2 weken gestopt met roken? Nee toch?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:47 schreef xsaskiax het volgende:
Babette is morgen 2 weken gestopt met roken en drinken en ze gaat NIET meer drinken zegt ze tegen Erik![]()
(ik ben heel benieuwd)
Ze wil zelf liposuctie en spuit haar lippen op, botox. Wtf…quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: vollere vrouwen kunnen een heel mooi gezicht hebben.....je moet blij zijn met hoe je bent.... jaja... natuurlijk... zelf loopt ze niet in korte broek zegt ze en ze vraagt zelfs aan Erik hoeveel kilo ze nog af moet vallen voor haar benen....
3 kg zegt Erik en daar is ze het helemaal mee eens.
jaja en buiten kan ze rustig één wijntje drinken en één sigaretje roken hoor, dat doet haar dan niets....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil zelf liposuctie en spuit haar lippen op, botox. Wtf…
Stoppers komen zoiezo aan door zoeken, Babbels mazzel is dat er daar in die loods geen vervanging te vreten isquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: vollere vrouwen kunnen een heel mooi gezicht hebben.....je moet blij zijn met hoe je bent.... jaja... natuurlijk... zelf loopt ze niet in korte broek zegt ze en ze vraagt zelfs aan Erik hoeveel kilo ze nog af moet vallen voor haar benen....
3 kg zegt Erik en daar is ze het helemaal mee eens.
Klopt, per 1 juni.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
tja ik vraag me het ook af, weet het niet precies, maar zij beweert het
Zij is zich te barsten gaan sporten...... maar dat is natuurlijk niet omdat ze de ene verslaving voor de andere inruilt, Babette kan het allemaal!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stoppers komen zoiezo aan door zoeken, Babbels mazzel is dat er daar in die loods geen vervanging te vreten is
Jaja dat dacht ik 35 jaar geleden ook toen ik stopte met alles en me de tyfus ging trainen.. resultaat +10Kg aan spiermassaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zij is zich te barsten gaan sporten...... maar dat is natuurlijk niet omdat ze de ene verslaving voor de andere inruilt, Babette kan het allemaal!
Kindje paaien, papa naaien.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:59 schreef xsaskiax het volgende:
Babette met haar 'bezit van de zaak is het eind van het vermaak' laat zich wel heel erg kennen......
Jagen op iets is prima, als ze het eenmaal heeft is de lol er zo vanaf
Dat ze zo over mannen praat siert haar niet echt vind ik (vandaar ook zoveel 'exen')
10 keer per dag zeggen dat ze gestopt is met roken en drinken.... morgen 2 weken gestopt.. is dat ook 'bezit van de zaak is het eind van het vermaak', dus doel bereikt en drinken maar weer met de poolparty??
het was toch ook babette die met de opmerking kwam van " dochtertje paaien, papa naaien" ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:59 schreef xsaskiax het volgende:
Babette met haar 'bezit van de zaak is het eind van het vermaak' laat zich wel heel erg kennen......
Dat ze zo over mannen praat siert haar niet echt vind ik (vandaar ook zoveel 'exen')
10 keer per dag zeggen dat ze gestopt is met roken en drinken.... morgen 2 weken gestopt.. is dat ook 'bezit van de zaak is het eind van het vermaak', dus doel bereikt en drinken maar weer met de poolparty??
"Er eentje nemen" om het te vieren is meestal de weer de foute afslag jaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:59 schreef xsaskiax het volgende:
ja dus, walgelijke uitspraken (vind ik dan he)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:00 schreef Verida het volgende:
[..]
het was toch ook babette die met de opmerking kwam van " dochtertje paaien, papa naaien" ?
sorry maar ik hoop het dat ze dat doet, want Babette een klein beetje inschattend weet ze dan toch weer geen maat te houden (en zal het natuurlijk de schuld van iemand anders zijn... Wendy of zo)quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Er eentje nemen" om het te vieren is meestal de weer de foute afslag ja
Jup.. maar het "Ik heb laten zien dat ik er makkelijk af kan blijven" zal wel het excuus wordenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
sorry maar ik hoop het dat ze dat doet, want Babette een klein beetje inschattend weet ze dan toch weer geen maat te houden (en zal het natuurlijk de schuld van iemand anders zijn... Wendy of zo)
zoiets ja, en dan gevolgd door " ik ben nu eenmaal een Bourgondier en flierefluiter "quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup.. maar het "Ik heb laten zien dat ik er makkelijk af kan blijven" zal wel het excuus worden
Wat gebruiken de anderen eigenlijk om schoon te maken?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:16 schreef pingu66 het volgende:
Janet met gele doekje over de
Poolpartybar heen want hij moet scĥoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |