Dacht dat Janet er mee begonquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
Isaac heeft het frituren helemaal overgenomenzelfs zelf een snack bedacht geloof ik
Las dat die snack een naam heeft, dus zelf bedacht?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
Isaac heeft het frituren helemaal overgenomenzelfs zelf een snack bedacht geloof ik
Dit verkopen ze in pretparken enzo voor wel zo’n 5 euro p stuk. Maar heel goedkoop zelf te maken. Wel best een werkje. Maar ook echt een traktatie. Goed bedacht.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
Voor iemand die nog geen ei kon koken een hele prestatie .quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Las dat die snack een naam heeft, dus zelf bedacht?
Ik dacht een Twister of spiraal?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Las dat die snack een naam heeft, dus zelf bedacht?
Moeilijk valt wel mee want je hebt er een apparaatje voor en dan is het nog een kwestie van een paar minuten in de frituur. Lijkt me wel echt lekker met die kruidenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dit verkopen ze in pretparken enzo voor wel zo’n 5 euro p stuk. Maar heel goedkoop zelf te maken. Wel best een werkje. Maar ook echt een traktatie. Goed bedacht.
Dat weet ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |