Van deegwaren gemaakt vergelijkbaar met donuts.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:05 schreef Snensie het volgende:
[..]
Volgens mij worden churros van een soort oliebollendeeg gemaakt maar ik weet het niet zeker. Zelf nog nooit gegeten gelukkig.
Ah zou zomaar kunnen ja. De tuin is inmiddels zo vol ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
En buiten de poort gebracht, zal wel een opdracht zijn geweest.
Eetgeld gaat toch van het prijzengeld af en niet van het te winnen bedrag?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:30 schreef schizolientje het volgende:
de pakjesboot weer geweest?? Weer alles behalve fatsoenlijk eten
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
Water kalibreren.. gewoon water, gekookt water, gedestilleerd water.. wat wat? 3 containertjes.. Eunie weet shit
De zoektocht gaat door...![]()
[ afbeelding ]
he, een ventilatorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
Water kalibreren.. gewoon water, gekookt water, gedestilleerd water.. wat wat? 3 containertjes.. Eunie weet shit
De zoektocht gaat door...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, geweldig hé? Een Airco had beter geweest voor de laatste maandjes
benieuwd waar dat ding zal komen te staanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gok bij de Elite Deelnemersquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:45 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
benieuwd waar dat ding zal komen te staan
Voor die grote, hoge ruimte?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |