Het mc Donalds menu was voor Erik 0mdat hij destijds de spelletjes had gevonden die Isaac verstopt had. Ice had op de muur gezet wie de spelletjes vindt krijgt een Mac menu.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:32 schreef Verida het volgende:
Ice had MD voor 1 persoon besteld en als prijs aan Erik gegeven, omdat Erik de challenge had gehaald waardoor er ineens 1000 euro aan Zalando bonnen beschikbaar kwam. Erik heeft die bonnen aan de groep gegeven en als dank heeft Ice toen macdonalds voor hem besteld. Waarvan Erik overigens nog de frietjes met Bern (volgens mij ) gedeeld heeft
oh, dan had ik dat verkeerd onthoudenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het mc Donalds menu was voor Erik 0mdat hij destijds de spelletjes had gevonden die Isaac verstopt had. Ice had op de muur gezet wie de spelletjes vindt krijgt een Mac menu.
Ice heeft toen gevraagd of er ook een hamburger voor elke inwoner mocht komen en hij had gelijk kip nuggets besteld voor een challenge te oefenen maar dat was niet haalbaar.
Geen bier maar wel Amaretto ... Kennelijk is dat Tiano's favo cocktailquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
WIe had het er vanmorgen ook weer over of het vandaag weer over de poolparty zou gaan
@:Engine of @:Frummelie
Nou het is zo ver, het gaat over de drank
ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 15 juni 2023 16:46 schreef pingu66 het volgende:
4 cocktails uit 1 fles Ammarettozegt Tiano.
Bep zegt iets goed( ja ja ook dat kan)
Waar ijs zit zit geen drank.
Haha ja dat was ikke...quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:41 schreef Dotteke het volgende:
WIe had het er vanmorgen ook weer over of het vandaag weer over de poolparty zou gaan
@:Engine of @:Frummelie
Nou het is zo ver, het gaat over de drank
NOu op kantoor, allemaal over drankquote:
Ja maar Wendy mag het niet over drank hebben want dan gaat ze over de tong.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu op kantoor, allemaal over drank
Dat worden dan flinke cocktailsquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:46 schreef pingu66 het volgende:
4 cocktails uit 1 fles Ammarettozegt Tiano.
Bep zegt iets goed( ja ja ook dat kan)
Waar ijs zit zit geen drank.
Babbel zegt het net. Je weet wel, die van het goede spul, niet die goedkope meuk....quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:04 schreef chufi het volgende:
wat voor Amaretto kopen ze ? 6Ī de fles ?!
Disaronnoquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Babbel zegt het net. Je weet wel, die van het goede spul, niet die goedkope meuk....
Ik vermoed een stiekem drankje in kamer 5quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Verida het volgende:
[..]
En zou Babette niet 1 drankje doen volgens afspraak met Marciano ?
Jaja ik zit erbij...quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu op kantoor, allemaal over drank
5 cl kost 4Īquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Babbel zegt het net. Je weet wel, die van het goede spul, niet die goedkope meuk....
Erik heeft zn eigen colaquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik moest net wel lachen, ik zag 1 fles cola... lekker ruig...
Wordt wel een knalfeest......
Nou hoeft het natuurlijk niet overdadig te zijn... maar een beetje reuring is wel gezellie...
Heb het niet gehoord maar wat is dit voor een misselijke opmerking????quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat hij niet gaat drinken Babette zegt wel te weten waarom, hij wil niet alles opmaken dan is er meer voor Wendy
Misschien wel, zegt hij.
Ik vroeg mij af versta ik dit nu goed?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord maar wat is dit voor een misselijke opmerking????
Willen ze nu een poolparty of niet???? ik vind het geen party als het om 1/2 drankjes gaat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat hij niet gaat drinken Babette zegt wel te weten waarom, hij wil niet alles opmaken dan is er meer voor Wendy
Misschien wel, zegt hij.
Gaat over geld voor maandag, dan moet Wendy boodschappen bestellen..quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En als die cola lekker warm wordt in de sluis, en je draait 'm open is de fles met 1 knalquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik moest net wel lachen, ik zag 1 fles cola... lekker ruig...
Wordt wel een knalfeest......
Nou hoeft het natuurlijk niet overdadig te zijn... maar een beetje reuring is wel gezellie...
Ja bij een poolparty horen cocktails volgens Marcianoquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Willen ze nu een poolparty of niet???? ik vind het geen party als het om 1/2 drankjes gaat.
En veel koud bierquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij een poolparty horen cocktails volgens Marciano
Ooooo geld...pffff ja joh na al dat gezeik over het drinken van Wendy dacht ik dat het daar over ging.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat over geld voor maandag, dan moet Wendy boodschappen bestellen..
Goed dat je dat even aanvult, dacht dat het over drank ging vond het al zo rare opmerkingquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat over geld voor maandag, dan moet Wendy boodschappen bestellen..
Dacht ik ook hoor, daarom hoopte ik dat iemand het ook gehoord hadquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ooooo geld...pffff ja joh na al dat gezeik over het drinken van Wendy dacht ik dat het daar over ging.
Ik weet niet of ie uit de hand gaat lopen, der zitten ineens een stel fatsoensrakkers dat wil je niet weten..quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:13 schreef chufi het volgende:
ff tussendoor... heeft het wel nut om de PH-waarde van het zwembad te meten als er eerst een uit de hand lopende poolparty op komst is
glaasje ranja, blokje kaas...quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
Het wordt wel een beetje een labberdekak poolparty... beetje jammer..
Misschien Zoe die nog even goed dronken gaat worden...quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie uit de hand gaat lopen, der zitten ineens een stel fatsoensrakkers dat wil je niet weten..
Ja maar ze moeten hoedanook wel in het zwembad en denk niet dat iedereen ff gaat afdouchenquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie uit de hand gaat lopen, der zitten ineens een stel fatsoensrakkers dat wil je niet weten..
quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:48 schreef Frummelie het volgende:
Ooh die speklapjes.. en dan lekker krokant bakken..
Typisch Babettequote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze regelmatig kleding kopen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 18:19 schreef chufi het volgende:
Dacht dat Mirthe maar 2 sportbroekjes had en dat die bij de was waren.. Zie dr nu al in broekje 8 of zo van de laatste dagen ..
Mirthe verkleed zich 6 x of meer per dag .. vaak wat anders en nieuwsquote:Op donderdag 15 juni 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze regelmatig kleding kopen.
Die wou toch minder Koolhydraten .. groen voer ..quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo beetje alles wat groen is, en geeft het aan Babette.
Waar is dat nu weer goed voor, hebben ze weer een film avond of zo?quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ach tuurlijk lekker zo hoog zitten...met je kakkies in een ander zijn/haar nek
Popcorm... zal dus hier ook wel Netfix wordenquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is dat nu weer goed voor, hebben ze weer een film avond of zo?
De bakster heeft intussen ook al 3 bakken op tussendoorquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:59 schreef spapaars het volgende:
Net gegeten, en hij snackt al
[ afbeelding ]
Wat hebben ze deze avond?quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De bakster heeft intussen ook al 3 bakken op tussendoor![]()
[ afbeelding ]
Dan hebben ze dus filmavond voor hun wel leuk voor de streamers iets minderquote:Op donderdag 15 juni 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Popcorm... zal dus hier ook wel Netfix worden![]()
[ afbeelding ]
Echt dat die man die vieze gewoonte niet afleert.quote:Op donderdag 15 juni 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
Volgende snack, gelukkig is het donker, dus niemand die het ziet.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 juni 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
ach tuurlijk lekker zo hoog zitten...met je kakkies in een ander zijn/haar nek
Getverdegetver, viesneusquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Ongelofelijk wat een manquote:Op donderdag 15 juni 2023 20:22 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hebben we niets aan dus heb de streams uit geslingerdquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:18 schreef chufi het volgende:
Denk je dat we gek zijn om naar een film te luisteren zonder te kijken
Over twee weken weer eenquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Alweer een filmSnap het vanuit hun wel maar dat de regie daar niet een keer klaar mee is..
Had Berm het vandaag nog over.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar een keer een Nintendo ofzo mocht niet
Volgens mij hebben ze gestemd voor 3 films ...quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:25 schreef engine het volgende:
Alweer een filmSnap het vanuit hun wel maar dat de regie daar niet een keer klaar mee is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |