ze heeft de wijn al verstopt zonder te hebben gedronkenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:44 schreef lojanda het volgende:
Nu gaan we weer zien en meemaken dat wanneer ze weer te veel heeft gedronken bier gaat verstoppen.
Eens, je weet gewoon wat er komt, laat ze maar eens een mandjemaandje zonder opdrachten en zo.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef mootie het volgende:
Ik wil gewoon eens een verrassing. Alles is altijd al in kannen en kruiken daar.
Dat trollen probeerde ze de hele maand. Gelukkig is het weer voorbij.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze was de afgelopen dagen echt erg, ze trolde er flink op los in ieder geval.
Weet ze waar een toetsenbord voor is en wat je daarmee kunt doenquote:
Janet kennende gewoon een paar liter water erbij gooien en een halve pot zout en Aromat en klaar is de soepquote:
Zeiksnorren dat kantoor uit slaanquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet ze waar een toetsenbord voor is en wat je daarmee kunt doen
Daarom Eunicequote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef mootie het volgende:
Ik wil gewoon eens een verrassing. Alles is altijd al in kannen en kruiken daar.
Ja waarom niet?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Weet ze waar een toetsenbord voor is en wat je daarmee kunt doen
quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Janet kennende gewoon een paar liter water erbij gooien en een halve pot zout en Aromat en klaar is de soep
Ik zag het idd. Ik hoop dat iemand er nog achter komt en haar er mee confronteert.. al trekt ze zich daar waarschijnlijk niets van aan.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft de wijn al verstopt zonder te hebben gedronken
Nou, ook dat Moiraima er nu al van uitgaat dat zij het wordt. Laat ze maar eens beteuterd kijken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef espri het volgende:
[..]
Eens, je weet gewoon wat er komt, laat ze maar eens een mandjemaandje zonder opdrachten en zo.
Te beginnen met Jeffquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeiksnorren dat kantoor uit slaanBOEM!
Denk dat ze vandaag nog een lousy verdienopdrachtje krijgen anders was de stemming pas om 12.00 uur.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef Sestra666 het volgende:
de zoemer moet wel gaan, er is geen geld
oh wat een heftig programma is het ook
Ik verwacht nog wel een zoemer vandaag.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:45 schreef Sestra666 het volgende:
de zoemer moet wel gaan, er is geen geld
oh wat een heftig programma is het ook
Waarschijnlijk moet Babet mee drinken van d’r.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag het idd. Ik hoop dat iemand er nog achter komt en haar er mee confronteert.. al trekt ze zich daar waarschijnlijk niets van aan.
Dat gaat ze wel proberen om haar over te halen maar dat gaat Babette echt niet doenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:48 schreef espri het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet Babet mee drinken van d’r.
Ik ben er niet zo zeker van, alles voor d’r vogeltje hè?quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat gaat ze wel proberen om haar over te halen maar dat gaat Babette echt niet doen
Ze heeft een punt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:50 schreef mootie het volgende:
Mirthe vindt het raar, Morrie heeft altijd geroepen dat ze geen manager wil worden, kan ze niet, wil ze niet. Dus ze gunt het Janet nu meer.
kan ze heerlijk de hele dagquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wel iets wil doen want ze kan niet stilzitten, maar tegelijkertijd vindt ze niks leuk. Dat wordt dagen zielig doen dat ze zich zo verveeld want ze had het zo druk druk druk als manager
Maar niet ten koste van..quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef espri het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo zeker van, alles voor d’r vogeltje hè?
Janet was in eerste instantie zoals JW; ik probeer het 1 keer, daarna niet weer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft een punt.
En Janet heeft het altijd wel gewild.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |