Als je negen maanden geen Mac hebt bezocht, kan ik mij daar idd alles bij voorstellenquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:56 schreef mootie het volgende:
Ik weet zeker dat iedereen het morgen fantastisch vindt als MacD wordt bezorg. Ook al is het niet superheet meer.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:56 schreef mootie het volgende:
Ik weet zeker dat iedereen het morgen fantastisch vindt als MacD wordt bezorg. Ook al is het niet superheet meer.
Alles van de Mac is te lauw, die bin is ook 3x niks, zo jammer want af en toe....echt af en toe want voor dat geld heb je ook iets beters en meer...quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:56 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alles van de Mac is te lauw, die bin is ook 3x niks, zo jammer want af en toe....echt af en toe want voor dat geld heb je ook iets beters en meer...
het gaat denk ik ook niet om de kwaliteit van het etenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Alles van de Mac is te lauw, die bin is ook 3x niks, zo jammer want af en toe....echt af en toe want voor dat geld heb je ook iets beters en meer...
Ik vind ze nu wel leuk samen zoquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:14 schreef chufi het volgende:
Het blijft opvallend hoe vaak Erik en Mirthe toch met zn tweetjes bezig zijn
Hij blijft zn aparte charmes en afwijkingen hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:26 schreef mijntjexx het volgende:
Ik ben toch voor Erik ( winnaar) denk ik, kan er niks aan doen.
Dat wordt het ook.quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:46 schreef chufi het volgende:
Dat schilderij van Morri krijgt vormen ... lijkt wel zo'n dikke vrouwen schilderij
Ah ok .. gemist maar herkende de vormen ... heb er zelf zelfs 1 persoonlijk dat dan weer wel en wat kleinerquote:Op donderdag 15 juni 2023 23:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat wordt het ook.
ze heeft vanmorgen een voorbeeld laten zien in een van haar gesprekjes met de camera
Het weerbericht krijgen ze dus ook te horen, what's new.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:10 schreef chufi het volgende:
Die tuin staat trouwens echt vol met van alles ... de massagetafel open en bloot
Ja en anders gebied de Febo wel dat alles onder dak moet of naar binnenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het weerbericht krijgen ze dus ook te horen, what's new.
ook?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Het weerbericht krijgen ze dus ook te horen, what's new.
de toto-uitslagen toen GJ er nog wasquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ook?
Wat krijgen ze nog meer te horen dan?
Zelfs hoe ze op tv overkomen. Weet je nog dat Jeffrey die eliminatie proef had met in het water zitten 2 minuten lang? Kim D. helemaal hem fanatiek aanmoedigen. Jeffrey liet zich ontvallen "het staat er erg mooi op" toen hij later van kamer 5 kwam. Is toch ook allemaal begrijpelijk dat alles een beetje wordt aangestuurd door achter. Is bij elke rls al zo geweest. Maar of het nu nog echt interessant gaat worden? Tot de finale zeg maar? Goh, ik denk het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ook?
Wat krijgen ze nog meer te horen dan?
zit nog wel wat verschil tussen : "het staat er erg mooi op " en "ze krijgen te horen hoe ze op tv overkomen. "quote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:27 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Zelfs hoe ze op tv overkomen. Weet je nog dat Jeffrey die eliminatie proef had met in het water zitten 2 minuten lang? Kim D. helemaal hem fanatiek aanmoedigen. Jeffrey liet zich ontvallen "het staat er erg mooi op" toen hij later van kamer 5 kwam. Is toch ook allemaal begrijpelijk dat alles een beetje wordt aangestuurd door achter. Is bij elke rls al zo geweest. Maar of het nu nog echt interessant gaat worden? Tot de finale zeg maar? Goh, ik denk het niet eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |