Kijk liever Mario kart als ditquote:
Of Streeghtighter.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk liever Mario kart als ditdat lijkt me nog wel grappig voor een avondje. Zeker op dat grote scherm
Ook leukquote:
Ik deed altijd maar wat.quote:
Of ze nu een spelletje doen, film kijken of Nintendo spelen het maakt niet uitquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Maar een keer een Nintendo ofzo mocht niet
Ik denk dat Nintendo spelen nog het meeste leven in de brouwerij brengt eigenlijk, het lijkt me in ieder geval wel leuk als ze dat daar krijgen.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze nu een spelletje doen, film kijken of Nintendo spelen het maakt niet uit
Dat denk ik ook en vooral als het niet lukken wilquote:Op donderdag 15 juni 2023 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Nintendo spelen nog het meeste leven in de brouwerij brengt eigenlijk, het lijkt me in ieder geval wel leuk als ze dat daar krijgen.
Ach, dit is toch al een verloren jaar voor zequote:Op donderdag 15 juni 2023 21:57 schreef woxxel het volgende:
Film is afgelopen en sasja vond m niet goed
O jee.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:57 schreef woxxel het volgende:
Film is afgelopen en sasja vond m niet goed
Ze is wel samen met mirthe hard aan het trainenquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Wendy dacht gisteren dat ze ziek werd, want haar buik voelde ze raar, maar het bleken buikspieren te zijn doordat ze zoveel traint
Ja dat vertelde ze, ze heeft nog nooit zo hard getraind, voorheen deed ze altijd maar een beetje wat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel samen met mirthe hard aan het trainen
1x in de week Zumba?quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze, ze heeft nog nooit zo hard getraind, voorheen deed ze altijd maar een beetje wat.
Hoop dat ze bereikt wat wilquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze, ze heeft nog nooit zo hard getraind, voorheen deed ze altijd maar een beetje wat.
Het bevestigt wat voor kind ze in feite is.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:37 schreef Limbus het volgende:
Zoë vind dagelijkse boodschappen geen prio maar Mac Donalds wel
Wat is die Moraima toch een dom persoon. Hiel, Hielig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 15:05 schreef Hoempah het volgende:
Wendy en Moraima
https://streamable.com/x8dsqr
Tja Zoe.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:37 schreef Limbus het volgende:
Zoë vind dagelijkse boodschappen geen prio maar Mac Donalds wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |