Op die cap zie je Janet gewoon op haar rug liggen, hand boven het hoofd en hand boven de deken. het is eunice die er helemaal tegenaan gekropen is, volgens mijquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat zie je Janet niet vaak doen, ze was wel een keer knuffelig met Wendy, omdat Wendy voor haar voelde als dochter, traantjes erbij toen ook.
Ja dat deed haar idd wat maar verder vind ik het best wel een koude kikker.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat zie je Janet niet vaak doen, ze was wel een keer knuffelig met Wendy, omdat Wendy voor haar voelde als dochter, traantjes erbij toen ook.
Als Janet het niet gewild had had ze dat vast laten weten.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Op die cap zie je Janet gewoon op haar rug liggen, hand boven het hoofd en hand boven de deken. het is eunice die er helemaal tegenaan gekropen is, volgens mij
Ik denk dat ze nog sliepenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Janet het niet gewild had had ze dat vast laten weten.
quote:
Isaac en etenquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:20 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik zie je vaker zo reageren op hem.. jij wil er wel een beschuitje mee eten denk ik
Ze ziet er echt mooi uit vandaag.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zie direct zo'n beschuitlip voor me
Beschuitje gaat nog.. zolang het maar geen kwark isquote:
met die country stampers eronderquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat jurkje dat Janet aanheeft lijkt meer op een nachthemd
quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zie direct zo'n beschuitlip voor me
of eigeelquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beschuitje gaat nog.. zolang het maar geen kwark is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |