Wil je ook een speculaasjes? zat er niet bij.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:57 schreef schizolientje het volgende:
vanuit mijn ooghoeken zie ik Erik en Mirthe al een tijdje in gesprek, kan ff niet luisteren maar ws niet interessant genoeg om over te schrijven. Intussen verkleedde ze zich, verschoonde haar bed, at hij een speculaasje
Dat hij ze maar lekker zelf opeet die oudbakken speculaasjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wil je ook een speculaasjes? zat er niet bij.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:16 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien ben ik heel naïef wat dit betreft, maar er zijn toch al -tig jaar ledlampen in allerlei soorten en maten..... waarom gaat Erik ze dan op zijn keukentafel testen???
Leuk bedacht, ben benieuwd hoe lang dat standhoud voor het gaat scheurenquote:
Jah, ik snap best wel waarom 'ie in dat JdM programma zitquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:27 schreef schizolientje het volgende:
Als je meer wil weten over Erik kun je googelen en ook leuke foto s. DAn zag hij er wel wat beter uit https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
Als ik hem was zou ik niet te snel bukken of hurken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk bedacht, ben benieuwd hoe lang dat standhoud voor het gaat scheuren
Omdat iedereen iets besteld heeft.....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:36 schreef pingu66 het volgende:
Kijk iedereen zich met ineens de boodschapen bemoeien
Omdat Imadi zei dat er 3 pakken kotex zijn besteld..Dat vond ze niet grappig....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bazig mens is Moraima eigenijk
Nu weer tegen Imadiddin
Ga geen rare d ingen zeggen Imadiddin
Nee, Moraima zegt hij
Als dat zo is dan is dat toch zo, waarom moest hij daar zijn mond over houden dan ?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Omdat Imadi zei dat er 3 pakken kotex zijn besteld..Dat vond ze niet grappig....
Ze moet blij zijn dat hij überhaupt wat zegt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:51 schreef Dotteke het volgende:
Wat een bazig mens is Moraima eigenijk
Nu weer tegen Imadiddin
Ga geen rare d ingen zeggen Imadiddin
Nee, Moraima zegt hij
Misschien schaamt ze zich ervoor...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is dat toch zo, waarom moest hij daar zijn mond over houden dan ?
Mag hopen van niet en dat Morrie de bestelling die nu gereserveerd staat vergeet tet annuleren en dat er dan voor 50¤ x 25 wat koffie komtquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:55 schreef Dotteke het volgende:
Morgen is de challange in de ochtend, normaal in de middag dus Imadiddin denkt dat ze in de middag eenverdien opdracht krijgen
Is toch al een paar keer geprobeerd, vraag mij af of dat dan ook x 25 is gegaanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag hopen van niet en dat Morrie de bestelling die nu gereserveerd staat vergeet tet annuleren en dat er dan voor 50¤ x 25 wat koffie komt
Nope werd omgezet in schuld, en bij de volgende verdienopdracht ingehouden. Was met Wendy en Zoe ook zoquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al een paar keer geprobeerd, vraag mij af of dat dan ook x 25 is gegaan
Geen idee... dat geld in de prijzenpot is volgens mij 1 wassen neus... Maar zolang ze nog geld in de huishoudpot hebben kan het ook goed gaan , maar dan krijg je dus die 50¤ koffie of wat dan ook gereserveeerd staatquote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch al een paar keer geprobeerd, vraag mij af of dat dan ook x 25 is gegaan
Ja, en die word door de regie betaald en bij een volgende verdienopdracht ingehoouden...Dus niet x 25 van de prijzenpot..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... dat geld in de prijzenpot is volgens mij 1 wassen neus... Maar zolang ze nog geld in de huishoudpot hebben kan het ook goed gaan , maar dan krijg je dus die 50¤ koffie of wat dan ook gereserveeerd staat
Wat heeft dat x25 dan voor nut !?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:02 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, en die word door de regie betaald en bij een volgende verdienopdracht ingehoouden...Dus niet x 25 van de prijzenpot..
Ja dat snap ik dan ook niet. Een gemiste kans ditquote:
Ging ook in een flits een beetje mis.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is een jurk aan het vermaken ik denk voor de poolparty
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ging ook in een flits een beetje mis.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:13 schreef spapaars het volgende:
[..]O die had ik dan gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik tik net nog ze draaien haar mooi uit beeld
![]()
Maar nee hoor jij hebt hem weer
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ohja.. héél geil, dit zit wel heel erg geil, jaja mooi mooi geil genoeg weer...![]()
[ afbeelding ]
WIe weet als het klaar en afgewerkt is het beter zitquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:18 schreef spapaars het volgende:
Weet niet of het af is, maar het lijkt meer op een lap vodden wat ze nu draagt.
Zei ze dat echt??quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt meer.. véél meer Nog een Pikkie scoren de komende maanden![]()
[ afbeelding ]
Stream twee keuken streamsquote:
Regie is gewoon niet echt consequent.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:34 schreef pingu66 het volgende:
Weer die kut regel 2x tegelijk een gezelschap spel spelen mag niet.
Kaarten en spel mag ook niet tegelijk.
2 mensen tegelijk lezen mag ook niet maar 2 groepen tegelijk 🙃klaver jassen mag wel.🙃
Ja de HoedenClub dus weer, twee kaartclubs laten zien was dus nergens voor nodigquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream twee keuken streams
Vieze vliegen jongens, zegt Wendy
Ze komen niet eens op de kip af maar op de kaas
Vegetarische vlieg zegt Jasper
Dat hele dagen kaarten moet toch ook een keer gaan vervelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de HoedenClub dus weer, twee kaartclubs laten zien was dus nergens voor nodig
Precies, ook is het niet altijd dezelfde groep die kaart.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hele dagen kaarten moet toch ook een keer gaan vervelen.
Alhoewel als je niets anders te doen hebt
Dat was omdat Zoë dus net iets sappigs ging vertellen en wij het niet mochten horen, toen ze begon ineens een soundlock eventjes en toen een wissel naar kaartende mensen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja de HoedenClub dus weer, twee kaartclubs laten zien was dus nergens voor nodig
Ik vind niets, tis vermaak, boeit mij het hoe het verloopt, ik blijf toch wel kijken/luisteren en als het echt te saai is, kan ik weer even iets anders kijken, moet ook gebeuren.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
En niemand vindt het nog steeds niet raar dat een dikke vette Ouwe nixverdiener en een dikke vette Puber Nixverdiener er nog steeds in zitten terwijl de éne na de andere Meer TV-maker verdwijnen als sneeuw voor de zon
Koolhydraten, dat vult lekker en goedkoop want ze willen drank drank drank voor de poolpartyquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:42 schreef spapaars het volgende:
Eten kan wel gezonder.
Spaghetti, macaroni, rijst en nu weer pita broodjes.
Moving Wallpaper heb ik ooit horen noemen ...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind niets, tis vermaak, boeit mij het hoe het verloopt, ik blijf toch wel kijken/luisteren en als het echt te saai is, kan ik weer even iets anders kijken, moet ook gebeuren.![]()
Druk maken erom is totaal nutteloos, zoals voorgaande RLSen ook al bewezen. Toch blijf ik kijken/luisteren.![]()
White noise of zoiets.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moving Wallpaper heb ik ooit horen noemen ...
Zou tijd worden ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!
ZooWie heeft eindelijk door hoe Erik opschept...
Oeh jij kan dat, maak eens een leuke pic van onze schattige Mirthe.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:49 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben genoeg geld uitgegeven, maar voor hordeuren geen cent.
Echt he, regie vervelend bezig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Marciano het is gelukt zegt Mirthe als de de verfroller en de kwast omhoog houdt.
Ik heb beide helemaal uitgeknepen, zegt ze![]()
Het is wel gelukt, ik heb het helemaal uitgeknepen en gedrukt en.......... we gaan over naar de kaartstreams
Miertje pakt alles wat leuk, vreemd, gezellig, anders, idioot , mallotig, dom, debiel is.. zolang ze maar niet "normaal" hoeft te doen... een beetje "Zalig zijn de Simpelen van Geest"quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou tijd worden ook.![]()
Mirthe heeft een bril met 2 flamingo's in haar haar, een pic er van is wel geinig voor de fans denk ik, waar zijn de cappers![]()
Oh en ik vind het wel een soort van schattig staan bij haar, ik weet niet of dat positief is overigens.
IK zag er net wat op de borden en op het aanrecht een heel stel rondlopenquote:
En toch vind ik haar soms gewoon schattig maar of dat goed is voor een vrouw van bijna 30 weet ik niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Miertje pakt alles wat leuk, vreemd, gezellig, anders, idioot , mallotig, dom, debiel is.. zolang ze maar niet "normaal" hoeft te doen... een beetje "Zalig zijn de Simpelen van Geest"
Dat doet ze al een tijdje, ik dacht eerst dat het alleen was als Isaac in de buurt was, maar ze doet het constantquote:
Ja, waarom ze deze nu weer wegdraaide snap ik nietquote:
Waarschijnlijk ook een tik en ontstaan uit onzekerheid om zich beter te voelen moeten ze goed zitten of zoiets. Snap je.quote:
geil doen zekerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat doet ze al een tijdje, ik dacht eerst dat het alleen was als Isaac in de buurt was, maar ze doet het constant
Nouuuu ik heb het altijd heel erg leuk gevonden, deed ook aan wedstrijden mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:55 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien een heel rare vraag, maar kan klaverjassen ook verslavend zijn??
Hele dagen, dagenlang, als eentje vraagt of er iemand wil kaarten weet de rest niet hoe snel ze JA moeten zeggen en ze houden het uren en uren vol.....
Maar mijn vraag is dan weer, WAT heeft ze er uitgeknepenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, waarom ze deze nu weer wegdraaide snap ik niet
Maar ze in nu in de keuken aan het vertellen dat ze het helemaal uitknepen heeft die kwasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |