Ik was het niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg een klap in mijn gezicht toen ik het kantoor uitstapte.
* streept Rogers naam door als mogelijke verdachtequote:Op maandag 12 juni 2023 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Ik weet niet eens waar jouw kantoor is, laat staan dat ik je daar voor de deur op zou wachten.
Als je een zittend beroep hebt, is het heerlijk om tussendoor even de benen te strekkenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zal dan maar even zeggen dat ik het idee van de lunchwandeling ook nooit helemaal begrepen heb, zeker niet met dit soort temperaturen.![]()
Een 'lunch-ergens-buiten-in-de-schaduw-zitten' zou ik dan beter begrijpen.
Ja woedend dus! En vol onbegrip. En zorgen, over julliequote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat we willen weten hoe je hierop reageert!
Hmm daar komt 'ie weer net iets te makkelijk weg.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* streept Rogers naam door als mogelijke verdachte
Nu het STAP-budget in elk geval in theorie nog bestaat is het een goede kans zo'n cursus op te zettenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Maar goed, ik zie het al: Nederland is absoluut niet klaar voor de gevolgen van de klimaatverandering. Misschien valt het nog op te lossen met een cursus 'omgaan met langdurige hitte' in Spanje.
Dat lijkt me wel goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Maar goed, ik zie het al: Nederland is absoluut niet klaar voor de gevolgen van de klimaatverandering. Misschien valt het nog op te lossen met een cursus 'omgaan met langdurige hitte' in Spanje.
Misschien stuurt de echte dader je nog wel een bericht.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* streept Rogers naam door als mogelijke verdachte
Ik kom in juli een paar dagen naar Mallorca, ik zal daar eens een studie maken van hoe om te gaan met warmtequote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Goed zo. Maar verdacht dat je steeds naar de eilanden gaat, wetende dat ik daar niet zo snel zal komen.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kom in juli een paar dagen naar Mallorca, ik zal daar eens een studie maken van hoe om te gaan met warmte
Waarom ga je daar niet heen?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo. Maar verdacht dat je steeds naar de eilanden gaat, wetende dat ik daar niet zo snel zal komen.
Als je dit soort dingen ziet dan hebben wij die cursus over niet al te lange tijd echt nodig.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
quote:Symbool van de problematische droogte
De kerk van Sau is intussen hét symbool geworden van de problematische droogte in Spanje. Alsof de toren een barometer is waaraan je de staat van het klimaat kan aflezen: hoe meer daarvan zichtbaar wordt, hoe ernstiger de droogte. En ernstig, ja dat is het momenteel wel, nu een zeer droog jaar wordt opgevolgd door een extreem warm voorjaar. In Sau staat minder dan twintig procent water, terwijl dat normaliter meer dan driekwart moet zijn rond deze tijd.
https://www.parool.nl/wer(...)-kerktoren~b84b4d2c/
Jij bent zeker diegene die de cursus ga gevenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Spreekt niet zo goed Nederlands he.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet die jongen alles uitleggen hè.
Is dat het doe de hele dag niks principe? Daar zijn wij hier niet zo goed in.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Dat is een stilzwijgende overeenkomst die we hier in de SC hebben. Als we naar Spanje gaan is het naar Barcelona of de eilanden, want daar kom jij toch niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo. Maar verdacht dat je steeds naar de eilanden gaat, wetende dat ik daar niet zo snel zal komen.
Die hooligans staan ook overal hequote:Op maandag 12 juni 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja. Zeggen dat je het niet was en volia vrijspraak.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm daar komt 'ie weer net iets te makkelijk weg.
De gevolgen van El Nino zijn nu al goed zichtbaar.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen ziet dan hebben wij die cursus over niet al te lange tijd echt nodig.
[ afbeelding ]
[..]
Altijd nog beter dan een steekaanvalquote:Op maandag 12 juni 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik deed vandaag een lunchwandeling en dat was geen succesquote:Op maandag 12 juni 2023 17:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zal dan maar even zeggen dat ik het idee van de lunchwandeling ook nooit helemaal begrepen heb, zeker niet met dit soort temperaturen.![]()
Een 'lunch-ergens-buiten-in-de-schaduw-zitten' zou ik dan beter begrijpen.
quote:Op maandag 12 juni 2023 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De gevolgen van El Nino opwarming van de aarde door broeikasgassen zijn nu al goed zichtbaar.
Omdat er water tussen zit en ik er het nut niet zo van in zie om m'n eigen strand met buitenlandse toeristen te verlaten om dan op een ander Spaans strand met andere buitenlandse toeristen terecht te komenquote:
Alleen aan vrouwen. Les 1: Een bikini verkoelt enórm.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij bent zeker diegene die de cursus ga geven
Heb je deze kennis uit de boekjes of ben je een jongen van de praktijk?quote:Op maandag 12 juni 2023 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen aan vrouwen. Les 1: Een bikini verkoelt enórm.
Ik heb vooral heel goed naar vrouwen geluisterd. Of nou ja, gekeken. En op basis van hoe het strand er op een gemiddelde zomerdag uitziet heb ik dit geconcludeerd.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je deze kennis uit de boekjes of ben je een jongen van de praktijk?
N=1quote:Op maandag 12 juni 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vooral heel goed naar vrouwen geluisterd. Of nou ja, gekeken. En op basis van hoe het strand er op een gemiddelde zomerdag uitziet heb ik dit geconcludeerd.
Stel je voor om een samenwerking te starten? Zou jij dan wellicht de daarvoor benodigde apparatuur kunnen financiëren zoals bijvoorbeeld een telescoop en opnameapparatuur?quote:Op maandag 12 juni 2023 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
N=1
Ik zou dit nog eens grondig onderzoeken op basis van voldoende waarnemingen, eventueel aangevuld met fotomateriaal.
Dit klinkt eigenlijk wel als een erg goed plan moet ik zeggenquote:Op maandag 12 juni 2023 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor om een samenwerking te starten? Zou jij dan wellicht de daarvoor benodigde apparatuur kunnen financiëren zoals bijvoorbeeld een telescoop en opnameapparatuur?
En eventueel nog een snackplaat voor als we aan het werk zijn.
Thermometer zegt hier nog 25 graden buiten, al is het binnen 30 graden dus alsnog ramen openquote:Op maandag 12 juni 2023 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen is het hier 22 graden en stroomt de koele lucht het huis binnen.
Raampjes open, luikjes dicht dusquote:Op maandag 12 juni 2023 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
Stuk beter te doen dan gisteren, zo. Raampjes open en slapen maar.
Bij mij begon de nacht met 28 graden en net dan ook 26 graden. Daar is niet fatsoenlijk in te slapen neequote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:49 schreef H_T het volgende:
Stom warm weer. 26 graden binnen om half zes in de ochtend
Zo kan ik toch niet slapen?
Plak katten tijdens plak nachtenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ik werd wakker met Silke naast me liggend op bed
Ze heeft gisteren de hele dag op mijn bed gelegen. Blijkbaar vindt ze het comfortabelste en koelste plekje. (ook al is de slaapkamer op het zuiden en had ik gisteren de hele dag de gordijnen dicht).quote:
Je was natuurlijk nog knockout van de klap die je gisteren kreeg.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik had prima geslapen.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je was natuurlijk nog knockout van de klap die je gisteren kreeg.
Dat klinkt niet echt heel ideaal. Kan je je bureau dan niet iets verplaatsen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:57 schreef Arizona het volgende:
Ik zit op kantoor nu en de airco moet bijna aan, ik hoop dat het meevalt![]()
Als ik heeeeel ver richting het eind van mijn bureau ga zitten blaast de koude lucht hopelijk langs me heen en niet in mijn nek
Nee, dat kan nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt heel ideaal. Kan je je bureau dan niet iets verplaatsen?
Mwah, als je bij de beste 150 spelers van de wereld hoort in een gigantisch grote sport, valt dat wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Acht verliespartijen op rij. Misschien moet je dan een andere hobby/sport gaan zoeken. (Nederlander op Rosmalen tennistoernooi)
Hij staat prima in de top 150, maar die laatste stap naar de Top 100 is echt een hele lastige voor velen. Hoop voor Brouwer dat ie dat toch nog gaat halen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Acht verliespartijen op rij. Misschien moet je dan een andere hobby/sport gaan zoeken. (Nederlander op Rosmalen tennistoernooi)
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, als je bij de beste 150 spelers van de wereld hoort in een gigantisch grote sport, valt dat wel mee denk ik.
Hij heeft dit jaar al ruim een ton verdiend ermee, dus in dat op zicht, doet ie het ook wel aardig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij staat prima in de top 150, maar die laatste stap naar de Top 100 is echt een hele lastige voor velen. Hoop voor Brouwer dat ie dat toch nog gaat halen.
Dat is alsof je op het ESF 8 keer op rij de finale niet zou halen. Al lijkt het hypothetisch dat een land zo slecht zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja die gasten verdienen dan wel aardig, al heb ik ooit ergens gelezen dat er buiten de top 100 ook echt enorm veel geld gaat zitten in reizen, accomodaties etc. Dat zijn dingen die je dan wel weer vergoed krijgt vanuit toernooien als je wel in de top 100 staat, en dan verdien je ook nog eens meer. Dan snijdt het mes ineens aan twee kanten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft dit jaar al ruim een ton verdiend ermee, dus in dat op zicht, doet ie het ook wel aardig.
Benieuwd wie er dan binnen nu en een jaar een Grand Slam wint als Nederlanderquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is alsof je op het ESF 8 keer op rij de finale niet zou halen. Al lijkt het hypothetisch dat een land zo slecht zou kunnen zijn.
Diede de Groot lijkt me een veilige gokquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Benieuwd wie er dan binnen nu en een jaar een Grand Slam wint als Nederlander
Diede is zoooo veel beter dan de rest. 100 wedstrijden achter elkaar gewonnenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Diede de Groot lijkt me een veilige gok
Topperquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Diede is zoooo veel beter dan de rest. 100 wedstrijden achter elkaar gewonnen
Dat is echt een last minute callquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vandaag om 10 uur een mail voor een uitnodiging voor een zoom-vergadering voor vandaag om 10 uur.
Ja, die had ik dus logischerwijs niet gezien en kon dus niet deelnemen.quote:
Kunnen ze je huis niet vinden?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijdstip van de pakketbezorging verandert ook steeds bij mij
Eerst vanavond en nu is begin van de middag. Ik mag hopen dat ze mijn huis kunnen vinden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen ze je huis niet vinden?
quote:
Met een uur wachttijd de populairste attractie vandaag, zie ik. Hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier.
nonstop in River quest.
Wat gekquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een uur wachttijd de populairste attractie vandaag, zie ik. Hoe zou dat nou komen
Helaas is het daar 45 minuten wachtenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier.
nonstop in River quest.
Ja! Eind vorig jaar twee keer, nu weerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jaaaa, leuk!![]()
Had je FLY eerder al een keer kunnen doen?
Volgende week begint de zomervakantie in Nordrhein-Westfalen. Dus misschien dat veel middelbare scholieren ondertussen wel zo’n beetje klaar zijn?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas is het daar 45 minuten wachtenHet is aanmerkelijk drukker dan ik had verwacht en ik heb nog niet kunnen vinden waar dat door komt
Net op tijd, want ik wou het weggaan van huisquote:
Bijzonder inderdaad. Hier wacht de postbode dan meestal nog even om de hoek tot ik zeker weg ben, om dan een niet-thuis briefje in de bus te kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net op tijd, want ik wou het weggaan van huis
Let's go!quote:
Ja zou kunnen, maar er loopt ook nog jongere jeugd tussen. Alles wat we ècht graag wilden doen vandaag gaat lukken, alles wat daarna lukt is bonus. Chiapas, Talocan en Black Mamba zou ik ook graag meepakken, maar kan ik voor een keertje ook wel missenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgende week begint de zomervakantie in Nordrhein-Westfalen. Dus misschien dat veel middelbare scholieren ondertussen wel zo’n beetje klaar zijn?
Schoolreisjes? Dat is volgens mij ook veel in deze periode.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar er loopt ook nog jongere jeugd tussen. Alles wat we ècht graag wilden doen vandaag gaat lukken, alles wat daarna lukt is bonus. Chiapas, Talocan en Black Mamba zou ik ook graag meepakken, maar kan ik voor een keertje ook wel missen
Er leek wel een buslading scholieren te zijn, maar weinig mensen die eruit zien als docenten. Dagen die populair zijn voor schoolreisjes zijn helaas wat moeilijker te vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Schoolreisjes? Dat is volgens mij ook veel in deze periode.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:33 schreef Em31 het volgende:
Ik was vandaag in Lemmer waar ook altijd veel Duitsers zijn. Vroeg iemand mij in het Duits waar ze vis konden halen, maar ik spreek geen Duits dus ik half in het Duits/Nederlands/Engels proberen te antwoorden, lopen ze zonder wat te zeggen gewoon weg?doe je toch niet
Duitsers kunnen ook soms heel Frans zijn wat dat betreft, heb zelf als tiener ook in een winkel gewerkt waar veel Duitsers kjwamen en ik praat steenkolen Duits, sommige Duitse boomers waren echt beledigd dat je geen vloeiend Duits met ze terug praat. Jongeren hebben meestal wel meer begrip of gaan gewoon over op Engels.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:33 schreef Em31 het volgende:
Ik was vandaag in Lemmer waar ook altijd veel Duitsers zijn. Vroeg iemand mij in het Duits waar ze vis konden halen, maar ik spreek geen Duits dus ik half in het Duits/Nederlands/Engels proberen te antwoorden, lopen ze zonder wat te zeggen gewoon weg?doe je toch niet
Gewoon zeggen “Do ist de Fischbauer” en ze de verkeerde kant op sturen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:33 schreef Em31 het volgende:
Dinsdag en donderdag tussen april en juni met een voorkeur voor mei en juniquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Er leek wel een buslading scholieren te zijn, maar weinig mensen die eruit zien als docenten. Dagen die populair zijn voor schoolreisjes zijn helaas wat moeilijker te vinden
Dinsdagen en donderdagen tussen Pasen en zomervakantie scoren wel hoog denk ik gevoelsmatig. Woensdag is onhandig als halve schooldag, vrijdag wil je niet laat thuiskomen door de drukke avondspits en maandag is niet de logische dag om grote activiteiten te doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Er leek wel een buslading scholieren te zijn, maar weinig mensen die eruit zien als docenten. Dagen die populair zijn voor schoolreisjes zijn helaas wat moeilijker te vinden
Ja potjandorie nog eens aan toequote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag tussen april en juni met een voorkeur voor mei en juni
Ja dit was ook een ouder stel. Wel een ding inderdaad dat ze al snel denken dat iedereen wel Duits praat, maar de reactie is vaak niet zo onbeschoft.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Duitsers kunnen ook soms heel Frans zijn wat dat betreft, heb zelf als tiener ook in een winkel gewerkt waar veel Duitsers kjwamen en ik praat steenkolen Duits, sommige Duitse boomers waren echt beledigd dat je geen vloeiend Duits met ze terug praat. Jongeren hebben meestal wel meer begrip of gaan gewoon over op Engels.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon zeggen “Do ist de Fischbauer” en ze de verkeerde kant op sturen.
Die zijn 80 jaar geleden blijven hangenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dit was ook een ouder stel. Wel een ding inderdaad dat ze al snel denken dat iedereen wel Duits praat,
Kijk ik spreek dus echt geen Duits want ik dacht dat Fred hier iets zei van ‘je bent zelf de visboer’quote:
Dit was (voorzichtig) geïnspireerd door deze parodie op het Nederlandse verzet van Van Kooten & De Biequote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kijk ik spreek dus echt geen Duits want ik dacht dat Fred hier iets zei van ‘je bent zelf de visboer’
Ik heb een paar jaar gewerkt in een pretpark waar ook weleens Duitsers kwamen. Die mensen gingen er vanuit dat je vloeiend Duits sprak, terwijl ze meer dan een uur van de grens vandaan waren 🙄quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:33 schreef Em31 het volgende:
Dat komt omdat je ze per ongeluk voor viswijf hebt uitgemaaktquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:33 schreef Em31 het volgende:
Kleine daden van verzet.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon zeggen “Do ist de Fischbauer” en ze de verkeerde kant op sturen.
But we speak english very good, hè?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is het best apart dat we toeristen in hun taal willen helpen, terwijl als wij toerist zijn, worden we gewoon in de taal van dat land aangesproken.
yes, we speak English very well, maar not so snel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]
But we speak english very good, hè?
Nou ik héb ook vaak genoeg verhalen over Nederlanders gehoord hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op zich is het best apart dat we toeristen in hun taal willen helpen, terwijl als wij toerist zijn, worden we gewoon in de taal van dat land aangesproken.
Zoals mijn leraar Nederlands altijd zei: "Er zijn altijd uitzonderingen op een regel. Als er geen uitzonderingen zijn, is het geen regel."quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik héb ook vaak genoeg verhalen over Nederlanders gehoord hoorDenk dat het een bepaald slag mensen is, dat in ieder land wel voorkomt
Allemaal de schuld van de mensen die aan de grens wonen, die kunnen het vaak wel en daardoor zijn de verwachtingen te hoog!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar gewerkt in een pretpark waar ook weleens Duitsers kwamen. Die mensen gingen er vanuit dat je vloeiend Duits sprak, terwijl ze meer dan een uur van de grens vandaan waren 🙄
De meerderheid denk ik wel, Brits-Engels spreken klinkt toch vaak zo overdreven/onnatuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al heb ik samen met mijn broer wel eens complimenten gehad van een Britse dat wij zo goed Engels praten, beter dan de meeste Engelsen.
Maar ik zag pas een filmpje van een Engelse over de uitspraak van bepaalde woorden of je die op z'n Brits-Engels of Amerikaans-Engels uitspreekt en daarbij kwam ik erachter dat ik Amerikaans-Engelsspreek. Terwijl ik wel de voorkeur geef aan de Brits-Engelse schrijfwijze.
En op tv hoor je toch vaak Amerikaans-Engels, waardoor je die uitspraak overneemt.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
De meerderheid denk ik wel, Brits-Engels spreken klinkt toch vaak zo overdreven/onnatuurlijk.
Ja daardoor zeg je al snel yeah i.p.v. yes.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En op tv hoor je toch vaak Amerikaans-Engels, waardoor je die uitspraak overneemt.
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de mensen die aan de grens wonen, die kunnen het vaak wel en daardoor zijn de verwachtingen te hoog!
Ik kan anders ook alleen maar Steinkohlendeutsch, hoor!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de mensen die aan de grens wonen, die kunnen het vaak wel en daardoor zijn de verwachtingen te hoog!
Gepaste uitspraak wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 17:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kijk ik spreek dus echt geen Duits want ik dacht dat Fred hier iets zei van ‘je bent zelf de visboer’
Je zei iets in perfect Duits?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kreeg net spontaan een compliment van het kassameisje in de Jumbo, en ook nog op iets waar ik zelf ook trots op ben. Mijn dag is goed.
Ik wist het!quote:
Oh toch nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan anders ook alleen maar Steinkohlendeutsch, hoor!
Ik vond het zo schattig dat dat destijds bij de Beatles écht ongewenst was, dat ge-yeah-yeah-yeahquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja daardoor zeg je al snel yeah i.p.v. yes.
Ja alleen heeft Cyan daar niet zoveel aanquote:
Die IS ook mooiquote:
Die hebben toen meerdere dingen doorbroken ja. Nog mooier is dat men die (nu conservatieve kapsels) van hen maar niks vondquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond het zo schattig dat dat destijds bij de Beatles écht ongewenst was, dat ge-yeah-yeah-yeah
Dat kon kassameisje niet weten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja alleen heeft Cyan daar niet zoveel aan
Ja precies datquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben toen meerdere dingen doorbroken ja. Nog mooier is dat men die (nu conservatieve kapsels) van hen maar niks vond
Ik mag toch hopen dat hij geen IS tattoo heeftquote:
Schade.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan anders ook alleen maar Steinkohlendeutsch, hoor!
Die Duitsers passen zich maar aan, hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 19:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wist het!
[..]
Oh toch niet
Teleurgesteld in je Hamlapje!
Gister deze trouwens, iets minder een aanrader voor iedereen die niet levensmoe isquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:07 schreef Meke het volgende:
Ik heb net deze film gezien, aanrader!
[ afbeelding ]
Op Disney+ staat 'ie in elk geval
Ah ja die bij de NASA. Wel trailers gezien, maar de film zelf nog niet. Sowieso wel een goede cast.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:07 schreef Meke het volgende:
Ik heb net deze film gezien, aanrader!
[ afbeelding ]
Op Disney+ staat 'ie in elk geval
Ja inderdaad over de NASAquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja die bij de NASA. Wel trailers gezien, maar de film zelf nog niet. Sowieso wel een goede cast.
Frans en Duits, daar was altijd wel een grap van te maken.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die Duitsers passen zich maar aan, hoor![]()
Of ze proberen het maar in het Frans, dat kan ik wel!
Ik vind Duits makkelijker te verstaan als iemand uit Oostenrijk het spreekt, dan gaat het was minder snel. Grote lijnen en wat op Nederlands lijkt begrijp ik nog wel, maar spreken gaat ‘m niet worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:09 schreef Redefine het volgende:
Duits vind ik nou niet zo'n heel lastige taal. Om te spreken en verstaan dan. Schrijven is een ander verhaal met al die naamvallen![]()
Schweizerdeutsch is dan weer een heel ander verhaal. Daar is bijna geen touw aan vast te knopen.
Oké oké dat vind ik dan wel knapperquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die Duitsers passen zich maar aan, hoor![]()
Of ze proberen het maar in het Frans, dat kan ik wel!
Ik versta en spreek het goed. Maar Oostenrijk-Duits (en Zwitsers-Duits) vind ik wel lastig hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind Duits makkelijker te verstaan als iemand uit Oostenrijk het spreekt, dan gaat het was minder snel. Grote lijnen en wat op Nederlands lijkt begrijp ik nog wel, maar spreken gaat ‘m niet worden.
Zou kunnen dat Oostenrijks Duits beter te verstaan is. De Zwitsers geven er zelf al een wat ander draai aan, die op zich nog wel prima te verstaan is. Maar ook best veel verbasteringen die je eerst moet leren kennen. Plus heel veel een 'kg' klank in hun uitspraak.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind Duits makkelijker te verstaan als iemand uit Oostenrijk het spreekt, dan gaat het was minder snel. Grote lijnen en wat op Nederlands lijkt begrijp ik nog wel, maar spreken gaat ‘m niet worden.
Ja dat is heel wat anders ja. Vooral als het dan het echte pure Duits uit die landen is. Eigenlijk een dialect wat totaal anders is.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik versta en spreek het goed. Maar Oostenrijk-Duits (en Zwitsers-Duits) vind ik wel lastig hoor![]()
@:meke hoe was je gesprek?
Oh als ik het ergens langs zie komen dan begrijp ik het altijd iets beter omdat ze minder snel pratenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik versta en spreek het goed. Maar Oostenrijk-Duits (en Zwitsers-Duits) vind ik wel lastig hoor![]()
Hun tempo is inderdaad beter, maar ze spreken in hun dialect met name de klinkers zo anders uit dat ik het lastiger te volgen vind dan gewoon Duitsquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh als ik het ergens langs zie komen dan begrijp ik het altijd iets beter omdat ze minder snel pratenmaar ook niet heel goed hoor verder.
Wel goed, echt een gezellig gesprek. Ben benieuwd of zij de match zien, ze hadden vanmiddag ook nog een andere (interne) sollicitantquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi dat het in ieder geval een gord gesprek wasquote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel goed, echt een gezellig gesprek. Ben benieuwd of zij de match zien, ze hadden vanmiddag ook nog een andere (interne) sollicitant
Even hierin laten weken!quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:10 schreef Em31 het volgende:
Ik opende dat Pride topic in NWS
brb even m’n ogen uitsteken
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:10 schreef Em31 het volgende:
Ik opende dat Pride topic in NWS
brb even m’n ogen uitsteken
Dat heb ik vorige week gebruikt toen ik het Joran van der Sloot topic opende en er mensen waren die het opnamen voor Joran en Natalee een hoer noemden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:16 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Even hierin laten weken!
[ afbeelding ]
Ze zou het zodra ze het weet terugkoppelenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mooi dat het in ieder geval een gord gesprek was![]()
Wanneer hoor je meer?
https://nos.nl/artikel/24(...)moedelijk-boosdoenerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik wilde gaan douchen maar de buren zijn nu doodleuk onkruid aan het wegbranden waardoor ik die stank in mijn badkamer heb
Gelukkig staat mijn auto aan de andere kant geparkeerd. Ik snap alleen niet waarom je dat 's avonds nog gaat doenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)moedelijk-boosdoener
Dat wegbranden is levensgevaarlijk
Goede reden welquote:Op maandag 12 juni 2023 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat er water tussen zit en ik er het nut niet zo van in zie om m'n eigen strand met buitenlandse toeristen te verlaten om dan op een ander Spaans strand met andere buitenlandse toeristen terecht te komen
Ach ja, sinds de fusie met een zeker forum waarvan de naam begint met een S en eindigt op tormfront wil het nog wel eens botsen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige week gebruikt toen ik het Joran van der Sloot topic opende en er mensen waren die het opnamen voor Joran en Natalee een hoer noemden.
Kan hier allemaal!
Ik kende dat forum (nog) niet, maar klinkt wel gezellig. Zouden ze daar ook een ESF-subforum hebben?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja, sinds de fusie met een zeker forum waarvan de naam begint met een S en eindigt op tormfront wil het nog wel eens botsen.
Althans ik neem aan dat die fusie er is geweest, anders begrijp ik het ook niet.
Zal toch wel? Al dat soort fora hebben dat wel denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kende dat forum (nog) niet, maar klinkt wel gezellig. Zouden ze daar ook een ESF-subforum hebben?
Omdat het overdag veel te warm is?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Gelukkig staat mijn auto aan de andere kant geparkeerd. Ik snap alleen niet waarom je dat 's avonds nog gaat doen
Je kan nog wel naar deze Black Mamba luisterenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 23:16 schreef H_T het volgende:
Talocan, Chiapas en Black Mamba zijn helaas niet gelukt, maar ik heb een enorm leuke dag gehad in PhantasialandTwee keer Taron helpt daar zeker aan mee
Dat moet het toch wel zijn jaquote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ja, sinds de fusie met een zeker forum waarvan de naam begint met een S en eindigt op tormfront wil het nog wel eens botsen.
Althans ik neem aan dat die fusie er is geweest, anders begrijp ik het ook niet.
De Stormfrontpagequote:Op dinsdag 13 juni 2023 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar begint het altijd mee. Daarna komt de rest.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 22:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal toch wel? Al dat soort fora hebben dat wel denk ik.
Pas laat opgestaan zie ik.quote:
Maar toch alweer om half 8 aan het werk.quote:
Dan weet je dat je teen nog leeftquote:Op woensdag 14 juni 2023 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stootte net mijn teen. Waarom doet dat altijd zo'n verschrikkelijk veel pijn.
Daarom moet je dat ook niet doen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik stootte net mijn teen. Waarom doet dat altijd zo'n verschrikkelijk veel pijn.
Die is hier al voorbij gekomen, wel opletten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je snapt wel dat we die nu willen zien he?
Ik ben 1 dag niet in de SC en ik mis alle grote nieuwtjesquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die is hier al voorbij gekomen, wel opletten.
Hier is het gewoon alweer 27 graden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:33 schreef Em31 het volgende:
Wat voelt 24 graden vandaag dan ineens lekker, na het begin van de week.
Volgende week dezelfde temperatuur, maar dan met zwaar bewolkt weer wordt pas echt een genotquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het gewoon alweer 27 graden.
Hier schijnt de zon voluit waardoor het warmer voeltquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:33 schreef Em31 het volgende:
Wat voelt 24 graden vandaag dan ineens lekker, na het begin van de week.
Oh lekker benauwd dan.quote:Op woensdag 14 juni 2023 15:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgende week dezelfde temperatuur, maar dan met zwaar bewolkt weer wordt pas echt een genot
Dat had ik eergisteren ook, m'n kleine teen. Meteen bloed onder de nagel en zo, zag er best raar uit. Qua pijn viel het dan eigenlijk nog mee.quote:Op woensdag 14 juni 2023 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan heb je ook net gemist dat de SC per 1 juli gaat stoppen. Er is te weinig contributie betaald door de leden.quote:Op woensdag 14 juni 2023 14:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben 1 dag niet in de SC en ik mis alle grote nieuwtjes
Per 1 juli gaat de benzineprijs ook weer flink naar boven, dus dat is een logisch gevolg.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je ook net gemist dat de SC per 1 juli gaat stoppen. Er is te weinig contributie betaald door de leden.
Maar jij kan wel even een betalingsvoorstel naar Nailqueen sturen om haar het verschil te laten bijpassen neem ik aan?quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je ook net gemist dat de SC per 1 juli gaat stoppen. Er is te weinig contributie betaald door de leden.
Hè jammer. Nou, dan zie ik jullie vanaf 1 juli gezellig in het NWS forumquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nouja je hebt in de 13 maanden sinds de foto gepost werd genoeg tijd gehad om bij te lezen zou je denkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 14:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben 1 dag niet in de SC en ik mis alle grote nieuwtjes
Bij dat soort bedragen kan dat eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 14 juni 2023 16:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar jij kan wel even een betalingsvoorstel naar Nailqueen sturen om haar het verschil te laten bijpassen neem ik aan?
Dat liedje was dan ook een ode aan Cyan en het ESF forum. Haar management leest hier mee. In eerste instantie wilde Loreen naar het songfestival met het lied 'Airfryer', totdat Cyan ineens zijn tattoo liet zien.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:54 schreef Meke het volgende:
Bovenstaande zoekopdracht werd bemoeilijkt door het feit dat dit jaar een liedje dat fucking TATTOO heet het Songfestival heeft gewonnen
Zoeken op tatoe(age) had de zoektocht iets makkelijker gemaakt.quote:Op woensdag 14 juni 2023 16:54 schreef Meke het volgende:
Bovenstaande zoekopdracht werd bemoeilijkt door het feit dat dit jaar een liedje dat fucking TATTOO heet het Songfestival heeft gewonnen
Cool mat en no more sorry is ook nog overwogen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat liedje was dan ook een ode aan Cyan en het ESF forum. Haar management leest hier mee. In eerste instantie wilde Loreen naar het songfestival met het lied 'Airfryer', totdat Cyan ineens zijn tattoo liet zien.
Dit gezelschap?quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:30 schreef H_T het volgende:
![]()
Ik ben op weg naar SparksWel met de trein, dus of ik het haal is nog maar de vraag
Is het een stoptrein?quote:Op woensdag 14 juni 2023 19:30 schreef H_T het volgende:
![]()
Ik ben op weg naar SparksWel met de trein, dus of ik het haal is nog maar de vraag
Die ja, maar dan een stukkie ouderquote:
Ze noemen het zelf een 'sprinter'quote:
Ja, dit is 50 jaar oud. Ik wist niet dat ze überhaupt nog bestonden.quote:
Met die stoïcijnse man. Leukquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:30 schreef H_T het volgende:
![]()
Blijkbaar dit jaar nog een nieuw album uitgebracht. Ik ben geen megafan en ken ook genoeg niet, maar ik wilde het wel een keer meemakenquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit is 50 jaar oud. Ik wist niet dat ze überhaupt nog bestonden.
Die naam is goed gevondenquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:48 schreef BillDauterive het volgende:
Een jaar of 10 terug gingen ze de samenwerking met Franz Ferdinand aan en heb ik ze op Lowlands gezien. Dat was leuk
Leuk! Welk deel?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:10 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb een singlereis naar Italie geboekt![]()
Koester deze ervaring!quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef H_T het volgende:
De trein heen ging gewoon goed. Dat mag ook wel eens gezegd worden
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:10 schreef NailQueen het volgende:
Wat leuk! Welke plaatsen ga je bezoeken?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:10 schreef NailQueen het volgende:
Dus als Robbie volgende keer helemaal naar Groningen moet, bestaat er een reëel alternatief voor het vliegtuigquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:15 schreef H_T het volgende:
De trein heen ging gewoon goed. Dat mag ook wel eens gezegd worden
Volgens mij hebben die m'n phone nooit verlaten.quote:Op woensdag 14 juni 2023 17:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zoeken op tatoe(age) had de zoektocht iets makkelijker gemaakt.
De beloofde betere foto's heb ik dan weer niet kunnen vinden.
quote:Op maandag 16 mei 2022 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betere foto's komen nog, en het is nu nog een beetje rood en glimmend, heb het net behandeld.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik hoop dat het op de terugweg net zo goed gaat!quote:
quote:
Venetie, Verona en het Gardameerquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat leuk! Welke plaatsen ga je bezoeken?
Een latere like van mijquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
Maar om het wat makkelijk te maken voor @:NailQueen
[..]
Don’t get lost in Verona, breng een paraplu mee tegen Venedig in Regen en hopelijk vind je het Gardameer net zo leuk als Lake Malawi.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Venetie, Verona en het Gardameer
quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Don’t get lost in Verona, breng een paraplu mee tegen Venedig in Regen en hopelijk vind je het Gardameer net zo leuk als Lake Malawi.
Maken we nog kans op een reis naar de Malste Diven?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Nu maar eens kijken of Nederland deze halve finale wel doorkomt.
Nee, we gaan op zijn best naar Rotterdam en anders naar Enschede.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Maken we nog kans op een reis naar de Malste Diven?
Één of andere geldtransfer-app blijkbaar. Misschien dat veel Chinezen in Nederland en Kroatië bij het kijken naar zo’n wedstrijd zin krijgen geld naar China te sturenquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:51 schreef Em31 het volgende:
Kijken hier veel Chinezen naar ofzo, met die reclame steeds.
Zo vaagquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Één of andere geldtransfer-app blijkbaar. Misschien dat veel Chinezen in Nederland en Kroatië bij het kijken naar zo’n wedstrijd zin krijgen geld naar China te sturen
Ben in/bij alledrie geweesr. Mooie plekken, stuk voor stukquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Venetie, Verona en het Gardameer
Dat mag in de krantquote:Op woensdag 14 juni 2023 21:19 schreef Fred_B het volgende:
Malen schiet langs de keeper, het is ongekend
Veel plezierquote:Op woensdag 14 juni 2023 19:30 schreef H_T het volgende:
![]()
Meunier speelt voor België hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:19 schreef Hamlapjes het volgende:
Krijg je ervan als je de beste rechtsback van de Bundesliga niet op wil roepen
Best zouteloos jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Best zouteloos ja
Zou het morgen en zondag een beetje vol zitten in de Grolsch Veste?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buiten die twee invallers net, die er geen reet van kunnen, stond het allemaal vrij logisch toch?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is dat er werkzaamheden zijn aan het spoor. Anders mag Koeman wel op de trein naar Barcelona.
Die heet de komende dagen: FC Twente Stadiumquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou het morgen en zondag een beetje vol zitten in de Grolsch Veste?
Ik ben pas sinds minuut 60-65 of zo thuis.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Buiten die twee invallers net, die er geen reet van kunnen, stond het allemaal vrij logisch toch?
Want Grolsch is geen sponsor van de uefa.quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die heet de komende dagen: FC Twente Stadium![]()
Want dat moest van de UEFA![]()
Van de week waren er voor de zondag nog wel kaarten.
quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die heet de komende dagen: FC Twente Stadium![]()
Want dat moest van de UEFA![]()
Van de week waren er voor de zondag nog wel kaarten.
Eerste helft was heel behoorlijk!quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Buiten die twee invallers net, die er geen reet van kunnen, stond het allemaal vrij logisch toch?
Het was anders Weghorst die in de laatste knock-out wedstrijd van Nederland nog scoorde vlak voor tijd en voor een verlenging zorgde.quote:
Oh dan is het niet meer spannend, die verliezen we altijd.quote:
Vond ik ook!quote:
En Kroatië wint die altijdquote:Op woensdag 14 juni 2023 22:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh dan is het niet meer spannend, die verliezen we altijd.
Als we dan ook zoveel wereldtitels gaan pakken.quote:
Ja okee, maar Luuk heeft het toch ook best vaak gedaan, al dan niet in de reguliere speeltijd en vaak bij z’n club dacht ik?quote:Op woensdag 14 juni 2023 22:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Het was anders Weghorst die in de laatste knock-out wedstrijd van Nederland nog scoorde vlak voor tijd en voor een verlenging zorgde.
Hopelijk nu wel een betere afloop.
Goed nieuws voor fans in het midden van het landquote:Op woensdag 14 juni 2023 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, we gaan op zijn best naar Rotterdam en anders naar Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |