Je reactie verbaast me niet. Zelfs verwacht inmiddels.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:37 schreef Verida het volgende:
[..]
zit nog wel wat verschil tussen : "het staat er erg mooi op " en "ze krijgen te horen hoe ze op tv overkomen. "
Dus ik ben heel goed opgevoed. Thank you.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:18 schreef Witborst het volgende:
Hoe ze over komen.
Je mag niet roken drinken... Ademen.
Je mag de rest zelf in vullen met de redactie.
Jef was de winnaar... Of Wendy en Janet of big momma.
De rest zit voor 🤬 curses overleven in de examen Kennis van de Nederlandse Maatschappij.
Erik is goed voor partij rutte.
Maar ja het is maar hoe je er naar kijkt.
Opvoeding.... 😂
Proest...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:46 schreef chufi het volgende:
Stel Erik wint .... Gaat ie naar de hoeren met zn geld ... Die zijn jong en gewillig ...
Zou ik alle drie ook prima vinden. Liefst Mirthe welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 01:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik hoop momenteel dat Mirthe of Wendy het gaat winnen. Maar Marciano vind ik ook wel erg vermakelijk en mag ook de winnaar zijn.
Goedemorgen Frummel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met de Mac bestelling..
Hejjj mogge Freshie...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel.
Volgens mij is dat een nogo.
Zoals ik het zag was het een nee. van "achter".quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:41 schreef Frummelie het volgende:
We gaan het zien en beleven.. ze heeft volgens mij nog niet eens een akkoord gehad van de FEBO, of ik moet dat gemist hebben.
Ooh echt... niet meegekregen... we żullen er nog wel het 1 en ander over horen vandaag..quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoals ik het zag was het een nee. van "achter".
Moirama liet Zoe een mail lezen waarop Zoe boos wegliep.Isaac liep de boel ook flink op te naaien toen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt... niet meegekregen... we żullen er nog wel het 1 en ander over horen vandaag..
ALs ze de menu's niet nemen wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:34 schreef Frummelie het volgende:
4/6x20 kipnuggets
15 grote patat
14 mayo
14 hamburgers
Geen idee van de losse prijzen.. maar ben benieuwd of ze uitkomen met dat bedrag...
Het zou voor Marciano wel leuker zijn... kan hij nog drankjes of brunch gebeuren bestellen...Zoe floept er zo tussendoor, vind ik eigenijk best lullig... en ik snap dat ze een afscheidsdingetje wil, dat kregen ze allemaal.. maar even verkeerd gepland...quote:Op vrijdag 16 juni 2023 05:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moirama liet Zoe een mail lezen waarop Zoe boos wegliep.Isaac liep de boel ook flink op te naaien toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |