Nu is de temperatuur perfect, zal nog wel warmer worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker bezig met z'n 2tjes..![]()
Respect hoor in die warmte..
quote:
Nog steeds lijkt die Babette die hysterische fitness mevrouw die les geeft op een trampolinequote:
Zou het raar vinden als daar een goldenticket aan verbonden zou zijn. Of die goldenticket moet van Marciano afkomen. Dat is dan een ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Marciano? De organisator van de poolparty
Jakkiequote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Bern verteld dat in het begin ze wel eens vliegen vonden in hun rijst.
Janet zegt dat dat nu ook wel eens is dat ze een potje open trekt en dat er een vlieg uit vliegt.
Nou het is hier alweer lekker hot hoor...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu is de temperatuur perfect, zal nog wel warmer worden.
Het is een oude landbouw loods .. die vliegen hebben vorig jaar eitjes gelegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:34 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet waar die vliegen vandaan komen. De keuken is toch altijd redelijk netjes, er wordt gelijk afgewassen na het eten en het aanrecht is haast altijd leeg.
De muizen vind ik logisch, met al die etenswaren onder de bedden, maar die vliegen snap ik niet.
Maar de vliegen waren toch weg in de koude maanden? Ik heb er geen verstand van, maar kunnen vliegeneitjes dan een winter overleven zonder uit te komen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Het is een oude landbouw loods .. die vliegen hebben vorig jaar eitjes gelegd.
Wel in de loods en het was ook een erg zachte winter.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar de vliegen waren toch weg in de koude maanden? Ik heb er geen verstand van, maar kunnen vliegeneitjes dan een winter overleven zonder uit te komen?
Ze zitten ook tussen weilanden en landbouwvelden. Wellicht worden die besproeid met gier? Of er zit een giertank naast de loods.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar de vliegen waren toch weg in de koude maanden? Ik heb er geen verstand van, maar kunnen vliegeneitjes dan een winter overleven zonder uit te komen?
Ze zitten op het platteland, de loods ws een oude aardappelschuur.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:34 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet waar die vliegen vandaan komen. De keuken is toch altijd redelijk netjes, er wordt gelijk afgewassen na het eten en het aanrecht is haast altijd leeg.
De muizen vind ik logisch, met al die etenswaren onder de bedden, maar die vliegen snap ik niet.
Er zal vast wel iets zijn waardoor ze er zo'n last van hebben, een plek waar die eitjes gelegd zijn. Maar dan nog vind ik het wel bijzonder dat het alleen in de keuken zo erg is, Buiten en in de rest van de loods zie je amper vliegen toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zitten ook tussen weilanden en landbouwvelden. Wellicht worden die besproeid met gier? Of er zit een giertank naast de loods.
Babet had er ook last van op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets zijn waardoor ze er zo'n last van hebben, een plek waar die eitjes gelegd zijn. Maar dan nog vind ik het wel bijzonder dat het alleen in de keuken zo erg is, Buiten en in de rest van de loods zie je amper vliegen toch?
De loods is heel hoog. En in de slaapkamers zie ik ze wel eens maar niet zoveel inderdaad. Misschien door de luchtverversers? Ik roep maar wat.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets zijn waardoor ze er zo'n last van hebben, een plek waar die eitjes gelegd zijn. Maar dan nog vind ik het wel bijzonder dat het alleen in de keuken zo erg is, Buiten en in de rest van de loods zie je amper vliegen toch?
Zeker. En misschien moeten ze die deur niet zo vaak gebruiken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
Ze hebben de vuilnisbakken uit de keuken weggehaald daar kwamen volgens Janet de vliegen op af... klinkt ook wel logisch vooral met die hitte...
Ja en hou die schuifdeur gewoon dicht... en ik blijf zeggen een magnetisch vliegengordijn doet wonderen..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker. En misschien moeten ze die deur niet zo vaak gebruiken.
Ze kan ook zo wazig kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy is soms net een verschrikt hertje met die grote ogen.
Janet riep dat ook, maar denk na gisteren dat er vandaag niet weer een challenge komt, tenzij het er 1 moet zijn die langer duurt, dus ook de uitbetaling.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:56 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze hebben niks vandaag zegt Eunice, dus geen challenge zoals Babette dacht..
Ja....dag Eunicequote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Iemand gehoord hoe Janet reageerde op Eunice?
Eunice gaf aan dat zij zich opeens niet lekker voelde, 'o, zijn deze wortels van jou?'
Met andere woorden, je valt dood neer, en Janet gaat gewoon door met waar zij mee bezig was, oke, beetje overdreven maar toch...
waarom is ze boos dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:24 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama ligt met een boos hoofd in de cabana.
Babette is al dagen over Moraima bezigquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:41 schreef mootie het volgende:
Ik hoorde Bep eerder zeggen dat Morrie en Rupi het hoog in hun bol kregen ineens.
Hmm of dan toch rupi en Immi.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is al dagen over Moraima bezig
Het is een rustige dag, en met een steeds kleinere groep bewoners hebben ze bij de regie nu minder keuzes met volgen.quote:
Misschien voor de poolparty...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:43 schreef Snensie het volgende:
Wat is Eric nu weer voor een sexy pakje aan het maken
Ja, toen hij dacht dat er iemand binnenkwam verstopte hij het onder de dekbed.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij wil zijn kostuum nog als verrassing houden?
Ze begonnen met bouwen van meerdere hutten, en daarna hadden ze veel volk van buiten binnen de poort.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Toch blijf ik het zo frappant vinden, in Utopia hebben ze altijd 15 bewoners gehad, jarenlang en dagelijks waren de streams (4 stuks) gevuld met bewoners die toch relatief actief waren.
Is het dan toch het verschil dat ze destijds constant bezig waren met dingen te maken, verkopen, markten, enfin ga zo maar door en dat ze nu afhankelijk zijn van verdienopdrachtjes, eliminaties e.d. en verder niets om handen hebben??
Er zou toch een goede 'mengeling' te vinden/bedenken moeten zijn
Utopia was toch anders, hier mogen ze geen contact met de buitenwereld, dus ja...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Toch blijf ik het zo frappant vinden, in Utopia hebben ze altijd 15 bewoners gehad, jarenlang en dagelijks waren de streams (4 stuks) gevuld met bewoners die toch relatief actief waren.
Is het dan toch het verschil dat ze destijds constant bezig waren met dingen te maken, verkopen, markten, enfin ga zo maar door en dat ze nu afhankelijk zijn van verdienopdrachtjes, eliminaties e.d. en verder niets om handen hebben??
Er kwamen daar ook telkens nieuwe bewoners bij dus dat maakte het ook wel interessant. Ook was er in het begin nog veel minder censuur dan in dit programma want dat vind ik wel killing al die censuur.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Maar vergeleken met dit is BB nog veel saaier.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Utopia was toch anders, hier mogen ze geen contact met de buitenwereld, dus ja...
Ja dat heb ik twee weken geprobeerd maar toen was ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar vergeleken met dit is BB nog veel saaier.
Zelfs de spelletjes die ze moesten spelen waren bijna altijd alleen voor TV bestemd
Dan is er een optie om een andere stream te kiezen of te stoppen met kijken. Ik vind het juist knap dat hij zo gedisciplineerd bezig is. Zou Moraima een voorbeeld aan kunnen nemen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:14 schreef Snensie het volgende:
Kl
[..]
Klopt, ik word een beetje geïrriteerd door dat gehijg en gesteun
Had ze vanaf het begin moeten doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
Wendy vermaakt zich tegenwoordig meer met Mirthe dan Babette.
Ze is idd leuker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had ze vanaf het begin moeten doen.
Zal maar niks zeggen over Mirthe die van Eunice haar avondeten paktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is idd leuker.
Zag haar gisteren op tv met die teek bij Ruppie.
Mirthe heeft 2 teken gehad, en zou liever zijn gebeten door een krokodil.
Ja ze hadden wat vulling in de pan achtergelaten, en heeft dat gebruikt om haar broodje wat op te vullen, maar gekke Eunice eet ook geen witbrood.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zal maar niks zeggen over Mirthe die van Eunice haar avondeten pakt![]()
Was een boeiende aflevering
Ik doelde eigenlijk op Wendy. Mirthe heb ik vanaf het begin al leuk gevondenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is idd leuker.
Zag haar gisteren op tv met die teek bij Ruppie.
Mirthe heeft 2 teken gehad, en zou liever zijn gebeten door een krokodil.
Vanavond de eliminatie van Jeffquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zal maar niks zeggen over Mirthe die van Eunice haar avondeten pakt![]()
Was een boeiende aflevering
Deze heugelijke gebeurtenis, staat ook tussen de filmpjesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond de eliminatie van Jeff![]()
Heb ik op de streams gemist dus even de uitzending bekijken.
Eunie weer geil?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:45 schreef engine het volgende:
Ciano komt buiten en geeft eunice een knuffel. Ze laat niet meer los
Is dat in schoon vet of gebruikt voor patat? Dan zulllen de churros ook wel niet smakenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:48 schreef engine het volgende:
Isaac zijn klauwen verbranden bij het churros bakken
Churros niet dan? Het leek er voor mij op maar het zijn geen churros?quote:
Volgens mij worden churros van een soort oliebollendeeg gemaakt maar ik weet het niet zeker. Zelf nog nooit gegeten gelukkig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:01 schreef engine het volgende:
[..]
Churros niet dan? Het leek er voor mij op maar het zijn geen churros?
Is zoet en wordt gegeten met dikke warme chocolademelkquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:05 schreef Snensie het volgende:
[..]
Volgens mij worden churros van een soort oliebollendeeg gemaakt maar ik weet het niet zeker. Zelf nog nooit gegeten gelukkig.
Precies wat Isaac aan het bakken is..quote:
Ook al weer zo’n calorieën/koolhydraten bommetjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is zoet en wordt gegeten met dikke warme chocolademelk
Outje makenquote:
Dacht dat Janet er mee begonquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
Isaac heeft het frituren helemaal overgenomenzelfs zelf een snack bedacht geloof ik
Las dat die snack een naam heeft, dus zelf bedacht?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
Isaac heeft het frituren helemaal overgenomenzelfs zelf een snack bedacht geloof ik
Dit verkopen ze in pretparken enzo voor wel zo’n 5 euro p stuk. Maar heel goedkoop zelf te maken. Wel best een werkje. Maar ook echt een traktatie. Goed bedacht.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
Voor iemand die nog geen ei kon koken een hele prestatie .quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Las dat die snack een naam heeft, dus zelf bedacht?
Ik dacht een Twister of spiraal?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Las dat die snack een naam heeft, dus zelf bedacht?
Moeilijk valt wel mee want je hebt er een apparaatje voor en dan is het nog een kwestie van een paar minuten in de frituur. Lijkt me wel echt lekker met die kruidenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dit verkopen ze in pretparken enzo voor wel zo’n 5 euro p stuk. Maar heel goedkoop zelf te maken. Wel best een werkje. Maar ook echt een traktatie. Goed bedacht.
Dat weet ik ook nietquote:
Van deegwaren gemaakt vergelijkbaar met donuts.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:05 schreef Snensie het volgende:
[..]
Volgens mij worden churros van een soort oliebollendeeg gemaakt maar ik weet het niet zeker. Zelf nog nooit gegeten gelukkig.
Ah zou zomaar kunnen ja. De tuin is inmiddels zo vol ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En buiten de poort gebracht, zal wel een opdracht zijn geweest.
Eetgeld gaat toch van het prijzengeld af en niet van het te winnen bedrag?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:30 schreef schizolientje het volgende:
de pakjesboot weer geweest?? Weer alles behalve fatsoenlijk eten
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
Water kalibreren.. gewoon water, gekookt water, gedestilleerd water.. wat wat? 3 containertjes.. Eunie weet shit
De zoektocht gaat door...![]()
[ afbeelding ]
he, een ventilatorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
Water kalibreren.. gewoon water, gekookt water, gedestilleerd water.. wat wat? 3 containertjes.. Eunie weet shit
De zoektocht gaat door...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, geweldig hé? Een Airco had beter geweest voor de laatste maandjes
benieuwd waar dat ding zal komen te staanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gok bij de Elite Deelnemersquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:45 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
benieuwd waar dat ding zal komen te staan
Voor die grote, hoge ruimte?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
2 weken gestopt met roken? Nee toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:47 schreef xsaskiax het volgende:
Babette is morgen 2 weken gestopt met roken en drinken en ze gaat NIET meer drinken zegt ze tegen Erik![]()
(ik ben heel benieuwd)
Ze wil zelf liposuctie en spuit haar lippen op, botox. Wtf…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: vollere vrouwen kunnen een heel mooi gezicht hebben.....je moet blij zijn met hoe je bent.... jaja... natuurlijk... zelf loopt ze niet in korte broek zegt ze en ze vraagt zelfs aan Erik hoeveel kilo ze nog af moet vallen voor haar benen....
3 kg zegt Erik en daar is ze het helemaal mee eens.
jaja en buiten kan ze rustig één wijntje drinken en één sigaretje roken hoor, dat doet haar dan niets....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil zelf liposuctie en spuit haar lippen op, botox. Wtf…
Stoppers komen zoiezo aan door zoeken, Babbels mazzel is dat er daar in die loods geen vervanging te vreten isquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: vollere vrouwen kunnen een heel mooi gezicht hebben.....je moet blij zijn met hoe je bent.... jaja... natuurlijk... zelf loopt ze niet in korte broek zegt ze en ze vraagt zelfs aan Erik hoeveel kilo ze nog af moet vallen voor haar benen....
3 kg zegt Erik en daar is ze het helemaal mee eens.
Klopt, per 1 juni.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja ik vraag me het ook af, weet het niet precies, maar zij beweert het
Zij is zich te barsten gaan sporten...... maar dat is natuurlijk niet omdat ze de ene verslaving voor de andere inruilt, Babette kan het allemaal!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stoppers komen zoiezo aan door zoeken, Babbels mazzel is dat er daar in die loods geen vervanging te vreten is
Jaja dat dacht ik 35 jaar geleden ook toen ik stopte met alles en me de tyfus ging trainen.. resultaat +10Kg aan spiermassaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zij is zich te barsten gaan sporten...... maar dat is natuurlijk niet omdat ze de ene verslaving voor de andere inruilt, Babette kan het allemaal!
Kindje paaien, papa naaien.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:59 schreef xsaskiax het volgende:
Babette met haar 'bezit van de zaak is het eind van het vermaak' laat zich wel heel erg kennen......
Jagen op iets is prima, als ze het eenmaal heeft is de lol er zo vanaf
Dat ze zo over mannen praat siert haar niet echt vind ik (vandaar ook zoveel 'exen')
10 keer per dag zeggen dat ze gestopt is met roken en drinken.... morgen 2 weken gestopt.. is dat ook 'bezit van de zaak is het eind van het vermaak', dus doel bereikt en drinken maar weer met de poolparty??
het was toch ook babette die met de opmerking kwam van " dochtertje paaien, papa naaien" ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:59 schreef xsaskiax het volgende:
Babette met haar 'bezit van de zaak is het eind van het vermaak' laat zich wel heel erg kennen......
Dat ze zo over mannen praat siert haar niet echt vind ik (vandaar ook zoveel 'exen')
10 keer per dag zeggen dat ze gestopt is met roken en drinken.... morgen 2 weken gestopt.. is dat ook 'bezit van de zaak is het eind van het vermaak', dus doel bereikt en drinken maar weer met de poolparty??
"Er eentje nemen" om het te vieren is meestal de weer de foute afslag jaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:59 schreef xsaskiax het volgende:
ja dus, walgelijke uitspraken (vind ik dan he)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:00 schreef Verida het volgende:
[..]
het was toch ook babette die met de opmerking kwam van " dochtertje paaien, papa naaien" ?
sorry maar ik hoop het dat ze dat doet, want Babette een klein beetje inschattend weet ze dan toch weer geen maat te houden (en zal het natuurlijk de schuld van iemand anders zijn... Wendy of zo)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Er eentje nemen" om het te vieren is meestal de weer de foute afslag ja
Jup.. maar het "Ik heb laten zien dat ik er makkelijk af kan blijven" zal wel het excuus wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry maar ik hoop het dat ze dat doet, want Babette een klein beetje inschattend weet ze dan toch weer geen maat te houden (en zal het natuurlijk de schuld van iemand anders zijn... Wendy of zo)
zoiets ja, en dan gevolgd door " ik ben nu eenmaal een Bourgondier en flierefluiter "quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. maar het "Ik heb laten zien dat ik er makkelijk af kan blijven" zal wel het excuus worden
Wat gebruiken de anderen eigenlijk om schoon te maken?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:16 schreef pingu66 het volgende:
Janet met gele doekje over de
Poolpartybar heen want hij moet scĥoon.
Ik denk ook gele doekjesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat gebruiken de anderen eigenlijk om schoon te maken?
En als die weer goed is komt Janet met haar poets,-knutsel,-klus,-kook, en zwempak zichzelf schoonzwemmen in het zwembad en dan is de zuurgraad weer niet goed. Hoe zou ze dat nu trouwens doen met die tenaladies in dat badpak?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De zuurgraad is nog niet zeker... Eunie is de beschrijving nog aan het vertalen
Is toch een outfit voor de poolparty?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan die man niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden?
Een preventieve chloorpil erbij? Als ze er uit komt met vlekken is het iets teveelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
En als die weer goed is komt Janet met haar poets,-knutsel,-klus,-kook, en zwempak zichzelf schoonzwemmen in het zwembad en dan is de zuurgraad weer niet goed. Hoe zou ze dat nu trouwens doen met die tenaladies in dat badpak?
Nou doe er maar een paar bij. Van mij mag ze helemaal wit uitslaanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een preventieve chloorpil erbij? Als ze er uit komt met vlekken is het iets teveel
Hier stond eerder het basketbal ding. Dat wilde hij weg hebben voor de poolparty...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Verankerd for Life.. wat is die malle Marci aan het bouwen?![]()
[ afbeelding ]
Nah, Marci heeft nog een week om er over na te denken wat 'ie er aan vast wil boutenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hier stond eerder het basketbal ding. Dat wilde hij weg hebben voor de poolparty...
Het lijkt me dat als het zo blijft je er lekker over kan struikelen...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, Marci heeft nog een week om er over na te denken wat 'ie er aan vast wil bouten
Het was voor hem wel zeer belangrijk om er een vierkant plankje met 4 gaten voor te makenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als het zo blijft je er lekker over kan struikelen...
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was voor hem wel zeer belangrijk om er een vierkant plankje met 4 gaten voor te maken
Serieus? 😉quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De zuurgraad is nog niet zeker... Eunie is de beschrijving nog aan het vertalen
Erik leeft alleen in zijn eigen gelijk, dat elders in de Wereld kinderen sterven tijdens het slopen van de oude containerschepen en Tesla accu's gaat 'm gemakshalve voorbij..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:53 schreef pingu66 het volgende:
En waar denkt Erik dat zijn cheap ass gereedschap gemaakt wordt en door wie? En onderdelen van zijn elektrische auto?
Aaah het wordt wel iets....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was voor hem wel zeer belangrijk om er een vierkant plankje met 4 gaten voor te maken
Wil je ook een speculaasjes? zat er niet bij.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:57 schreef schizolientje het volgende:
vanuit mijn ooghoeken zie ik Erik en Mirthe al een tijdje in gesprek, kan ff niet luisteren maar ws niet interessant genoeg om over te schrijven. Intussen verkleedde ze zich, verschoonde haar bed, at hij een speculaasje
Dat hij ze maar lekker zelf opeet die oudbakken speculaasjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wil je ook een speculaasjes? zat er niet bij.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:16 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien ben ik heel naïef wat dit betreft, maar er zijn toch al -tig jaar ledlampen in allerlei soorten en maten..... waarom gaat Erik ze dan op zijn keukentafel testen???
Leuk bedacht, ben benieuwd hoe lang dat standhoud voor het gaat scheurenquote:
Jah, ik snap best wel waarom 'ie in dat JdM programma zitquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:27 schreef schizolientje het volgende:
Als je meer wil weten over Erik kun je googelen en ook leuke foto s. DAn zag hij er wel wat beter uit https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Als ik hem was zou ik niet te snel bukken of hurken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk bedacht, ben benieuwd hoe lang dat standhoud voor het gaat scheuren
Omdat iedereen iets besteld heeft.....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:36 schreef pingu66 het volgende:
Kijk iedereen zich met ineens de boodschapen bemoeien
Omdat Imadi zei dat er 3 pakken kotex zijn besteld..Dat vond ze niet grappig....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bazig mens is Moraima eigenijk
Nu weer tegen Imadiddin
Ga geen rare d ingen zeggen Imadiddin
Nee, Moraima zegt hij
Als dat zo is dan is dat toch zo, waarom moest hij daar zijn mond over houden dan ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Omdat Imadi zei dat er 3 pakken kotex zijn besteld..Dat vond ze niet grappig....
Ze moet blij zijn dat hij überhaupt wat zegt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bazig mens is Moraima eigenijk
Nu weer tegen Imadiddin
Ga geen rare d ingen zeggen Imadiddin
Nee, Moraima zegt hij
Misschien schaamt ze zich ervoor...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat toch zo, waarom moest hij daar zijn mond over houden dan ?
Mag hopen van niet en dat Morrie de bestelling die nu gereserveerd staat vergeet tet annuleren en dat er dan voor 50¤ x 25 wat koffie komtquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Morgen is de challange in de ochtend, normaal in de middag dus Imadiddin denkt dat ze in de middag eenverdien opdracht krijgen
Is toch al een paar keer geprobeerd, vraag mij af of dat dan ook x 25 is gegaanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag hopen van niet en dat Morrie de bestelling die nu gereserveerd staat vergeet tet annuleren en dat er dan voor 50¤ x 25 wat koffie komt
Nope werd omgezet in schuld, en bij de volgende verdienopdracht ingehouden. Was met Wendy en Zoe ook zoquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al een paar keer geprobeerd, vraag mij af of dat dan ook x 25 is gegaan
Geen idee... dat geld in de prijzenpot is volgens mij 1 wassen neus... Maar zolang ze nog geld in de huishoudpot hebben kan het ook goed gaan , maar dan krijg je dus die 50¤ koffie of wat dan ook gereserveeerd staatquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al een paar keer geprobeerd, vraag mij af of dat dan ook x 25 is gegaan
Ja, en die word door de regie betaald en bij een volgende verdienopdracht ingehoouden...Dus niet x 25 van de prijzenpot..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... dat geld in de prijzenpot is volgens mij 1 wassen neus... Maar zolang ze nog geld in de huishoudpot hebben kan het ook goed gaan , maar dan krijg je dus die 50¤ koffie of wat dan ook gereserveeerd staat
Wat heeft dat x25 dan voor nut !?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, en die word door de regie betaald en bij een volgende verdienopdracht ingehoouden...Dus niet x 25 van de prijzenpot..
Ja dat snap ik dan ook niet. Een gemiste kans ditquote:
Ging ook in een flits een beetje mis.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is een jurk aan het vermaken ik denk voor de poolparty
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ging ook in een flits een beetje mis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]O die had ik dan gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik tik net nog ze draaien haar mooi uit beeld
![]()
Maar nee hoor jij hebt hem weer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ohja.. héél geil, dit zit wel heel erg geil, jaja mooi mooi geil genoeg weer...![]()
[ afbeelding ]
WIe weet als het klaar en afgewerkt is het beter zitquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:18 schreef spapaars het volgende:
Weet niet of het af is, maar het lijkt meer op een lap vodden wat ze nu draagt.
Zei ze dat echt??quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt meer.. véél meer Nog een Pikkie scoren de komende maanden![]()
[ afbeelding ]
Stream twee keuken streamsquote:
Regie is gewoon niet echt consequent.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
Weer die kut regel 2x tegelijk een gezelschap spel spelen mag niet.
Kaarten en spel mag ook niet tegelijk.
2 mensen tegelijk lezen mag ook niet maar 2 groepen tegelijk 🙃klaver jassen mag wel.🙃
Ja de HoedenClub dus weer, twee kaartclubs laten zien was dus nergens voor nodigquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream twee keuken streams
Vieze vliegen jongens, zegt Wendy
Ze komen niet eens op de kip af maar op de kaas
Vegetarische vlieg zegt Jasper
Dat hele dagen kaarten moet toch ook een keer gaan vervelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de HoedenClub dus weer, twee kaartclubs laten zien was dus nergens voor nodig
Precies, ook is het niet altijd dezelfde groep die kaart.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hele dagen kaarten moet toch ook een keer gaan vervelen.
Alhoewel als je niets anders te doen hebt
Dat was omdat Zoë dus net iets sappigs ging vertellen en wij het niet mochten horen, toen ze begon ineens een soundlock eventjes en toen een wissel naar kaartende mensen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de HoedenClub dus weer, twee kaartclubs laten zien was dus nergens voor nodig
Ik vind niets, tis vermaak, boeit mij het hoe het verloopt, ik blijf toch wel kijken/luisteren en als het echt te saai is, kan ik weer even iets anders kijken, moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
En niemand vindt het nog steeds niet raar dat een dikke vette Ouwe nixverdiener en een dikke vette Puber Nixverdiener er nog steeds in zitten terwijl de éne na de andere Meer TV-maker verdwijnen als sneeuw voor de zon
Koolhydraten, dat vult lekker en goedkoop want ze willen drank drank drank voor de poolpartyquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
Eten kan wel gezonder.
Spaghetti, macaroni, rijst en nu weer pita broodjes.
Moving Wallpaper heb ik ooit horen noemen ...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind niets, tis vermaak, boeit mij het hoe het verloopt, ik blijf toch wel kijken/luisteren en als het echt te saai is, kan ik weer even iets anders kijken, moet ook gebeuren.![]()
Druk maken erom is totaal nutteloos, zoals voorgaande RLSen ook al bewezen. Toch blijf ik kijken/luisteren.![]()
White noise of zoiets.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moving Wallpaper heb ik ooit horen noemen ...
Zou tijd worden ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!
ZooWie heeft eindelijk door hoe Erik opschept...
Oeh jij kan dat, maak eens een leuke pic van onze schattige Mirthe.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben genoeg geld uitgegeven, maar voor hordeuren geen cent.
Echt he, regie vervelend bezig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Marciano het is gelukt zegt Mirthe als de de verfroller en de kwast omhoog houdt.
Ik heb beide helemaal uitgeknepen, zegt ze![]()
Het is wel gelukt, ik heb het helemaal uitgeknepen en gedrukt en.......... we gaan over naar de kaartstreams
Miertje pakt alles wat leuk, vreemd, gezellig, anders, idioot , mallotig, dom, debiel is.. zolang ze maar niet "normaal" hoeft te doen... een beetje "Zalig zijn de Simpelen van Geest"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook.![]()
Mirthe heeft een bril met 2 flamingo's in haar haar, een pic er van is wel geinig voor de fans denk ik, waar zijn de cappers![]()
Oh en ik vind het wel een soort van schattig staan bij haar, ik weet niet of dat positief is overigens.
IK zag er net wat op de borden en op het aanrecht een heel stel rondlopenquote:
En toch vind ik haar soms gewoon schattig maar of dat goed is voor een vrouw van bijna 30 weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Miertje pakt alles wat leuk, vreemd, gezellig, anders, idioot , mallotig, dom, debiel is.. zolang ze maar niet "normaal" hoeft te doen... een beetje "Zalig zijn de Simpelen van Geest"
Dat doet ze al een tijdje, ik dacht eerst dat het alleen was als Isaac in de buurt was, maar ze doet het constantquote:
Ja, waarom ze deze nu weer wegdraaide snap ik nietquote:
Waarschijnlijk ook een tik en ontstaan uit onzekerheid om zich beter te voelen moeten ze goed zitten of zoiets. Snap je.quote:
geil doen zekerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat doet ze al een tijdje, ik dacht eerst dat het alleen was als Isaac in de buurt was, maar ze doet het constant
Nouuuu ik heb het altijd heel erg leuk gevonden, deed ook aan wedstrijden mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien een heel rare vraag, maar kan klaverjassen ook verslavend zijn??
Hele dagen, dagenlang, als eentje vraagt of er iemand wil kaarten weet de rest niet hoe snel ze JA moeten zeggen en ze houden het uren en uren vol.....
Maar mijn vraag is dan weer, WAT heeft ze er uitgeknepenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom ze deze nu weer wegdraaide snap ik niet
Maar ze in nu in de keuken aan het vertellen dat ze het helemaal uitknepen heeft die kwasten
oke, ik doe het zelf niet, vandaarquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nouuuu ik heb het altijd heel erg leuk gevonden, deed ook aan wedstrijden mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |