En met Moraima is die laatste optie niet aan de ordequote:Op woensdag 7 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
Het idee alleen al, de hele dag die stem van Janet te moeten horen, spreekt me niet echt aan.... en het risico op valpartijen...
die heb je bij morrie ook als ze de trap op gaat en mag ze veel perdag gaan doen van mijquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:13 schreef xsaskiax het volgende:
Het idee alleen al, de hele dag die stem van Janet te moeten horen, spreekt me niet echt aan.... en het risico op valpartijen...
Dát sowieso, maar dan nog, er zijn er velen die dat op de kop hangen in dat wasrekje niet nadoenquote:
Zoe had een bericht gehad, dat ze om 11 uur klaar moesten zijnquote:
Die zal niet hals over kop de trappen op en af willen rennen.... Janet is echt 'valgevaarlijk'. moet er niet aan denken dat ze die trap af stuitert doordat ze weer eens misstaptquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En met Moraima is die laatste optie niet aan de orde
Moraima kan ook niet hals over kop die trap op rennenquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zal niet hals over kop de trappen op en af willen rennen.... Janet is echt 'valgevaarlijk'. moet er niet aan denken dat ze die trap af stuitert doordat ze weer eens misstapt
Denk dat Janet ook wel goed gaat doenquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 7 juni 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dát sowieso, maar dan nog, er zijn er velen die dat op de kop hangen in dat wasrekje niet nadoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |