Op die cap zie je Janet gewoon op haar rug liggen, hand boven het hoofd en hand boven de deken. het is eunice die er helemaal tegenaan gekropen is, volgens mijquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat zie je Janet niet vaak doen, ze was wel een keer knuffelig met Wendy, omdat Wendy voor haar voelde als dochter, traantjes erbij toen ook.
Ja dat deed haar idd wat maar verder vind ik het best wel een koude kikker.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat zie je Janet niet vaak doen, ze was wel een keer knuffelig met Wendy, omdat Wendy voor haar voelde als dochter, traantjes erbij toen ook.
Als Janet het niet gewild had had ze dat vast laten weten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Op die cap zie je Janet gewoon op haar rug liggen, hand boven het hoofd en hand boven de deken. het is eunice die er helemaal tegenaan gekropen is, volgens mij
Ik denk dat ze nog sliepenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Janet het niet gewild had had ze dat vast laten weten.
quote:
Isaac en etenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:20 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik zie je vaker zo reageren op hem.. jij wil er wel een beschuitje mee eten denk ik
Ze ziet er echt mooi uit vandaag.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zie direct zo'n beschuitlip voor me
Beschuitje gaat nog.. zolang het maar geen kwark isquote:
met die country stampers eronderquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat jurkje dat Janet aanheeft lijkt meer op een nachthemd
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zie direct zo'n beschuitlip voor me
of eigeelquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beschuitje gaat nog.. zolang het maar geen kwark is
quote:
En het lijkt ook dat ze er geen BH onderaan heeft, daardoor nog meer nachthemd idee, met die hangersquote:
13quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:25 schreef greysbones het volgende:
hoelang kan het ook duren
16 x een foto aanklikken
Ze roept al maanden dat ze geen goede bh heeft maar een nieuwe kopen heeft ze nog nooit gehoord. Ze hebben genoeg zakgeld nu dus daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En het lijkt ook dat ze er geen BH onderaan heeft, daardoor nog meer nachthemd idee, met die hangers
Ik denk dat ze dat moeten voor de tv beeldenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:26 schreef Deisyy het volgende:
Leuk om te zien dat ze zich mooi hebben gemaakt voor de verkiezing.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze roept al maanden dat ze geen goede bh heeft maar een nieuwe kopen heeft ze nog nooit gehoord. Ze hebben genoeg zakgeld nu dus daar ligt het niet aan.
Kan echt niet.. lijkt wel of ze los in het hok liggen.
Wat eigenlijk idioterie isquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat moeten voor de tv beelden
Moeten ze ook.. Zoë riep dat vanmorgen.. ze had er een mail over gekregen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hangenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze roept al maanden dat ze geen goede bh heeft maar een nieuwe kopen heeft ze nog nooit gehoord. Ze hebben genoeg zakgeld nu dus daar ligt het niet aan.
Kan echt niet.. lijkt wel of ze los in het hok liggen.
Daarom liep Eunice gisteren ook de hele dag in die vitrage prinsessenjurk te paraderenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |