krijgen.
Toppie...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:01 schreef danaqui het volgende:
Thnx, zullen ze wel genieten. Volgens mij hebben ze nog iets kant en klaar besteld, alleen een keer voor Erikquote:
Flikt Zoe toch maar even.quote:
Was ook Mac.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, zullen ze wel genieten. Volgens mij hebben ze nog iets kant en klaar besteld, alleen een keer voor Erik
Van de Mac?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, zullen ze wel genieten. Volgens mij hebben ze nog iets kant en klaar besteld, alleen een keer voor Erik
Is altijd wel een dingetje in elke RLS Frummel.Ze willen allemal naar de Mac.In Utopia was er ooit een stel: Gio en Naomi die voor 250 euro aan die zooi hadden besteld.quote:
quote:
Voor het vinden van de spelletjes die isaac verstopt had.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Voor het behalen van een challenge.
Dat was het.Ook best een challenge.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor het vinden van de spelletjes die isaac verstopt had.
Ik wist ook waar die lagen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor het vinden van de spelletjes die isaac verstopt had.
Ooh ja ik weet het weer... ook iets met kipnuggets ofzo..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is altijd wel een dingetje in elke RLS Frummel.Ze willen allemal naar de Mac.In Utopia was er ooit een stel: Gio en Naomi die voor 250 euro aan die zooi hadden besteld.
Wat kon ik me aan hem ergeren idd.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nice...tsja dat waren nog eens tijden...
Niet in mijn twitter. Linkje please?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:32 schreef pingu66 het volgende:
Babette trending topic op twitter en niet positief
Ik kon Martin wel hebben maar soms kon ik zijn bloed wel drinken maar dat had ik bij Jeff ook ... haha zo tegenstrijdig... maar ik miste hem echt nadat hij was weggegaan.. en Jeff ook uiteraard.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat kon ik me aan hem ergeren idd.![]()
Daar is Erik echt een schatje bij.
Dat kan best kloppen want " trends voor jou"quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet in mijn twitter. Linkje please?
De helft van wat daar gebeurd krijgen wij niet te zien.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of ze brengen haar niet in beeld, gebeurd ook wel eens dan ineens krijg je streams en zit ze al in de kas
Morguhquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De helft van wat daar gebeurd krijgen wij niet te zien.
Goedemorgen
Das is niet veel dus, ben benieuwd of men dan intensief gaat sportenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:26 schreef Frummelie het volgende:
Vandaag geen ontbijt en lunch als ik het goed heb... alleen Macie vanavond...
Met die warmte zal niet iedereen van de partij zijn...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das is niet veel dus, ben benieuwd of men dan intensief gaat sporten
Het verwonderd mij hoeveel er toch sporten met deze warmte en sommige ook pal in de zon.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Met die warmte zal niet iedereen van de partij zijn...
Er liggen duizenden mensen de hele dag op het strand.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verwonderd mij hoeveel er toch sporten met deze warmte en sommige ook pal in de zon.
Vind he t trouwens erg ongezond hoelang sommige daar in de zon zitten ook tijdens heetste tijd van de dag
Ja mij ook...zelfs Janet komt redelijk goed mee... pittig hoor! Moet je ook maar eens kijken hoe verfikt sommige zijn en gewoon niet smeren hé uitzonderingen daar gelaten..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het verwonderd mij hoeveel er toch sporten met deze warmte en sommige ook pal in de zon.
Vind he t trouwens erg ongezond hoelang sommige daar in de zon zitten ook tijdens heetste tijd van de dag
Ze zijn ook flink bruin geworden, Zag gisteren trouwens Sas op tv die had echt een heel wit koppie en hals vergeleken bij haar borstkasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja mij ook...zelfs Janet komt redelijk goed mee... pittig hoor! Moet je ook maar eens kijken hoe verfikt sommige zijn en gewoon niet smeren hé uitzonderingen daar gelaten..
hij deed er eerst maar een paar nu hebben ze geloof ik gekeken naar hoeveel m3 water er in het zwembad zit en hoeveel chloor je er dan in moet doenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
Erik had het over 10 chloortabletten per dag is dat niet wat veel?
Ze hebben een lekker kleurtje gekregen... ziet er gelijk een stuk lekkerder uit... ja dat viel mij gisteren ook op bij de verdienopdracht... wit smoeltje...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn ook flink bruin geworden, Zag gisteren trouwens Sas op tv die had echt een heel wit koppie en hals vergeleken bij haar borstkas
Beetje overdreven misschien..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
Erik had het over 10 chloortabletten per dag is dat niet wat veel?
Met Erik als badmeester...quote:
Maar het is geen lauw water. Ze kookt het en drinkt het heet alsof het thee is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]... goeie Fresh, het zat echt in de planning maar ik heb net al thee gepakt en het moet op de nuchtere maag.. ik denk dat ik misselijk ga worden van lauw water... dat Eunice dat weg krijgt... maar als het zo gezond is ga ik toch een poging wagen . ... morgen denk ik
Gisteren heeft ze nog gedrumdquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie je haar nog biljarten?
Hoe gaat het met die Spaanse les?
Zingen gaat ook zo goed.
En die drummen kan zie ook al?
En Eunice roept hard dat het groepsbelang isquote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:32 schreef FreshFruit het volgende:
Het verschil is dat Janet best veel in groepsbelang doet,hoe lomp ook.Bij Eunice is het allemaal op haar zelf gericht.
Goedemorgen...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar het is geen lauw water. Ze kookt het en drinkt het heet alsof het thee is.
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan zo in The Walking Dead met die houding
Ik moet er ook niet aan denken hoor maar toch schijnen veel mensen dit te doen. De buurvrouw vroeger deed dit ook altijd. Als kind vond ik dat raar en dacht ze geen geld had voor theequote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Neej dat weet ik maar ik drink dat niet loeiheet op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |