Dan is er een optie om een andere stream te kiezen of te stoppen met kijken. Ik vind het juist knap dat hij zo gedisciplineerd bezig is. Zou Moraima een voorbeeld aan kunnen nemen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:14 schreef Snensie het volgende:
Kl
[..]
Klopt, ik word een beetje geïrriteerd door dat gehijg en gesteun
Had ze vanaf het begin moeten doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
Wendy vermaakt zich tegenwoordig meer met Mirthe dan Babette.
Ze is idd leuker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had ze vanaf het begin moeten doen.
Zal maar niks zeggen over Mirthe die van Eunice haar avondeten paktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is idd leuker.
Zag haar gisteren op tv met die teek bij Ruppie.
Mirthe heeft 2 teken gehad, en zou liever zijn gebeten door een krokodil.
Ja ze hadden wat vulling in de pan achtergelaten, en heeft dat gebruikt om haar broodje wat op te vullen, maar gekke Eunice eet ook geen witbrood.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zal maar niks zeggen over Mirthe die van Eunice haar avondeten pakt![]()
Was een boeiende aflevering
Ik doelde eigenlijk op Wendy. Mirthe heb ik vanaf het begin al leuk gevondenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is idd leuker.
Zag haar gisteren op tv met die teek bij Ruppie.
Mirthe heeft 2 teken gehad, en zou liever zijn gebeten door een krokodil.
Vanavond de eliminatie van Jeffquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zal maar niks zeggen over Mirthe die van Eunice haar avondeten pakt![]()
Was een boeiende aflevering
Deze heugelijke gebeurtenis, staat ook tussen de filmpjesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond de eliminatie van Jeff![]()
Heb ik op de streams gemist dus even de uitzending bekijken.
Eunie weer geil?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:45 schreef engine het volgende:
Ciano komt buiten en geeft eunice een knuffel. Ze laat niet meer los
Is dat in schoon vet of gebruikt voor patat? Dan zulllen de churros ook wel niet smakenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:48 schreef engine het volgende:
Isaac zijn klauwen verbranden bij het churros bakken
Churros niet dan? Het leek er voor mij op maar het zijn geen churros?quote:
Volgens mij worden churros van een soort oliebollendeeg gemaakt maar ik weet het niet zeker. Zelf nog nooit gegeten gelukkig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:01 schreef engine het volgende:
[..]
Churros niet dan? Het leek er voor mij op maar het zijn geen churros?
Is zoet en wordt gegeten met dikke warme chocolademelkquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:05 schreef Snensie het volgende:
[..]
Volgens mij worden churros van een soort oliebollendeeg gemaakt maar ik weet het niet zeker. Zelf nog nooit gegeten gelukkig.
Precies wat Isaac aan het bakken is..quote:
Ook al weer zo’n calorieën/koolhydraten bommetjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is zoet en wordt gegeten met dikke warme chocolademelk
Outje makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |