Ik was het niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg een klap in mijn gezicht toen ik het kantoor uitstapte.
* streept Rogers naam door als mogelijke verdachtequote:Op maandag 12 juni 2023 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik was het niet.
Ik weet niet eens waar jouw kantoor is, laat staan dat ik je daar voor de deur op zou wachten.
Als je een zittend beroep hebt, is het heerlijk om tussendoor even de benen te strekkenquote:Op maandag 12 juni 2023 17:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zal dan maar even zeggen dat ik het idee van de lunchwandeling ook nooit helemaal begrepen heb, zeker niet met dit soort temperaturen.![]()
Een 'lunch-ergens-buiten-in-de-schaduw-zitten' zou ik dan beter begrijpen.
Ja woedend dus! En vol onbegrip. En zorgen, over julliequote:Op maandag 12 juni 2023 16:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat we willen weten hoe je hierop reageert!
Hmm daar komt 'ie weer net iets te makkelijk weg.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* streept Rogers naam door als mogelijke verdachte
Nu het STAP-budget in elk geval in theorie nog bestaat is het een goede kans zo'n cursus op te zettenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Maar goed, ik zie het al: Nederland is absoluut niet klaar voor de gevolgen van de klimaatverandering. Misschien valt het nog op te lossen met een cursus 'omgaan met langdurige hitte' in Spanje.
Dat lijkt me wel goed.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Maar goed, ik zie het al: Nederland is absoluut niet klaar voor de gevolgen van de klimaatverandering. Misschien valt het nog op te lossen met een cursus 'omgaan met langdurige hitte' in Spanje.
Misschien stuurt de echte dader je nog wel een bericht.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* streept Rogers naam door als mogelijke verdachte
Ik kom in juli een paar dagen naar Mallorca, ik zal daar eens een studie maken van hoe om te gaan met warmtequote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Goed zo. Maar verdacht dat je steeds naar de eilanden gaat, wetende dat ik daar niet zo snel zal komen.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kom in juli een paar dagen naar Mallorca, ik zal daar eens een studie maken van hoe om te gaan met warmte
Waarom ga je daar niet heen?quote:Op maandag 12 juni 2023 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo. Maar verdacht dat je steeds naar de eilanden gaat, wetende dat ik daar niet zo snel zal komen.
Als je dit soort dingen ziet dan hebben wij die cursus over niet al te lange tijd echt nodig.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
quote:Symbool van de problematische droogte
De kerk van Sau is intussen hét symbool geworden van de problematische droogte in Spanje. Alsof de toren een barometer is waaraan je de staat van het klimaat kan aflezen: hoe meer daarvan zichtbaar wordt, hoe ernstiger de droogte. En ernstig, ja dat is het momenteel wel, nu een zeer droog jaar wordt opgevolgd door een extreem warm voorjaar. In Sau staat minder dan twintig procent water, terwijl dat normaliter meer dan driekwart moet zijn rond deze tijd.
https://www.parool.nl/wer(...)-kerktoren~b84b4d2c/
Jij bent zeker diegene die de cursus ga gevenquote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Spreekt niet zo goed Nederlands he.quote:Op maandag 12 juni 2023 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet die jongen alles uitleggen hè.
Is dat het doe de hele dag niks principe? Daar zijn wij hier niet zo goed in.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:54 schreef Strani het volgende:
Dat is een stilzwijgende overeenkomst die we hier in de SC hebben. Als we naar Spanje gaan is het naar Barcelona of de eilanden, want daar kom jij toch niet.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed zo. Maar verdacht dat je steeds naar de eilanden gaat, wetende dat ik daar niet zo snel zal komen.
Die hooligans staan ook overal hequote:Op maandag 12 juni 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja. Zeggen dat je het niet was en volia vrijspraak.quote:Op maandag 12 juni 2023 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm daar komt 'ie weer net iets te makkelijk weg.
De gevolgen van El Nino zijn nu al goed zichtbaar.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen ziet dan hebben wij die cursus over niet al te lange tijd echt nodig.
[ afbeelding ]
[..]
Altijd nog beter dan een steekaanvalquote:Op maandag 12 juni 2023 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik deed vandaag een lunchwandeling en dat was geen succesquote:Op maandag 12 juni 2023 17:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zal dan maar even zeggen dat ik het idee van de lunchwandeling ook nooit helemaal begrepen heb, zeker niet met dit soort temperaturen.![]()
Een 'lunch-ergens-buiten-in-de-schaduw-zitten' zou ik dan beter begrijpen.
quote:Op maandag 12 juni 2023 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De gevolgen van El Nino opwarming van de aarde door broeikasgassen zijn nu al goed zichtbaar.
Omdat er water tussen zit en ik er het nut niet zo van in zie om m'n eigen strand met buitenlandse toeristen te verlaten om dan op een ander Spaans strand met andere buitenlandse toeristen terecht te komenquote:
Alleen aan vrouwen. Les 1: Een bikini verkoelt enórm.quote:Op maandag 12 juni 2023 19:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jij bent zeker diegene die de cursus ga geven
Heb je deze kennis uit de boekjes of ben je een jongen van de praktijk?quote:Op maandag 12 juni 2023 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Alleen aan vrouwen. Les 1: Een bikini verkoelt enórm.
Ik heb vooral heel goed naar vrouwen geluisterd. Of nou ja, gekeken. En op basis van hoe het strand er op een gemiddelde zomerdag uitziet heb ik dit geconcludeerd.quote:Op maandag 12 juni 2023 21:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je deze kennis uit de boekjes of ben je een jongen van de praktijk?
N=1quote:Op maandag 12 juni 2023 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vooral heel goed naar vrouwen geluisterd. Of nou ja, gekeken. En op basis van hoe het strand er op een gemiddelde zomerdag uitziet heb ik dit geconcludeerd.
Stel je voor om een samenwerking te starten? Zou jij dan wellicht de daarvoor benodigde apparatuur kunnen financiëren zoals bijvoorbeeld een telescoop en opnameapparatuur?quote:Op maandag 12 juni 2023 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
N=1
Ik zou dit nog eens grondig onderzoeken op basis van voldoende waarnemingen, eventueel aangevuld met fotomateriaal.
Dit klinkt eigenlijk wel als een erg goed plan moet ik zeggenquote:Op maandag 12 juni 2023 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Stel je voor om een samenwerking te starten? Zou jij dan wellicht de daarvoor benodigde apparatuur kunnen financiëren zoals bijvoorbeeld een telescoop en opnameapparatuur?
En eventueel nog een snackplaat voor als we aan het werk zijn.
Thermometer zegt hier nog 25 graden buiten, al is het binnen 30 graden dus alsnog ramen openquote:Op maandag 12 juni 2023 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Ondertussen is het hier 22 graden en stroomt de koele lucht het huis binnen.
Raampjes open, luikjes dicht dusquote:Op maandag 12 juni 2023 23:14 schreef ijs_beer het volgende:
Stuk beter te doen dan gisteren, zo. Raampjes open en slapen maar.
Bij mij begon de nacht met 28 graden en net dan ook 26 graden. Daar is niet fatsoenlijk in te slapen neequote:Op dinsdag 13 juni 2023 05:49 schreef H_T het volgende:
Stom warm weer. 26 graden binnen om half zes in de ochtend
Zo kan ik toch niet slapen?
Plak katten tijdens plak nachtenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ik werd wakker met Silke naast me liggend op bed
Ze heeft gisteren de hele dag op mijn bed gelegen. Blijkbaar vindt ze het comfortabelste en koelste plekje. (ook al is de slaapkamer op het zuiden en had ik gisteren de hele dag de gordijnen dicht).quote:
Je was natuurlijk nog knockout van de klap die je gisteren kreeg.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik had prima geslapen.
Waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je was natuurlijk nog knockout van de klap die je gisteren kreeg.
Dat klinkt niet echt heel ideaal. Kan je je bureau dan niet iets verplaatsen?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:57 schreef Arizona het volgende:
Ik zit op kantoor nu en de airco moet bijna aan, ik hoop dat het meevalt![]()
Als ik heeeeel ver richting het eind van mijn bureau ga zitten blaast de koude lucht hopelijk langs me heen en niet in mijn nek
Nee, dat kan nietquote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt heel ideaal. Kan je je bureau dan niet iets verplaatsen?
Mwah, als je bij de beste 150 spelers van de wereld hoort in een gigantisch grote sport, valt dat wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Acht verliespartijen op rij. Misschien moet je dan een andere hobby/sport gaan zoeken. (Nederlander op Rosmalen tennistoernooi)
Hij staat prima in de top 150, maar die laatste stap naar de Top 100 is echt een hele lastige voor velen. Hoop voor Brouwer dat ie dat toch nog gaat halen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Acht verliespartijen op rij. Misschien moet je dan een andere hobby/sport gaan zoeken. (Nederlander op Rosmalen tennistoernooi)
quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, als je bij de beste 150 spelers van de wereld hoort in een gigantisch grote sport, valt dat wel mee denk ik.
Hij heeft dit jaar al ruim een ton verdiend ermee, dus in dat op zicht, doet ie het ook wel aardig.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij staat prima in de top 150, maar die laatste stap naar de Top 100 is echt een hele lastige voor velen. Hoop voor Brouwer dat ie dat toch nog gaat halen.
Dat is alsof je op het ESF 8 keer op rij de finale niet zou halen. Al lijkt het hypothetisch dat een land zo slecht zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja die gasten verdienen dan wel aardig, al heb ik ooit ergens gelezen dat er buiten de top 100 ook echt enorm veel geld gaat zitten in reizen, accomodaties etc. Dat zijn dingen die je dan wel weer vergoed krijgt vanuit toernooien als je wel in de top 100 staat, en dan verdien je ook nog eens meer. Dan snijdt het mes ineens aan twee kanten.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft dit jaar al ruim een ton verdiend ermee, dus in dat op zicht, doet ie het ook wel aardig.
Benieuwd wie er dan binnen nu en een jaar een Grand Slam wint als Nederlanderquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is alsof je op het ESF 8 keer op rij de finale niet zou halen. Al lijkt het hypothetisch dat een land zo slecht zou kunnen zijn.
Diede de Groot lijkt me een veilige gokquote:Op dinsdag 13 juni 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Benieuwd wie er dan binnen nu en een jaar een Grand Slam wint als Nederlander
Diede is zoooo veel beter dan de rest. 100 wedstrijden achter elkaar gewonnenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Diede de Groot lijkt me een veilige gok
Topperquote:Op dinsdag 13 juni 2023 12:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
Diede is zoooo veel beter dan de rest. 100 wedstrijden achter elkaar gewonnen
Dat is echt een last minute callquote:Op dinsdag 13 juni 2023 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vandaag om 10 uur een mail voor een uitnodiging voor een zoom-vergadering voor vandaag om 10 uur.
Ja, die had ik dus logischerwijs niet gezien en kon dus niet deelnemen.quote:
Kunnen ze je huis niet vinden?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Tijdstip van de pakketbezorging verandert ook steeds bij mij
Eerst vanavond en nu is begin van de middag. Ik mag hopen dat ze mijn huis kunnen vinden.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen ze je huis niet vinden?
quote:
Met een uur wachttijd de populairste attractie vandaag, zie ik. Hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier.
nonstop in River quest.
Wat gekquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een uur wachttijd de populairste attractie vandaag, zie ik. Hoe zou dat nou komen
Helaas is het daar 45 minuten wachtenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Veel plezier.
nonstop in River quest.
Ja! Eind vorig jaar twee keer, nu weerquote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:33 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jaaaa, leuk!![]()
Had je FLY eerder al een keer kunnen doen?
Volgende week begint de zomervakantie in Nordrhein-Westfalen. Dus misschien dat veel middelbare scholieren ondertussen wel zo’n beetje klaar zijn?quote:Op dinsdag 13 juni 2023 14:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Helaas is het daar 45 minuten wachtenHet is aanmerkelijk drukker dan ik had verwacht en ik heb nog niet kunnen vinden waar dat door komt
Net op tijd, want ik wou het weggaan van huisquote:
Bijzonder inderdaad. Hier wacht de postbode dan meestal nog even om de hoek tot ik zeker weg ben, om dan een niet-thuis briefje in de bus te kunnen doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net op tijd, want ik wou het weggaan van huis
Let's go!quote:
Ja zou kunnen, maar er loopt ook nog jongere jeugd tussen. Alles wat we ècht graag wilden doen vandaag gaat lukken, alles wat daarna lukt is bonus. Chiapas, Talocan en Black Mamba zou ik ook graag meepakken, maar kan ik voor een keertje ook wel missenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 15:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgende week begint de zomervakantie in Nordrhein-Westfalen. Dus misschien dat veel middelbare scholieren ondertussen wel zo’n beetje klaar zijn?
Schoolreisjes? Dat is volgens mij ook veel in deze periode.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar er loopt ook nog jongere jeugd tussen. Alles wat we ècht graag wilden doen vandaag gaat lukken, alles wat daarna lukt is bonus. Chiapas, Talocan en Black Mamba zou ik ook graag meepakken, maar kan ik voor een keertje ook wel missen
Er leek wel een buslading scholieren te zijn, maar weinig mensen die eruit zien als docenten. Dagen die populair zijn voor schoolreisjes zijn helaas wat moeilijker te vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Schoolreisjes? Dat is volgens mij ook veel in deze periode.
Blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:33 schreef Em31 het volgende:
Ik was vandaag in Lemmer waar ook altijd veel Duitsers zijn. Vroeg iemand mij in het Duits waar ze vis konden halen, maar ik spreek geen Duits dus ik half in het Duits/Nederlands/Engels proberen te antwoorden, lopen ze zonder wat te zeggen gewoon weg?doe je toch niet
Duitsers kunnen ook soms heel Frans zijn wat dat betreft, heb zelf als tiener ook in een winkel gewerkt waar veel Duitsers kjwamen en ik praat steenkolen Duits, sommige Duitse boomers waren echt beledigd dat je geen vloeiend Duits met ze terug praat. Jongeren hebben meestal wel meer begrip of gaan gewoon over op Engels.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:33 schreef Em31 het volgende:
Ik was vandaag in Lemmer waar ook altijd veel Duitsers zijn. Vroeg iemand mij in het Duits waar ze vis konden halen, maar ik spreek geen Duits dus ik half in het Duits/Nederlands/Engels proberen te antwoorden, lopen ze zonder wat te zeggen gewoon weg?doe je toch niet
Gewoon zeggen “Do ist de Fischbauer” en ze de verkeerde kant op sturen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:33 schreef Em31 het volgende:
Dinsdag en donderdag tussen april en juni met een voorkeur voor mei en juniquote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Er leek wel een buslading scholieren te zijn, maar weinig mensen die eruit zien als docenten. Dagen die populair zijn voor schoolreisjes zijn helaas wat moeilijker te vinden
Dinsdagen en donderdagen tussen Pasen en zomervakantie scoren wel hoog denk ik gevoelsmatig. Woensdag is onhandig als halve schooldag, vrijdag wil je niet laat thuiskomen door de drukke avondspits en maandag is niet de logische dag om grote activiteiten te doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Er leek wel een buslading scholieren te zijn, maar weinig mensen die eruit zien als docenten. Dagen die populair zijn voor schoolreisjes zijn helaas wat moeilijker te vinden
Ja potjandorie nog eens aan toequote:Op dinsdag 13 juni 2023 16:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag tussen april en juni met een voorkeur voor mei en juni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |