Dat kan je ook niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja was grappig om te zien... maar Janet kan behalve kort voor de kont ook vreselijk eigenwijs zijn...
Ja was grappig om te zien... maar Janet kan behalve kort voor de kont ook vreselijk eigenwijs zijn...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
Wendy liep toen gewoon weg vanwege de negativiteit ,en Jasper maar lachen.
Ik ook.... van mij mag ze winnen.. Mirthe vind ik een dwarrel haha en Sasha heb ik eigenijk het minst mee.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Wendy kan er ook wat van, maar ik vind haar ondanks dat een van de leukste vrouwen samen met Mirthe en kattige Sasha
Het leukste is wanneer hij Babette weer eens kwijt is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:52 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb de laatste tijd veel lol om Marciano, ik kan er niks aan doen...
Haha neej gaat um niet worden.. maar dat geeft ook juist die leuke akkefietjes anders was het retesaai..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet meer veranderen.
Ja heerlijk en ik ben verliefd op dat lachje..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het leukste is wanneer hij Babette weer eens kwijt is.
Dan is het wachten op Erik.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:00 schreef Frummelie het volgende:
Nou @:Dotteke en @:Engine ... Eunice laat ons in de steek vandaag...
Ja, of ze brengen haar niet in beeld, gebeurd ook wel eens dan ineens krijg je streams en zit ze al in de kasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:00 schreef Frummelie het volgende:
Nou @:Dotteke en @:Engine ... Eunice laat ons in de steek vandaag...
Het is net een getrouwd stel die al tig jaar bij elkaar zijn...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 06:59 schreef FreshFruit het volgende:
Dat was gister ook een mooi momentje: Babette was bezig met haar nuziekding toen Tiano haar bevool een mail te doen.Antwoord van Babette dat kan je ook zelf.Hij: Nee ik ben aan het sporten.Zij: Ja,en ik ga zo sporten.
Babette is geenKimW.
Die blik van haar ook was mooi.
Goedemorgen Dana.Wat een mooie update.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:01 schreef danaqui het volgende:
Zo ff teruggelezen maar het stukje over Mac niet gelezen, Bestelling is in de pauze van de film veranderd omdat het te duur was, mayo is veel minder geworden patat ook meer kip zit er nu bij zoals ik begreep.
Ooh ja dat kan natuurlijk ook... en wij maar naar die slapers gapen...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, of ze brengen haar niet in beeld, gebeurd ook wel eens dan ineens krijg je streams en zit ze al in de kas
Dus het komt er toch wel. Wanneer gaan ze deze lekkernij dan krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:01 schreef danaqui het volgende:
Zo ff teruggelezen maar het stukje over Mac niet gelezen, Bestelling is in de pauze van de film veranderd omdat het te duur was, mayo is veel minder geworden patat ook meer kip zit er nu bij zoals ik begreep.
Mogge kanjerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dana.Wat een mooie update.
Ja tot nu toe komt het vanaafquote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus het komt er toch wel. Wanneer gaan ze deze lekkernij dan krijgen.
Toppie...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:01 schreef danaqui het volgende:
Thnx, zullen ze wel genieten. Volgens mij hebben ze nog iets kant en klaar besteld, alleen een keer voor Erikquote:
Flikt Zoe toch maar even.quote:
Was ook Mac.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, zullen ze wel genieten. Volgens mij hebben ze nog iets kant en klaar besteld, alleen een keer voor Erik
Van de Mac?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, zullen ze wel genieten. Volgens mij hebben ze nog iets kant en klaar besteld, alleen een keer voor Erik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |