En anders wel Icy! Hey Ies!quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan ze heerlijk de hele dag
BABETTEEEEEE
BABETTTEEEEEEEEE
Vergeet camarita nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:52 schreef mootie het volgende:
Lekker de hele dag papiaments praten boven, of onverstaanbaar brabbelen met Rupi. Leuk
Je vergeet een hoestje tussendoor.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:52 schreef mootie het volgende:
Lekker de hele dag papiaments praten boven, of onverstaanbaar brabbelen met Rupi. Leuk
worden ze vast heel blij vanquote:
En waarschijnlijk moet Babette dat weer ontgelden want als ze niet genoeg aandacht krijgt van haar dan krijgt ze weer continu commentaar. Babette drinkt niet meer en sport tegenwoordig heel veel en dat is zo niets voor Zoë.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wel iets wil doen want ze kan niet stilzitten, maar tegelijkertijd vindt ze niks leuk. Dat wordt dagen zielig doen dat ze zich zo verveeld want ze had het zo druk druk druk als manager
Dan hoop ik dat ze de hele dag achter Isaac aan loopt want dan krijgt ze heel snel de deksel op haar neus.quote:
Ik ben voor.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:55 schreef spapaars het volgende:
Wil je herrie in de loods.
Dan de aankondiging dat er alleen eliminaties zullen zijn en geen opdrachten meer verdienen.
Alles uit de pot, ik kijk uit naar alle discussies over eten bestellen, en wel of geen tabak en bier.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:55 schreef spapaars het volgende:
Dan de aankondiging dat er alleen eliminaties zullen zijn en geen opdrachten meer verdienen.
Alles uit de pot, ik kijk uit naar alle discussies over eten bestellen, en wel of geen tabak en bier.
Tja, kan niet zeggen dat ik meelijden met Babs zal hebben, ze krijgt dan 'het monster' dat ze zelf geholpen heeft te creëeren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarschijnlijk moet Babette dat weer ontgelden want als ze niet genoeg aandacht krijgt van haar dan krijgt ze weer continu commentaar. Babette drinkt niet meer en sport tegenwoordig heel veel en dat is zo niets voor Zoë.
Ik denk dat ze snel wel weer een drankje doet en dan weet je van te voren al dat ze geen rem heeft. Dat heeft ze inmiddels al vele keren laten zien.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, kan niet zeggen dat ik meelijden met Babs zal hebben, ze krijgt dan 'het monster' dat ze zelf geholpen heeft te creëeren.
Ben wel benieuwd of Zoe ook na haar termijn van de drank af zal blijven.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze snel wel weer een drankje doet en dan weet je van te voren al dat ze geen rem heeft. Dat heeft ze inmiddels al vele keren laten zien.
er kwam geen prut meer uitquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:00 schreef lojanda het volgende:
Dat oog van Janet zit bijna dichtis echt flink ontstoken.
quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:55 schreef spapaars het volgende:
Dat is een snoepwinkel voor Ericquote:Op woensdag 7 juni 2023 12:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
er kwam geen prut meer uit
zei ze vanmorgen![]()
![]()
Lekker peukje er bijquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat ze snel wel weer een drankje doet en dan weet je van te voren al dat ze geen rem heeft. Dat heeft ze inmiddels al vele keren laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |