En met Moraima is die laatste optie niet aan de ordequote:Op woensdag 7 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
Het idee alleen al, de hele dag die stem van Janet te moeten horen, spreekt me niet echt aan.... en het risico op valpartijen...
die heb je bij morrie ook als ze de trap op gaat en mag ze veel perdag gaan doen van mijquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
Het idee alleen al, de hele dag die stem van Janet te moeten horen, spreekt me niet echt aan.... en het risico op valpartijen...
Dát sowieso, maar dan nog, er zijn er velen die dat op de kop hangen in dat wasrekje niet nadoenquote:
Zoe had een bericht gehad, dat ze om 11 uur klaar moesten zijnquote:
Die zal niet hals over kop de trappen op en af willen rennen.... Janet is echt 'valgevaarlijk'. moet er niet aan denken dat ze die trap af stuitert doordat ze weer eens misstaptquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En met Moraima is die laatste optie niet aan de orde
Moraima kan ook niet hals over kop die trap op rennenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zal niet hals over kop de trappen op en af willen rennen.... Janet is echt 'valgevaarlijk'. moet er niet aan denken dat ze die trap af stuitert doordat ze weer eens misstapt
Denk dat Janet ook wel goed gaat doenquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dát sowieso, maar dan nog, er zijn er velen die dat op de kop hangen in dat wasrekje niet nadoen
ze wachten op het deuntje neem ik aanquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De scheidsrechters waren er net al zeiden ze
klopt, ik bedoelde het ook niet als rotopmerking naar Janet toe, meer 'bezorgd' dat ze zich niet te barsten valtquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moraima kan ook niet hals over kop die trap op rennen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:16 schreef spapaars het volgende:
Het zal mij aan m'n je weet wel roesten wie er manager zal worden, wat bestellinkjes doorgeven, veel meer is het niet.
Oh die is ook verkiesbaar, dan liever Eunice na Moraquote:
ja geld is op hequote:Op woensdag 7 juni 2023 11:17 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dan komt er denk ik nog wat vandaag als de Febo er al 'vanaf moet'.
Dat schapengedrag gaat er wel een beetje af ja.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:19 schreef xsaskiax het volgende:
Ze hebben daar ook echt lak aan alles en iedereen, je merkt steeds meer dat de bewoners zich niets meer aantrekken van genoemde tijden of dat ze binnen 1 minuut voor een spelscherm moeten staan, dat ze hun waffel moeten houden en ga zo maar door
En geen peuken en bier.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oja, wat vergeten te vertellen met pitchen, maand lang geen vlees.
Managers krijgen wel altijd veel stream tijd dus Eunice liever nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:16 schreef spapaars het volgende:
Het zal mij aan m'n je weet wel roesten wie er manager zal worden, wat bestellinkjes doorgeven, veel meer is het niet.
1 weet ze dat Gert Verhulst belgisch is?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Erik is de nieuwe Gert Verhulst"
Erik: "Ja zoeits"
Babs: Nou kunt je lachen om Gert Verhulst maar die heeft wel hele knappe vrouwen hoor!"
Zoe: "Ja maar hij is ook vreemdgegaan"
Babs: "Ja nou en"
Zoe: Maar dat is toen uitgekomen"
Babs: "Dat doet heel Nederland"
Tekenend...
Het niveau is van een erg hoog gehalte.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Erik is de nieuwe Gert Verhulst"
Erik: "Ja zoeits"
Babs: Nou kunt je lachen om Gert Verhulst maar die heeft wel hele knappe vrouwen hoor!"
Zoe: "Ja maar hij is ook vreemdgegaan"
Babs: "Ja nou en"
Zoe: Maar dat is toen uitgekomen"
Babs: "Dat doet heel Nederland"
Tekenend...
Babs lijkt me meer iemand die achter getrouwde kerels aan gaat. Na dit gesprek noemde ze nog eens haar vaker genoemde uitspraak "dochtertje paaien, papa naaien" ...quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 weet ze dat Gert Verhulst belgisch is?
2 Babs is dus iemand die vreemd gaat
oh bah!quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs lijkt me meer iemand die achter getrouwde kerels aan gaat. Na dit gesprek noemde ze nog eens haar vaker genoemde uitspraak "dochtertje paaien, papa naaien" ...
Nu eerst nog een tijd wachten op de stippen voordat je Hanelore hoortquote:
Ze vertelde het heel droog, ze zou het zo zwierig vertellen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:38 schreef Monique___ het volgende:
Dank u voor deze mooie woorden, dank u voor deze mooie dag
en daar was haar clubhuis grapje
lachen lachen
wat laat die klojo zich toch kennenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:39 schreef lojanda het volgende:
Zoë houdt haar slotpleidooi en krijgt een heel zacht applausje.. behalve van Jeff, die staat met een lang gezicht voor zich uit te staren.
Ja is niet veel van terecht gekomen.. haar act met een doekje nog etcquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:39 schreef espri het volgende:
[..]
Ze vertelde het heel droog, ze zou het zo zwierig vertellen.
Blij dat ze dat kantoor uit is en weer niets meer te vertellen heeft. Gewoon weer bij het volk zitten de hele dag.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja is niet veel van terecht gekomen.. haar act met een doekje nog etc
Ze was de afgelopen dagen echt erg, ze trolde er flink op los in ieder geval.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Blij dat ze dat kantoor uit is en weer niets meer te vertellen heeft. Gewoon weer bij het volk zitten de hele dag.
Ik ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:37 schreef mootie het volgende:
Ik wil haar wel woest zien, als ze het niet wordt
ze heeft de wijn al verstopt zonder te hebben gedronkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
Nu gaan we weer zien en meemaken dat wanneer ze weer te veel heeft gedronken bier gaat verstoppen.
Eens, je weet gewoon wat er komt, laat ze maar eens een mandjemaandje zonder opdrachten en zo.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef mootie het volgende:
Ik wil gewoon eens een verrassing. Alles is altijd al in kannen en kruiken daar.
Dat trollen probeerde ze de hele maand. Gelukkig is het weer voorbij.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze was de afgelopen dagen echt erg, ze trolde er flink op los in ieder geval.
Weet ze waar een toetsenbord voor is en wat je daarmee kunt doenquote:
Janet kennende gewoon een paar liter water erbij gooien en een halve pot zout en Aromat en klaar is de soepquote:
Zeiksnorren dat kantoor uit slaanquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet ze waar een toetsenbord voor is en wat je daarmee kunt doen
Daarom Eunicequote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef mootie het volgende:
Ik wil gewoon eens een verrassing. Alles is altijd al in kannen en kruiken daar.
Ja waarom niet?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet ze waar een toetsenbord voor is en wat je daarmee kunt doen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Janet kennende gewoon een paar liter water erbij gooien en een halve pot zout en Aromat en klaar is de soep
Ik zag het idd. Ik hoop dat iemand er nog achter komt en haar er mee confronteert.. al trekt ze zich daar waarschijnlijk niets van aan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft de wijn al verstopt zonder te hebben gedronken
Nou, ook dat Moiraima er nu al van uitgaat dat zij het wordt. Laat ze maar eens beteuterd kijken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef espri het volgende:
[..]
Eens, je weet gewoon wat er komt, laat ze maar eens een mandjemaandje zonder opdrachten en zo.
Te beginnen met Jeffquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeiksnorren dat kantoor uit slaanBOEM!
Denk dat ze vandaag nog een lousy verdienopdrachtje krijgen anders was de stemming pas om 12.00 uur.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef Sestra666 het volgende:
de zoemer moet wel gaan, er is geen geld
oh wat een heftig programma is het ook
Ik verwacht nog wel een zoemer vandaag.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef Sestra666 het volgende:
de zoemer moet wel gaan, er is geen geld
oh wat een heftig programma is het ook
Waarschijnlijk moet Babet mee drinken van d’r.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag het idd. Ik hoop dat iemand er nog achter komt en haar er mee confronteert.. al trekt ze zich daar waarschijnlijk niets van aan.
Dat gaat ze wel proberen om haar over te halen maar dat gaat Babette echt niet doenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:48 schreef espri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet Babet mee drinken van d’r.
Ik ben er niet zo zeker van, alles voor d’r vogeltje hè?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat ze wel proberen om haar over te halen maar dat gaat Babette echt niet doen
Ze heeft een punt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
Mirthe vindt het raar, Morrie heeft altijd geroepen dat ze geen manager wil worden, kan ze niet, wil ze niet. Dus ze gunt het Janet nu meer.
kan ze heerlijk de hele dagquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wel iets wil doen want ze kan niet stilzitten, maar tegelijkertijd vindt ze niks leuk. Dat wordt dagen zielig doen dat ze zich zo verveeld want ze had het zo druk druk druk als manager
Maar niet ten koste van..quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van, alles voor d’r vogeltje hè?
Janet was in eerste instantie zoals JW; ik probeer het 1 keer, daarna niet weer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft een punt.
En Janet heeft het altijd wel gewild.
En anders wel Icy! Hey Ies!quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ze heerlijk de hele dag
BABETTEEEEEE
BABETTTEEEEEEEEE
Vergeet camarita nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:52 schreef mootie het volgende:
Lekker de hele dag papiaments praten boven, of onverstaanbaar brabbelen met Rupi. Leuk
Je vergeet een hoestje tussendoor.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:52 schreef mootie het volgende:
Lekker de hele dag papiaments praten boven, of onverstaanbaar brabbelen met Rupi. Leuk
En waarschijnlijk moet Babette dat weer ontgelden want als ze niet genoeg aandacht krijgt van haar dan krijgt ze weer continu commentaar. Babette drinkt niet meer en sport tegenwoordig heel veel en dat is zo niets voor Zoë.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wel iets wil doen want ze kan niet stilzitten, maar tegelijkertijd vindt ze niks leuk. Dat wordt dagen zielig doen dat ze zich zo verveeld want ze had het zo druk druk druk als manager
Dan hoop ik dat ze de hele dag achter Isaac aan loopt want dan krijgt ze heel snel de deksel op haar neus.quote:
Ik ben voor.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:55 schreef spapaars het volgende:
Wil je herrie in de loods.
Dan de aankondiging dat er alleen eliminaties zullen zijn en geen opdrachten meer verdienen.
Alles uit de pot, ik kijk uit naar alle discussies over eten bestellen, en wel of geen tabak en bier.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:55 schreef spapaars het volgende:
Dan de aankondiging dat er alleen eliminaties zullen zijn en geen opdrachten meer verdienen.
Alles uit de pot, ik kijk uit naar alle discussies over eten bestellen, en wel of geen tabak en bier.
Tja, kan niet zeggen dat ik meelijden met Babs zal hebben, ze krijgt dan 'het monster' dat ze zelf geholpen heeft te creëeren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarschijnlijk moet Babette dat weer ontgelden want als ze niet genoeg aandacht krijgt van haar dan krijgt ze weer continu commentaar. Babette drinkt niet meer en sport tegenwoordig heel veel en dat is zo niets voor Zoë.
Ik denk dat ze snel wel weer een drankje doet en dan weet je van te voren al dat ze geen rem heeft. Dat heeft ze inmiddels al vele keren laten zien.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, kan niet zeggen dat ik meelijden met Babs zal hebben, ze krijgt dan 'het monster' dat ze zelf geholpen heeft te creëeren.
Ben wel benieuwd of Zoe ook na haar termijn van de drank af zal blijven.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze snel wel weer een drankje doet en dan weet je van te voren al dat ze geen rem heeft. Dat heeft ze inmiddels al vele keren laten zien.
er kwam geen prut meer uitquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Dat oog van Janet zit bijna dichtis echt flink ontstoken.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:55 schreef spapaars het volgende:
Dat is een snoepwinkel voor Ericquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
er kwam geen prut meer uit
zei ze vanmorgen![]()
![]()
Lekker peukje er bijquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze snel wel weer een drankje doet en dan weet je van te voren al dat ze geen rem heeft. Dat heeft ze inmiddels al vele keren laten zien.
De post ging toch over Zoë en niet over Babettequote:
Sorry verkeerd gelezen, las net dat Zoe Babet ging overhalen om een drankje te doen, daar had ik op moeten quotenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
De post ging toch over Zoë en niet over Babette
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sorry verkeerd gelezen, las net dat Zoe Babet ging overhalen om een drankje te doen, daar had ik op moeten quoten
Ze zijn allemaal van het aanrakerige vind ik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:08 schreef lojanda het volgende:
Valt me ook op dat Eunice en Janet steeds meer naar elkaar trekken. Eunice raakt Janet ook steeds vaker aan door haar hoofd tegen haar aan te drukken en ook als je ze vannacht samen zag slapen.
Sommige wel idd maar ik vind het niets voor Janet.. die is niet zo aanhalig en eerder wat afstandelijk wat dat betreft.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal van het aanrakerige vind ik.
Op deze van spapaars liggen ze er ook al zo knus bijquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:08 schreef lojanda het volgende:
Valt me ook op dat Eunice en Janet steeds meer naar elkaar trekken. Eunice raakt Janet ook steeds vaker aan door haar hoofd tegen haar aan te drukken en ook als je ze vannacht samen zag slapen.
Ja zo lagen ze vanmorgen nog steeds.. is toch niets voor Janet?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op deze van spapaars liggen ze er ook al zo knus bij![]()
[ afbeelding ]
Nee dat zie je Janet niet vaak doen, ze was wel een keer knuffelig met Wendy, omdat Wendy voor haar voelde als dochter, traantjes erbij toen ook.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja zo lagen ze vanmorgen nog steeds.. is toch niets voor Janet?
Eerder kreeg je dat vaak wel te zien maar tegenwoordig niet meer. Vind het ook wel jammer, zo zien we niet meer wie er over de stemmingen liegt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
Het zou leuk zijn wanneer ze nu eens in beeld brengen op wie iedereen stemt
Daar hoop ik al niet eens meer op. Gebeurd toch niet en in de uitzending zit het ook puur op willekeur.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef xsaskiax het volgende:
Het zou leuk zijn wanneer ze nu eens in beeld brengen op wie iedereen stemt
Op die cap zie je Janet gewoon op haar rug liggen, hand boven het hoofd en hand boven de deken. het is eunice die er helemaal tegenaan gekropen is, volgens mijquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat zie je Janet niet vaak doen, ze was wel een keer knuffelig met Wendy, omdat Wendy voor haar voelde als dochter, traantjes erbij toen ook.
Ja dat deed haar idd wat maar verder vind ik het best wel een koude kikker.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat zie je Janet niet vaak doen, ze was wel een keer knuffelig met Wendy, omdat Wendy voor haar voelde als dochter, traantjes erbij toen ook.
Als Janet het niet gewild had had ze dat vast laten weten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Op die cap zie je Janet gewoon op haar rug liggen, hand boven het hoofd en hand boven de deken. het is eunice die er helemaal tegenaan gekropen is, volgens mij
Ik denk dat ze nog sliepenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Janet het niet gewild had had ze dat vast laten weten.
quote:
Isaac en etenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:20 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik zie je vaker zo reageren op hem.. jij wil er wel een beschuitje mee eten denk ik
Ze ziet er echt mooi uit vandaag.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zie direct zo'n beschuitlip voor me
Beschuitje gaat nog.. zolang het maar geen kwark isquote:
met die country stampers eronderquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat jurkje dat Janet aanheeft lijkt meer op een nachthemd
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zie direct zo'n beschuitlip voor me
of eigeelquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beschuitje gaat nog.. zolang het maar geen kwark is
quote:
En het lijkt ook dat ze er geen BH onderaan heeft, daardoor nog meer nachthemd idee, met die hangersquote:
13quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
hoelang kan het ook duren
16 x een foto aanklikken
Ze roept al maanden dat ze geen goede bh heeft maar een nieuwe kopen heeft ze nog nooit gehoord. Ze hebben genoeg zakgeld nu dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En het lijkt ook dat ze er geen BH onderaan heeft, daardoor nog meer nachthemd idee, met die hangers
Ik denk dat ze dat moeten voor de tv beeldenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Leuk om te zien dat ze zich mooi hebben gemaakt voor de verkiezing.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze roept al maanden dat ze geen goede bh heeft maar een nieuwe kopen heeft ze nog nooit gehoord. Ze hebben genoeg zakgeld nu dus daar ligt het niet aan.
Kan echt niet.. lijkt wel of ze los in het hok liggen.
Wat eigenlijk idioterie isquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat moeten voor de tv beelden
Moeten ze ook.. Zoë riep dat vanmorgen.. ze had er een mail over gekregen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hangenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze roept al maanden dat ze geen goede bh heeft maar een nieuwe kopen heeft ze nog nooit gehoord. Ze hebben genoeg zakgeld nu dus daar ligt het niet aan.
Kan echt niet.. lijkt wel of ze los in het hok liggen.
Daarom liep Eunice gisteren ook de hele dag in die vitrage prinsessenjurk te paraderenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met 1 been buiten den poort....quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:32 schreef spapaars het volgende:
Met 0 stemmen weet je wel meteen waar je staat.
Hoeft niet persequote:Op woensdag 7 juni 2023 12:34 schreef espri het volgende:
[..]
Nee vorige manager moet toch dingen overdragen?
Dat zal er goed voor zijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet gaat lekker zwemmen met haar ontstoken ogen
Dat leek vooral zo omdat Moraima een tijdje stond te tobben met het cijferslotquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:36 schreef lojanda het volgende:
Slang Rupert is er als eerste bij.. hij was bijna nog eerder boven dan Moraima..
Ja het begint goed.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:38 schreef Deisyy het volgende:
Moraima zat de taken van de manager te lezen, maar kwam er niet helemaal uit, dus leest Rupert het maar voor.
Mooi hequote:Op woensdag 7 juni 2023 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Chagrijnig stuk vreten...plan weer mislukt...
Ook helemaal blij en in zijn nopjes...when a plan comes together en zulks....oh wacht...quote:
Ik meende gehoord te hebben dat Zoe er voor zou zorgen dat de pot niet helemaal leeg zou zijn voor de volgende manager? Ze zou toch wat apart houden?quote:
Genot die zure gezichtjes, zag dat jij z'n wederhelft al mooi erop had staan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook helemaal blij en in zijn nopjes...when a plan comes together en zulks....oh wacht...
Maar dat is ook wel wat ze van te voren heeft aangegeven dat ze cut wel veel hulp nodig zal hebben. Dat heeft ze vele malen besproken met Babette Jeff Isaac Marciano en Rupert. Allemaal hebben ze gezegd haar te helpen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Top, een manager die niet kan lezenMoraima moet nog meer gepamperd gaan worden dan Zoe.
Nou dat...quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik meende gehoord te hebben dat Zoe er voor zou zorgen dat de pot niet helemaal leeg zou zijn voor de volgende manager? Ze zou toch wat apart houden?
Eliminatiequote:Op woensdag 7 juni 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
Babette denkt dat de zoemer vandaag nog wel gaat voor een verdienopdracht, want er is geen eten.
Fijnquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef Verida het volgende:
Ik kan me de teleurstelling van Sasha en Bern goed voorstellen.
Hoe kom je er bij dat ze niet kan lezen, Ze heeft het Wilhelmus ook van papier gelezen/ geleerdquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Top, een manager die niet kan lezenMoraima moet nog meer gepamperd gaan worden dan Zoe.
SPOILER: Verdiend met verdienopdrachten per maand/managerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Aantal verdienopdrachten per managerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Iedereen wist toch al wie het ging worden?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef Verida het volgende:
Dat zeg ik ook, die moet nog meer gepamperd gaan worden dan Zoequote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar dat is ook wel wat ze van te voren heeft aangegeven dat ze cut wel veel hulp nodig zal hebben. Dat heeft ze vele malen besproken met Babette Jeff Isaac Marciano en Rupert. Allemaal hebben ze gezegd haar te helpen.
Wendy heeft de haren van Zoe toch pas zwart geverfd en nu moet het opeens weer anders?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
Wendy moet en zal nu het haar doen van zoe (van zoe moet het)
ik hoop dat ze een hele lange opdracht krijgen
Tijdens het verven graagquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
Ze had duidelijk moeite met het lezen van de taken van de manager, Rupie had dat in de gaten en las het daarom voor.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze niet kan lezen, Ze heeft het Wilhelmus ook van papier gelezen/ geleerd
maar daarom mogen ze toch wel even teleurgesteld zijn?quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:43 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen wist toch al wie het ging worden?
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:43 schreef KinKiJan het volgende:
Tijdperk Zoe is voorbij, nieuwe manager.
OT: Stats-tijdSPOILER: Verdiend met verdienopdrachten per maand/managerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat er toch wel een enorme kuchgunfactor#hulpvanachterkuch was.:YSPOILER: Aantal verdienopdrachten per managerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaaaaal niet, gok ik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morrie al wel goed om kunnen gaan met geld, denk ik
Ik denk wel dat ze goed kan lezen maar het niet goed kan begrijpen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze had duidelijk moeite met het lezen van de taken van de manager, Rupie had dat in de gaten en las het daarom voor.
Begrijpend lezen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ze niet kan lezen, Ze heeft het Wilhelmus ook van papier gelezen/ geleerd
Ik vind dit helemaal ruk, dit wordt weer een Rupimaand.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Eerder een nieuwe pruik.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:46 schreef D. het volgende:
Eerste stelling vanavond; een nieuwe jurk voor de manager?
Op het moment dat ze de verf in haar haar heeft gezet, moet het lekker lang blijven zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
Ik heb ook de indruk dat ze zich in het ootje genomen voelen door achter.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:42 schreef Verida het volgende:
Ja, Jeff had niks te klagen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat er toch wel een enorme kuchgunfactor#hulpvanachterkuch was.:Y
Moet Morrie straks ook een pruik voor Zoe bestellen, maar dan zegt Morrie,: nee daar is geen geld voorquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Op het moment dat ze de verf in haar haar heeft gezet, moet het lekker lang blijven zitten.
Dat zou ook kunnen, maar het dat verandert niets aan het feit dat ze dus van alle kanten in de steiger gezet moet worden.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze goed kan lezen maar het niet goed kan begrijpen.
Madeleine Marciano Kenzy en Wendy hadden vier weken volgens mij dus dan klopt het ongeveer dat ze evenveel verdien opdrachten hebben gehad. Misschien Zoë dan ééntje meer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Kunnen we voorzichtig de conclusie trekken dat er toch wel een enorme kuchgunfactor#hulpvanachterkuch was.:Y
Nee, ik houd het liever bij de realiteitquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Morrie zegt dan: nee, is toch zielig als ze geen haar heeft. Is niet leuk. Is niet lief om geen pruik te kopen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet Morrie straks ook een pruik voor Zoe bestellen, maar dan zegt Morrie,: nee daar is geen geld voor
Jeff dus, die heeft per bewoner het meeste geld verdiend in november.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nieuwe extensions dan in Zoe dr gevalquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet Morrie straks ook een pruik voor Zoe bestellen, maar dan zegt Morrie,: nee daar is geen geld voor
Vind dat toch lastig om te zeggen, het is van een hoop dingen afhankelijk. De meeste managers hadden meer (of minder) kunnen hebben als de groep beter (of slechter) gepresteerd had (Isaac had bijv. 2 opdrachten die 0 opleverde die max 1000+ geweest hadden kunnen zijn).quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt idd maar die heeft er vijf weken gezeten en er waren ook veel meer mensen nog en in die maand is er ook al veel geregelde voor december. Ik denk dat met het laatste de FEBO ook heeft geholpenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff dus, die heeft per bewoner het meeste geld verdiend in november.
Deel het bedrag door het aantal inwoners, simpel.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar die heeft er vijf weken gezeten en er waren ook veel meer mensen nog en in die maand is er ook al veel geregelde voor december. Ik denk dat met het laatste de FEBO ook heeft geholpen
Klopt iddquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Deel het bedrag door het aantal inwoners, simpel.
Wat denk je zelf? Rupi gaat de boel runnen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:56 schreef lojanda het volgende:
Ik hoop dat Moraima zich niet laat beïnvloeden door iedereen en het zo eerlijk mogelijk gaat doen. Degene die ik daar het liefste veel op kantoor zie zitten om haar te helpen is Wendy
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:56 schreef KinKiJan het volgende:
En toch .. Moraima zegt meer zinnige dingen tegen 'Camerita' dan Zoe tegen een echt mens
Met imma in zijn kielzog, dan is Imma vast ingewerkt voor de volgende maandquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Rupi gaat de boel runnen.
Roep maar Moraima, dat werkt misschien ookquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:54 schreef mootie het volgende:
Als we gaan shoppen moet je toch iets intypen…?
Oh lord…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |