Ik denk ook gele doekjesquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat gebruiken de anderen eigenlijk om schoon te maken?
En als die weer goed is komt Janet met haar poets,-knutsel,-klus,-kook, en zwempak zichzelf schoonzwemmen in het zwembad en dan is de zuurgraad weer niet goed. Hoe zou ze dat nu trouwens doen met die tenaladies in dat badpak?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De zuurgraad is nog niet zeker... Eunie is de beschrijving nog aan het vertalen
Is toch een outfit voor de poolparty?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kan die man niet tegen zichzelf in bescherming genomen worden?
Een preventieve chloorpil erbij? Als ze er uit komt met vlekken is het iets teveelquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
En als die weer goed is komt Janet met haar poets,-knutsel,-klus,-kook, en zwempak zichzelf schoonzwemmen in het zwembad en dan is de zuurgraad weer niet goed. Hoe zou ze dat nu trouwens doen met die tenaladies in dat badpak?
Nou doe er maar een paar bij. Van mij mag ze helemaal wit uitslaanquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een preventieve chloorpil erbij? Als ze er uit komt met vlekken is het iets teveel
Hier stond eerder het basketbal ding. Dat wilde hij weg hebben voor de poolparty...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Verankerd for Life.. wat is die malle Marci aan het bouwen?![]()
[ afbeelding ]
Nah, Marci heeft nog een week om er over na te denken wat 'ie er aan vast wil boutenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hier stond eerder het basketbal ding. Dat wilde hij weg hebben voor de poolparty...
Het lijkt me dat als het zo blijft je er lekker over kan struikelen...quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, Marci heeft nog een week om er over na te denken wat 'ie er aan vast wil bouten
Het was voor hem wel zeer belangrijk om er een vierkant plankje met 4 gaten voor te makenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:51 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het lijkt me dat als het zo blijft je er lekker over kan struikelen...
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was voor hem wel zeer belangrijk om er een vierkant plankje met 4 gaten voor te maken
Serieus? 😉quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De zuurgraad is nog niet zeker... Eunie is de beschrijving nog aan het vertalen
Erik leeft alleen in zijn eigen gelijk, dat elders in de Wereld kinderen sterven tijdens het slopen van de oude containerschepen en Tesla accu's gaat 'm gemakshalve voorbij..quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:53 schreef pingu66 het volgende:
En waar denkt Erik dat zijn cheap ass gereedschap gemaakt wordt en door wie? En onderdelen van zijn elektrische auto?
Aaah het wordt wel iets....quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het was voor hem wel zeer belangrijk om er een vierkant plankje met 4 gaten voor te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |