Nu is de temperatuur perfect, zal nog wel warmer worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker bezig met z'n 2tjes..![]()
Respect hoor in die warmte..
quote:
Nog steeds lijkt die Babette die hysterische fitness mevrouw die les geeft op een trampolinequote:
Zou het raar vinden als daar een goldenticket aan verbonden zou zijn. Of die goldenticket moet van Marciano afkomen. Dat is dan een ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Marciano? De organisator van de poolparty
Jakkiequote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Bern verteld dat in het begin ze wel eens vliegen vonden in hun rijst.
Janet zegt dat dat nu ook wel eens is dat ze een potje open trekt en dat er een vlieg uit vliegt.
Nou het is hier alweer lekker hot hoor...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu is de temperatuur perfect, zal nog wel warmer worden.
Het is een oude landbouw loods .. die vliegen hebben vorig jaar eitjes gelegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:34 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet waar die vliegen vandaan komen. De keuken is toch altijd redelijk netjes, er wordt gelijk afgewassen na het eten en het aanrecht is haast altijd leeg.
De muizen vind ik logisch, met al die etenswaren onder de bedden, maar die vliegen snap ik niet.
Maar de vliegen waren toch weg in de koude maanden? Ik heb er geen verstand van, maar kunnen vliegeneitjes dan een winter overleven zonder uit te komen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Het is een oude landbouw loods .. die vliegen hebben vorig jaar eitjes gelegd.
Wel in de loods en het was ook een erg zachte winter.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar de vliegen waren toch weg in de koude maanden? Ik heb er geen verstand van, maar kunnen vliegeneitjes dan een winter overleven zonder uit te komen?
Ze zitten ook tussen weilanden en landbouwvelden. Wellicht worden die besproeid met gier? Of er zit een giertank naast de loods.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar de vliegen waren toch weg in de koude maanden? Ik heb er geen verstand van, maar kunnen vliegeneitjes dan een winter overleven zonder uit te komen?
Ze zitten op het platteland, de loods ws een oude aardappelschuur.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:34 schreef Verida het volgende:
Ik begrijp niet waar die vliegen vandaan komen. De keuken is toch altijd redelijk netjes, er wordt gelijk afgewassen na het eten en het aanrecht is haast altijd leeg.
De muizen vind ik logisch, met al die etenswaren onder de bedden, maar die vliegen snap ik niet.
Er zal vast wel iets zijn waardoor ze er zo'n last van hebben, een plek waar die eitjes gelegd zijn. Maar dan nog vind ik het wel bijzonder dat het alleen in de keuken zo erg is, Buiten en in de rest van de loods zie je amper vliegen toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zitten ook tussen weilanden en landbouwvelden. Wellicht worden die besproeid met gier? Of er zit een giertank naast de loods.
Babet had er ook last van op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets zijn waardoor ze er zo'n last van hebben, een plek waar die eitjes gelegd zijn. Maar dan nog vind ik het wel bijzonder dat het alleen in de keuken zo erg is, Buiten en in de rest van de loods zie je amper vliegen toch?
De loods is heel hoog. En in de slaapkamers zie ik ze wel eens maar niet zoveel inderdaad. Misschien door de luchtverversers? Ik roep maar wat.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zal vast wel iets zijn waardoor ze er zo'n last van hebben, een plek waar die eitjes gelegd zijn. Maar dan nog vind ik het wel bijzonder dat het alleen in de keuken zo erg is, Buiten en in de rest van de loods zie je amper vliegen toch?
Zeker. En misschien moeten ze die deur niet zo vaak gebruiken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
Ze hebben de vuilnisbakken uit de keuken weggehaald daar kwamen volgens Janet de vliegen op af... klinkt ook wel logisch vooral met die hitte...
Ja en hou die schuifdeur gewoon dicht... en ik blijf zeggen een magnetisch vliegengordijn doet wonderen..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeker. En misschien moeten ze die deur niet zo vaak gebruiken.
Ze kan ook zo wazig kijken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:46 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy is soms net een verschrikt hertje met die grote ogen.
Janet riep dat ook, maar denk na gisteren dat er vandaag niet weer een challenge komt, tenzij het er 1 moet zijn die langer duurt, dus ook de uitbetaling.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:56 schreef Frummelie het volgende:
Ooh ze hebben niks vandaag zegt Eunice, dus geen challenge zoals Babette dacht..
Ja....dag Eunicequote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Iemand gehoord hoe Janet reageerde op Eunice?
Eunice gaf aan dat zij zich opeens niet lekker voelde, 'o, zijn deze wortels van jou?'
Met andere woorden, je valt dood neer, en Janet gaat gewoon door met waar zij mee bezig was, oke, beetje overdreven maar toch...
waarom is ze boos dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:24 schreef Rhosyn het volgende:
Moirama ligt met een boos hoofd in de cabana.
Babette is al dagen over Moraima bezigquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:41 schreef mootie het volgende:
Ik hoorde Bep eerder zeggen dat Morrie en Rupi het hoog in hun bol kregen ineens.
Hmm of dan toch rupi en Immi.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is al dagen over Moraima bezig
Het is een rustige dag, en met een steeds kleinere groep bewoners hebben ze bij de regie nu minder keuzes met volgen.quote:
Misschien voor de poolparty...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:43 schreef Snensie het volgende:
Wat is Eric nu weer voor een sexy pakje aan het maken
Ja, toen hij dacht dat er iemand binnenkwam verstopte hij het onder de dekbed.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij wil zijn kostuum nog als verrassing houden?
Ze begonnen met bouwen van meerdere hutten, en daarna hadden ze veel volk van buiten binnen de poort.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Toch blijf ik het zo frappant vinden, in Utopia hebben ze altijd 15 bewoners gehad, jarenlang en dagelijks waren de streams (4 stuks) gevuld met bewoners die toch relatief actief waren.
Is het dan toch het verschil dat ze destijds constant bezig waren met dingen te maken, verkopen, markten, enfin ga zo maar door en dat ze nu afhankelijk zijn van verdienopdrachtjes, eliminaties e.d. en verder niets om handen hebben??
Er zou toch een goede 'mengeling' te vinden/bedenken moeten zijn
Utopia was toch anders, hier mogen ze geen contact met de buitenwereld, dus ja...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Toch blijf ik het zo frappant vinden, in Utopia hebben ze altijd 15 bewoners gehad, jarenlang en dagelijks waren de streams (4 stuks) gevuld met bewoners die toch relatief actief waren.
Is het dan toch het verschil dat ze destijds constant bezig waren met dingen te maken, verkopen, markten, enfin ga zo maar door en dat ze nu afhankelijk zijn van verdienopdrachtjes, eliminaties e.d. en verder niets om handen hebben??
Er kwamen daar ook telkens nieuwe bewoners bij dus dat maakte het ook wel interessant. Ook was er in het begin nog veel minder censuur dan in dit programma want dat vind ik wel killing al die censuur.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:56 schreef xsaskiax het volgende:
Maar vergeleken met dit is BB nog veel saaier.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:06 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Utopia was toch anders, hier mogen ze geen contact met de buitenwereld, dus ja...
Ja dat heb ik twee weken geprobeerd maar toen was ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar vergeleken met dit is BB nog veel saaier.
Zelfs de spelletjes die ze moesten spelen waren bijna altijd alleen voor TV bestemd
Dan is er een optie om een andere stream te kiezen of te stoppen met kijken. Ik vind het juist knap dat hij zo gedisciplineerd bezig is. Zou Moraima een voorbeeld aan kunnen nemen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:14 schreef Snensie het volgende:
Kl
[..]
Klopt, ik word een beetje geïrriteerd door dat gehijg en gesteun
Had ze vanaf het begin moeten doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
Wendy vermaakt zich tegenwoordig meer met Mirthe dan Babette.
Ze is idd leuker.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had ze vanaf het begin moeten doen.
Zal maar niks zeggen over Mirthe die van Eunice haar avondeten paktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is idd leuker.
Zag haar gisteren op tv met die teek bij Ruppie.
Mirthe heeft 2 teken gehad, en zou liever zijn gebeten door een krokodil.
Ja ze hadden wat vulling in de pan achtergelaten, en heeft dat gebruikt om haar broodje wat op te vullen, maar gekke Eunice eet ook geen witbrood.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zal maar niks zeggen over Mirthe die van Eunice haar avondeten pakt![]()
Was een boeiende aflevering
Ik doelde eigenlijk op Wendy. Mirthe heb ik vanaf het begin al leuk gevondenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is idd leuker.
Zag haar gisteren op tv met die teek bij Ruppie.
Mirthe heeft 2 teken gehad, en zou liever zijn gebeten door een krokodil.
Vanavond de eliminatie van Jeffquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:36 schreef engine het volgende:
[..]
Zal maar niks zeggen over Mirthe die van Eunice haar avondeten pakt![]()
Was een boeiende aflevering
Deze heugelijke gebeurtenis, staat ook tussen de filmpjesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanavond de eliminatie van Jeff![]()
Heb ik op de streams gemist dus even de uitzending bekijken.
Eunie weer geil?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:45 schreef engine het volgende:
Ciano komt buiten en geeft eunice een knuffel. Ze laat niet meer los
Is dat in schoon vet of gebruikt voor patat? Dan zulllen de churros ook wel niet smakenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:48 schreef engine het volgende:
Isaac zijn klauwen verbranden bij het churros bakken
Churros niet dan? Het leek er voor mij op maar het zijn geen churros?quote:
Volgens mij worden churros van een soort oliebollendeeg gemaakt maar ik weet het niet zeker. Zelf nog nooit gegeten gelukkig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:01 schreef engine het volgende:
[..]
Churros niet dan? Het leek er voor mij op maar het zijn geen churros?
Is zoet en wordt gegeten met dikke warme chocolademelkquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:05 schreef Snensie het volgende:
[..]
Volgens mij worden churros van een soort oliebollendeeg gemaakt maar ik weet het niet zeker. Zelf nog nooit gegeten gelukkig.
Precies wat Isaac aan het bakken is..quote:
Ook al weer zo’n calorieën/koolhydraten bommetjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is zoet en wordt gegeten met dikke warme chocolademelk
Outje makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |