5 cl kost 4¤quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Babbel zegt het net. Je weet wel, die van het goede spul, niet die goedkope meuk....
Erik heeft zn eigen colaquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik moest net wel lachen, ik zag 1 fles cola... lekker ruig...
Wordt wel een knalfeest......
Nou hoeft het natuurlijk niet overdadig te zijn... maar een beetje reuring is wel gezellie...
Heb het niet gehoord maar wat is dit voor een misselijke opmerking????quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat hij niet gaat drinken Babette zegt wel te weten waarom, hij wil niet alles opmaken dan is er meer voor Wendy
Misschien wel, zegt hij.
Ik vroeg mij af versta ik dit nu goed?quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord maar wat is dit voor een misselijke opmerking????
Willen ze nu een poolparty of niet???? ik vind het geen party als het om 1/2 drankjes gaat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:08 schreef Dotteke het volgende:
Marciano zegt dat hij niet gaat drinken Babette zegt wel te weten waarom, hij wil niet alles opmaken dan is er meer voor Wendy
Misschien wel, zegt hij.
Gaat over geld voor maandag, dan moet Wendy boodschappen bestellen..quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb het niet gehoord maar wat is dit voor een misselijke opmerking????
En als die cola lekker warm wordt in de sluis, en je draait 'm open is de fles met 1 knalquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik moest net wel lachen, ik zag 1 fles cola... lekker ruig...
Wordt wel een knalfeest......
Nou hoeft het natuurlijk niet overdadig te zijn... maar een beetje reuring is wel gezellie...
Ja bij een poolparty horen cocktails volgens Marcianoquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Willen ze nu een poolparty of niet???? ik vind het geen party als het om 1/2 drankjes gaat.
En veel koud bierquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij een poolparty horen cocktails volgens Marciano
Ooooo geld...pffff ja joh na al dat gezeik over het drinken van Wendy dacht ik dat het daar over ging.quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat over geld voor maandag, dan moet Wendy boodschappen bestellen..
Goed dat je dat even aanvult, dacht dat het over drank ging vond het al zo rare opmerkingquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Gaat over geld voor maandag, dan moet Wendy boodschappen bestellen..
Dacht ik ook hoor, daarom hoopte ik dat iemand het ook gehoord hadquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ooooo geld...pffff ja joh na al dat gezeik over het drinken van Wendy dacht ik dat het daar over ging.
Ik weet niet of ie uit de hand gaat lopen, der zitten ineens een stel fatsoensrakkers dat wil je niet weten..quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:13 schreef chufi het volgende:
ff tussendoor... heeft het wel nut om de PH-waarde van het zwembad te meten als er eerst een uit de hand lopende poolparty op komst is
glaasje ranja, blokje kaas...quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Frummelie het volgende:
Het wordt wel een beetje een labberdekak poolparty... beetje jammer..
Misschien Zoe die nog even goed dronken gaat worden...quote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie uit de hand gaat lopen, der zitten ineens een stel fatsoensrakkers dat wil je niet weten..
Ja maar ze moeten hoedanook wel in het zwembad en denk niet dat iedereen ff gaat afdouchenquote:Op donderdag 15 juni 2023 17:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie uit de hand gaat lopen, der zitten ineens een stel fatsoensrakkers dat wil je niet weten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |